Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

Saatchi & Saatchi отпуска стипендии за магистърската си програма

Крайният срок за кандидатстване е до 19 юни
Share Tweet Share
Снимка

[freephoto] 

Конкурс на тема "Брандът АЗ" обявяват рекламната агенция "Saatchi & Saatchi България", Университетът по финанси, бизнес и предприемачество – ВУЗФ и "Кариери". Трима финалисти с най-вдъхновяващите и интересни разработки ще получат стипендии за обучение в магистърската програма "Реклама, иновативен маркетинг и бранд мениджмънт" на Saatchi & Saatchi и ВУЗФ. Всяка от стипендиите покрива 50% от обучителната такса.

За да участвате в конкурса, трябва да изпратите презентация на тема "Брандът АЗ" на имейл: saatchi@vuzf.bg, или на адрес: София, бул. "България" 118, ет. 1, Saatchi & Saatchi. Крайният срок за кандидатстване е до 19 юни 2016 г.

Форматът на разработките е напълно свободен – може да бъде презентация в PowerPoint или Prezi, интерактивно видео, текст, илюстрации, снимки и всичко друго по преценка на кандидатите. Важното е да покажете процеса, по който сте стигнали до финалното решение. За тази цел всички предложения трябва да включват три задължителни елемента:

- Продуктът АЗпомислете и анализирайте кои са чертите, качествата, навиците, ценностите, интересите или странностите, които ви правят уникални, и преценете към какъв продукт бихте могли да ги съотнесете. Продуктът може да бъде вече съществуващ (бира, шоколад, стол, технология, дреха или др.) или изцяло нов. Важното е да отразява личността ви и да припознавате себе си в неговите качества, характеристики и функции.

- Брандът АЗслед като сте избрали продукта, време е да създадете бранда му. Помислете за име, лого, цветове, слоган, тон на комуникация, поведение, изобщо всички онези компоненти, които изграждат външния вид и опаковката на продукта ви.

- Комуникацията АЗимате продукта и марката, но как бихте го рекламирали в публичното пространство, за да стигне до вашите потенциални потребители, да ги заинтригува и в крайна сметка да ги накара да го купят? Подберете до 2 комуникационни канала, които смятате, че са най-адекватни за популяризиране на продукта и марката ви, и създайте съответното съдържание за тях. Това може да е сториборд за телевизионен клип, радио спот, печатна реклама, билборд, интересен механизъм за промоция в клуб или вайръл кампания в социалните медии – YouTube видео, Facebook пост, туит или Vine. Каквото и да изберете, тествайте го, като го пуснете в съответната социална мрежа с хаштаг #saatchivuzf.

Тримата финалисти ще бъдат определени от жури в състав Детелина Смилкова, вицепрезидент на ВУЗФ и председател на Българската асоциация за управление на хора; Милин Джалалиев, управляващ партньор на Saatchi & Saatchi; и Дарина Черкезова, продуктов ръководител на медията за кариерно развитие, мениджмънт и човешки ресурси "Кариери".

Победителите ще бъдат уведомени лично до 27 юни 2016 г., а имената им ще бъдат обявени официално на сайта на Karieri.bg.

Магистърската програма "Реклама, иновативен маркетинг и бранд мениджмънт" е създадена по инициатива на рекламната агенция Saatchi & Saatchi и се развива съвместно с ВУЗФ. Преподаватели са както практици с дългогодишен опит в областта на маркетинга и комуникациите, така и доказали се академични специалисти. Целта на програмата е да комбинира теоретичните знания с практическите умения. Тя покрива целия цикъл на създаване на един продукт и неговия живот и е подходяща както за хора, които имат начални познания в областта на маркетинга и рекламата, така и за такива, които биха искали да натрупат достатъчно знания и умения, за да направят кариерна промяна.


Share Tweet Share
още от тази рубрика:

Реклама

Реклама

© 2003-2017 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване ново. Политика за бисквитките ново . Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2017 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалГрадът.bgОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly