Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

Saatchi & Saatchi отпуска 3 стипендии за магистърската си програма

Крайният срок за кандидатстване е 11 юни
Share Tweet Share
Снимка

[freepik] 

"София. Заслужава си да я посетиш" - това е темата на новия конкурс на рекламната агенция "Saatchi & Saatchi България" и Университета по финанси, бизнес и предприемачество – ВУЗФ, който се реализира с медийното партньорство на "Кариери".

Авторите на трите най-креативни и вдъхновяващи проекта за кампании ще получат частични стипендии в размер 50% от таксата за обучение в магистърската програма "Реклама, бизнес дизайн и бранд мениджмънт" на Saatchi & Saatchi и ВУЗФ.

Целта е кандидатите да създадат комуникационна кампания, която да провокира разговора за София сред чужденците. Кампанията трябва да остави ясно послание и да спомогне за устойчивото увеличаване на туристите в столицата.

Форматът на предложенията е напълно свободен – презентация, интерактивно видео, реален проект или др. От кандидатите се очаква да покажат процеса, по който са стигнали до същността на бранда София, целевата група и комуникацията му по ясен и последователен начин (виж карето).

Участниците в конкурса трябва да изпратят разработките си на имейл: saatchi@vuzf.bg или по пощата на адрес: София, бул. "България" 118, ет. 1, Saatchi & Saatchi. Крайният срок за кандидатстване е до 11 юни.

Тримата финалисти ще бъдат определени от жури в състав Детелина Смилкова, вицепрезидент на ВУЗФ и председател на на Българската асоциация за управление на хора; Милин Джалалиев, изпълнителен директор на комуникационния клъстер в Publicis One, включващ Saatchi & Saatchi, Publicis, MSL и BrandWorks; и Дарина Черкезова, продуктов ръководител на "Кариери".

Победителите ще бъдат уведомени лично до 19 юни 2017 г., а имената им ще бъдат обявени официално на сайта на Karieri.bg.

Ден на отворените врати
Желаещите да участват в конкурса ще могат да се срещнат на живо с преподаватели и алумни на магистратурата, както и да получат насоки и полезни съвети за проектите си в рамките на Ден на отворените врати, който се ще проведе на 3 юни, от 10:30 ч., в Аулата на ВУЗФ (София, ж.к. "Овча Купел", ул. "Гусла").

Събитието ще започне с лекция на тема "Как да отключим креативността си", по време на която кандидатите ще научат как да развият творческото си мислене и да го използват, за да създадат работеща рекламна кампания. Гост-лектори ще бъдат Милин Джалалиев и Бари Бранд, дългогодишен творчески директор в няколко офиса на Saatchi & Saatchi в Близкия Изток и Европа. Част от лекцията ще се проведе на английски език.

Във втората част на отворения ден участниците ще имат възможност да се включат в практически уъркшопи, където ще приложат творческото си мислене, за да развият идеите и проектите си за конкурса с помощта на професионалисти от рекламния бранш. Участието е безплатно, нужна е само предварителна онлайн регистрация.

Насоки за разработване на конкурсните проекти

#1 Дефинирайте бранда София
Помислете с какво столицата ни е по-различна от други градове, кои са невидимите и видите й предимства, с какво чуждестранните посетители я свързват в момента и какво може да им предложи. Допитайте се до свои приятели чужденци, опитайте да погледнете на София през техните очи и открийте какво ги привлича и какво им липсва в момента.

#2 Анализирайте целевата група
Помислете на кого искате да представите София, след което се опитайте да анализирате какви са характеристиките, особеностите, навиците и нуждите им, така че да можете да адаптирате посланието си именно спрямо тях.

#3 Определете комуникацията
След като сте си изяснили какво искате да кажете за София и на кого, помислете как да го комуникирате. Фокусирайте се върху въпроса "Как моето послание да достигне по ефективен и разбираем начин до хората, на които искам да говоря?". На тази основа създайте кампания, адекватна на бранда София и подбраните целеви групи, която може да включва онези комуникационни канали, които смятате, че са необходими – видео, социални медии, инсталации, принт, радио, ТВ или др.
Магистърската програма "Реклама, бизнес дизайн и бранд мениджмънт" е създадена по инициатива на рекламната агенция Saatchi & Saatchi и се развива съвместно с ВУЗФ. Преподаватели са както практици с дългогодишен опит в областта на маркетинга и комуникациите, така и доказали се академични специалисти. Целта на програмата е да комбинира теоретичните знания с практическите умения. Тя покрива целия цикъл на създаване на един продукт и неговия живот и е подходяща както за хора, които имат начални познания в областта на маркетинга и рекламата, така и за такива, които биха искали да натрупат достатъчно знания и умения, за да направят кариерна промяна.


Share Tweet Share
още от тази рубрика:

Реклама

Реклама

© 2003-2017 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване ново. Политика за бисквитките ново . Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2017 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалГрадът.bgОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly