Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

Ключът към успеха

Менижъри разказват какъв е личният им подход за ангажиране на служителите и изграждане на ефективни екипи
Share Tweet Share
Снимка

 

Какво прави един мениджър успешен? Как трябва да се промени подходът на ръководителите, за да могат да изграждат ефективни екипи в бъдеще? Какво е нужно, за да ангажираш хората, с които работиш, за да обичат работата си и да дават максимума от себе си?

Опитахме се да стигнем до отговорите на тези въпроси с кратки интервюта сред няколко успешни мениджъри. Зададохме им еднакви въпроси, но се каза, че и отговорите им доста си приличат.

Мениджърите трябва да са близо до хората, с които работят, да ги познават и винаги да са готови да ги изслушат. В съвременния начин на работа и общуване дистанцията между "шефа" и "подчинените" постепенно се стопява и всички са просто част от екип с една и съща цел и визия и все по-често - кауза.

Успешните бизнес лидери не се примиряват с постигнатите резултати, а също продължават да се развиват. Защото промяната е непрекъсната. Това, което обаче ще бъде винаги на "мода", е ръководителят, с когото работиш, не просто да дава красиви обещания и да философства, а и самият той да бъде пример за подражание. Ето няколко такива.

Мениджърите трябва да са близо до служителите в компанията

Снимка

 Фотограф: Цветелина Белутова



Залагам на силна ангажираност към това, което правя, изграждане на здрави професионални връзки с екипите, постоянна комуникация с всички и стопроцентова готовност да помагам на хората, които имат нужда от мен, казва Стефан Цанев, оперативен директор на софтуерната компания "Ментормейт България" и победител в конкурса за млади мениджъри и предприемачи на "Капитал" и "Кариери" Next Generation 2015

Към цялото интервю >>
Даването на обратна връзка е изключително важно

Снимка

[Личен архив] 



Все повече се набляга на добрата обратна връзка, възможностите за развитие, усещането за общност и не на последно място на баланса между работа и личен живот, казва д-р инж. Боряна Манолова, главен изпълнителен директор на "Siemens България"

Към цялото интервю>>
Хората все повече искат да работят за кауза

Снимка

[Личен архив] 



Когато имаш вълнуваща работа, в която виждаш цел и мисия, балансът работа - лично време се постига по естествен път, казва Горан Ангелов, управител на IT компанията "Aй Би Ес България"

Към цялото интервю>>

Текстът е част от специалното издание на "Кариери" "HR Пътеводител" - гид за тенденциите в областта на човешките ресурси за следващите 5+ години.


Share Tweet Share

Реклама

Реклама

© 2003-2017 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване ново. Политика за бисквитките ново . Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2017 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалГрадът.bgОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly