Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

Стажове, стипендии, конкурси (27 март - 2 април)

Селекция от актуалните предложения за безплатни обучения, събития, стажове, конкурси и стипендии тази седмица
Share Tweet Share
Снимка

[pexels] 

В рубриката "Стажове, стипендии, конкурси" на Karieri.bg в началото на всяка седмица ви представяме обзор на различни възможности за кариерно развитие. В нея можете да намерите актуални предложения за безплатни обучения, събития, стажове, конкурси и стипендии, които да ви помогнат да усъвършенствате уменията си, да обогатите опита си и да бъдете по-успешни в работата си.

Стажове
"Мобилтел" стартира новото издание на стажантската си програма. Темата на проекта е "Експедиция Мтел" и в него могат да се включат студенти от всички български университети. Професионалните области, за които може да се кандидатства, са информационни технологии, телекомуникации, човешки ресурси, маркетинг, финанси, право, администрация и обслужване на клиенти, както и корпоративни комуникации. Разгледайте свободните позиции в секцията "Обяви за работа" на Karieri.bg и кандидатствайте до 6 май.
KPMG обявява кампания за набиране на млади специалисти. Областите, в които може да се кандидатства, са Audit, Tax и Advisory. Могат да участват студенти, които са записали последна година в специалности "Финанси", "Счетоводство" или такива с бизнес насоченост. Отличното владеене на английски език и компютърната грамотност са задължителни. Работата ще се осъществява в офисите в София и във Варна. Разгледайте възможностите тук.
Още предложения за стажове може да намерите в секция "Стажантски програми" на Karieri.bg.
А ако сте представител на компания, която търси стажанти, можете да публикувате информация тук.

Стипендии
Британският BPP University отпуска стипендии за летните си обучения по право. Лятното училище включва два модула с практическа насоченост - Въведение в международното бизнес право (3-14 юли) и Въведение в гражданското и наказателното право (17-28 юли). Кандидатите трябва да са студенти по право и да владеят английски език на ориентировъчно ниво IELTS 6, но не се изисква представяне на сертификат. Стипендиите са под формата на регистрационна такса с общ размер 2400 британски паунда (по 1200 британски паунда за всеки модул). Участниците поемат единствено настаняването си и режийните разходи, като ще получат съвети и препоръки от специалния отдел Настаняване. За стипендиантската програма се кандидатства чрез онлайн формуляр, като крайният срок е 14 април. Повече информация за лятното училище по право можете да намерите тук. За повече детайли и консултация за участие в стипендиантския конкурс може да се свържете и с официалния представител на университета за България - MDV Professional Education.

Конкурси

Дружество за Обединените нации в България търси следващите български младежки делегати към ООН за 2017-2018 г. Позицията предполага мандат в рамките на година и половина с различни задължения на национално и международно ниво с фокус върху младежките политики, предизвикателства и решения, както и организиране на редица събития (кръгли маси, презентации, срещи) с цел събиране на мнения от българската младеж по актуални за страната ни и ООН теми. Избраните делегати ще бъдат част от делегацията на България на 72-та сесия на Общото събрание на ООН в Ню Йорк през октомври 2017 г. и на заседанията на Комисията за социално развитие през февруари 2018 г. Кандидатстването ще се проведе в 4 кръга - крайният срок за първия е 2 април. Пълните условия на инициативата ще намерите на този линк.

Фондация "Работилница за граждански инициативи" (ФРГИ) стартира конкурс за кампании, които да популяризират подхода за работа с деца и младежи, основаващ се на силните им страни. Могат да участват организациите, получили финансиране за изпълнение на проекти в рамките на програма "Дъга 2015-2017" (24 организации) и Програма за детско и младежко развитие, основаващо се на подход, при който се отчитат и надграждат силните страни на детето (18 организации). Кампаниите трябва да са насочени към: целеви публики, пряко свързани с работата с деца и млади хора; родители, членове на семейството; представители на регионални управления на образованието; центрове за подкрепа на процеса за приобщаващо образование; общински отдели за закрила на детето; други неправителствени организации и институции, работещи за детско и младежко развитие. Финансирането е от 3 хил. лв., като една кампания трябва да бъде осъществена в рамките на три месеца. Крайният срок за кандидатстване е 3 април.

Дирекция "Младежки политики" към Министерство на младежта и спорта обявява процедура за набиране на проектни предложения по Национална програма за младежта. Може да се кандидатства с младежки инициативи и кампании по следните тематични области: "Развитие и признаване на младежката работа"; "Активизиране на младите хора в малките населени места"; "Младежко предприемачество"; "Европейски политики и председателство на България на Съвета на ЕС". Проектните дейности могат да се реализират в периода 1 юли 2017 г. - 31 март 2018 г. Участие могат да вземат неправителствени организации, осъществяващи дейност в обществена полза и неформални младежки групи. Проектите се подават в деловодството на Министерство на младежта и спорта в срок до 7 април или по пощата на адрес: София, 1040, бул. "Васил Левски" 75. Подробна информация можете да получите на интернет страницата на Национална информационна система за младежта.

Обучения

Компютърна академия IT Step ще е домакин на открит урок на тема "Как да стана програмист? Съвети от професионалисти. Vol. 1". На събитието присъстващите ще научат повече за професията на програмистите и за това как да направят първите си стъпки в IT сферата от първа ръка. Лектор ще бъде Делян Керемедчиев, професионалист в уеб програмирането и опитен преподавател в сферата, работил по някои от големите проекти в държавата като уеб системите за избори, сайта BG-Mamma.com и др. Той ще сподели за опита си и ще разкрие стъпките, които трябва да предприемете, за да се развиете в областта на програмирането, дори да нямате никакви познания за момента. Консултантите на академията също ще са на разположение за съвети и въпроси. Можете да се регистрирате за обучението на 28 март, от 19:00 ч., на този линк.

Курсът "Основи на програмирането на C" в Софтуерния университет, подходящ за напълно начинаещи, стартира на 3 април. Занятията ще се провеждат всеки понеделник от 18:30 ч. до 22:00 ч., в зала Inspiration в сградата на университета и ще може да се избира между онлайн и присъствена форма на обучение. Участниците в програмaта ще имат възможност да усвоят: основни познания по програмиране; познания по основни алгоритми; основни умения за работа с Linux; добри практики при писане на код; основи на дебъгването. Лектор ще бъде Мартин Куванджиев, носител на наградата "Джон Атанасов" и на наградата на БАИТ в категории "Студентска награда" и "Internet of things, както и победител в конкурса "NASA Space Apps Challenge". Крайният срок за записване в курса е 1 април.

BenchMark и Студентски съвет към Икономически университет - Варна организират обучителен курс на тема "Стани успешен финансов трейдър". Курсът е подходящ както за участници без опит, така и за такива с начални познания за финансовите пазари. По време на двудневното обучение ще бъдат коментирани темите: видове пазари; въведение в терминологията на финансовите пазари; видове тенденции и механизми за тяхното проследяване; влияние на икономическите индикатори върху пазарните настроения; пазарни "балони"; вземане на инвестиционни решения; изграждане на печеливша стратегия за търговия. В края на обучението участниците ще могат да изпробват наученото, като се включат в състезание с демо сметки. Те ще получат и сертификати за участие, както и възможността да се явят на състезание за финансови пазари в периода 3-14 април с награден фонд от 1200 лв. Курсът ще се проведе на 28 и 29 март, от 17:00 ч., в аулата на университета. Повече за регистрацията и програмата на събитието ще намерите тук.

Започна записването за четвъртото издание на инициативата на финансова група "Карол" - "Арт семестър", обучение по финанси, разработено за хора на изкуството. Образователно-творческият проект е насочен към съвременни автори, арт хора със свободни професии и студенти, занимаващи се с изкуство - художници, скулптури, дизайнери, приложници и др. Участниците в курса ще научат: защо е важно и как да управлявате парите си; изкуство ли е инвестирането; какви са предимствата на взаимните фондове за арт хора; как изкуството работи за парите и как парите работят за изкуството; какво представляват капиталовите пазари и защо си струва да ги познавате. Ще бъдат засегнати и полезни теми свързани с маркетинга и личния брандинг, комуникацията и продажбата на изкуство, аукционите и авторското право. Обучението ще се проведе от 6 до 28 април. Повече за програмата и кандидатстването ще намерите на официалния сайт на "Карол".

Фондация "Каузи" организира безплатно обучение на тема "Писане на проекти - мисия възможна", предназначено за младежи от 15 до 29 години. Участниците в него ще научат как да превърнат писането на проекти от абстрактно понятие в нещо полезно за тях и за обществото. Ще бъдат коментирани основните елементи на разработването на проекти от намиране на подходяща програма за финансиране до развиване на проектната идея. Обучението се финансира от Министерството на младежта и спорта по Национална програма за младежта 2016-2020 г. Събитието ще се състои на 3 април, от 18:00 ч., в Конферентна зала 400 на Философски факултет в 4- ти блок на Софийски университет "Св. Климент Охридски". Можете да заявите своето желание за участие на този адрес fondacia_kauzi@abv.bg, а повече информация ще намерите тук.
Още предложения за обучения в различни области може да разгледате в секцията "Обучения" на Karieri.bg.

Събития

Новото издание на форума "Аз, инженерът" е на тема "Инженерство в действие". Програмата е разделена на лекционна и практическа част. Сред темите, които ще бъдат засегнати в презентациите, са кариерната реализация на жените в IT и инженерната област, какви качества са необходими за постигане на професионален успех, каква е ролята на продуктовия дизайн в иновациите, как се стига от идеята до успешния бизнес и др. Повече информация за лекторите и подробна програма на изложението, на което "Кариери" е медиен партньор, можете да намерите тук. Събитието ще се проведе на 6 април, в "Интер експо център" в София. Посетете и щанда на "Кариери", за да получите безплатно копие от кариерния пътеводител "Моята кариера 2017: Непознатите IT и инженерни професии".

Светлин Наков ще изнесе лекция на тема "Професиите в дигиталния свят и как да влезеш в тях" като част от предварителната програма на форума "Бизнесът в действие", на който "Кариери" е медиен партньор. Инициативата на студентската организация AIESEC ще запознае младежите с разнообразните възможности за реализация в технологичната индустрия и стъпките, които трябва да предприемат, за да поемат по този кариерен път. Създателят на Софтуерния университет ще сподели за своя личен опит и наблюденията, които има от обученията по програмиране и дигитални умения, които е организирал през годините. Събитието ще се проведе на 28 март, от 18:30 ч., в УНСС, а 14-тото издание на форума "Бизнесът в действие" ще е между 21 и 23 април в "Интер експо център".

Предстоят първите в България технологични награди за деца от 6 до 18 години, които са част от съвместните инициативи на "Академията на Телерик" и глобалната мрежа CoderDojo. Освен награждаване на учениците от региона, които се обучават в работилниците по програмиране на CoderDojo, и демонстрация на проектите им събитието Coolest Projects Sofia ще включва практически занимания и уроци, отворени за всички деца с интерес към дигиталните технологии. Целта на проекта е да осигури среда, която да вдъхнови следващото поколение иноватори, създатели и предприемачи, предоставяйки възможност на повече деца на възраст 6-18 г. да се докоснат до дигиталните технологии. Всички желаещи да участват могат да заповядат на 1 април, от 9:30 ч., в "Академията на Телерик", след като се регистрират в сайта на инициативата.

Събитието "Умения за успех: ефективно управление на времето" ще запознае студенти с 20-те стратегии за оптимално управление на времето. Организатори са "Заедно в час" и Междууниверситетски център за развитие на кариерата на УНСС, а гост-лектор ще бъде Елена Радева - професионалист с 18-годишен опит в областта на мениджмънта и управление на човешките ресурси. Основните теми на събитието ще бъдат: как да идентифицираме и елиминираме "крадците на време"; как да планираме и приоритизираме; как да прилагаме техники за концентрация и фокусиране; кои са най-добрите технологии за управление на времето; опита на Тим Ферис и други примери на много заети хора, които винаги имат време; "за" или "против" едновременната работа по няколко задачи (мултитаскинг). Срещата ще се проведе на 28 март, от 16:00 ч., в Голяма конферентна зала на УНСС.

Нов български университет ще посрещне бъдещи студенти, родители, учители и всички интересуващи се от обучението в него в "Ден на отворените врати", който ще се проведе на 30 март. Гостите ще могат да се срещнат с преподаватели и студенти, да участват в открити лекции, демонстрации, работилници и ателиета, а също и да посетят културни събития. Организаторите препоръчват обиколката на университета да стартира с посещение на информационния деск в централното фоайе на корпус 1. Сред основните акценти на събитието ще са: ателие по моден дизайн; урок по съвременни танцови техники; симулативен наказателен процес "Учебно наказателно дело за причиняване на средна телесна повреда от непълнолетни"; практически разработки на студенти в областта на информатиката, компютърна 3D графика и анимация и уеб технологии; Apple демонстрации в Apple лаборатория; демонстрация на онлайн радио журналистика - аудио монтаж на запис и публикация на материалите онлайн; семинар "Близкият непознат Изток" и др. Пълната програма ще намерите на сайта на университета.

Център за кариерно развитие на Нов български университет подготвя и форума "Кариери и студенти", на който ще бъдат представени възможности за професионална реализация. Студентите ще могат да се срещнат с работодателски фирми и организации, които към момента на провеждане на събитието имат отворени реални стажантски и работни позиции в сфери, близки до програмите, предлагани в университета. Участие в изложението ще вземат 30 компании, сред които са IKEA, HPE, Walltopia, Nestle и др. Докато тече изложението на фирмите и срещите им със студентите, в Център за книгата (книжарница на корпус 1) ще се провеждат презентации и уъркшопове на теми, насочени към подпомагане реализацията на студентите. Поканени са да вземат участие и НR специалисти, които ще бъдат на разположение на студентите. Можете да се регистрирате за участие на официалната платформа на инициативата, където ще намерите подробна информация за събитието, което ще се проведе на 6 април.

Форум "Кариери", организиран от Икономически университет - Варна, събира на едно място фирми от различни браншове, които набират персонал и могат да предложат на студентите стажове и/или възможност за работа. Студентите имат възможността директно да разговарят с представители на компаниите и да предоставят своите автобиография и мотивационно писмо. Фирмите, които ежегодно участват на форума оперират в областите, които се изучават в университета, като например: счетоводство, финанси, маркетинг, туризъм, строителство и недвижима собственост, IT и др. Повечето компании, които участват, имат сключен договор с Кариерния център към университета, което от своя страна улеснява последващата комуникация между компаниите и студентите, проявили интерес към тях. Тази година форумът ще се проведе в периода от 5 до 7 април, от 10:00 ч. до 14:00 ч., в галерия "Академика" на университета.

The Business Institute кани всички интересуващи се от областта на маркетинга на събитието Marketing Backstage: To create or to represent a brand?. Ще бъдат коментирани въпросите: "Какво се крие зад определението "продукт"?"; "Възможно ли е наистина продуктът "да гради взаимоотношения" с потребител?"; "Кога този продукт се превръща в бранд?"; "А как брандът превзема, приема и предава ценности, които са важни за хората?". Гост-лектор ще бъде Анна Кираджиева, маркетинг експерт с над 10 години опит в компании за бързооборотни стоки, сред които "Девин", "Престиж", "Интерснак", и поддръжник на каузата на Българска хранителна банка. Тя ще говори за добрите реализирани практики и понякога изпуснатите възможности в случаите на лансиране, поддържане, изграждане и растеж на локален и глобален/чужд бранд. Събитието ще се проведе на 28 март, от 18:30 ч., в клуб "Строежа" (София, ул. "Леге" 10), а своето присъствие можете да заявите тук.

В рамките на събитието EDITogether: Digital Hub Bulgaria Conference Edit.bg ще представи новия си доклад и препоръките си към Министерството на икономиката за осигуряване на системна подкрепа за микро-, малки и средни дигитални компании. Участниците в събитието ще разберат какво показват данните за развитието на българската икономика през последното десетилетие и какви са тенденциите, които могат да се очертаят. Събитието ще включва и дискусия за възможностите за превръщане на България в европейски дигитален хъб. Гости и лектори на конференцията ще бъдат доц. Теодор Седларски - министър на икономиката, проф. Николай Денков - министър на образованието и науката, Евгени Ангелов - председател на Българската асоциация за дялово и рисково инвестиране, и представители на бизнеса. Събитието на 28 март, от 9:30 ч. ще може да бъде следено на живо в Лабораторен комплекс в "София тех парк", както и онлайн в YouTube. Своето участие можете да заявите на този линк.

Безплатен семинар на тема "Започни собствен бизнес и направи пари за 7 дни" ще се проведе тази седмица в Пловдив. Организатор и лектор на събитието ще бъде Михаил Георгиев, основател на британската инвестиционна компания MG Investments. Той ще коментира основните стъпки при развиването на бизнес начинание - от идеята до създаването на контакти и разширяването на бизнеса. Участниците ще имат възможност да зададат своите въпроси, да коментират и да се запознаят със сходно мислещи хора с цел трупане на контакти и обмяна на опит. Събитието ще се състои на 1 април, от 12:00 ч., в Търговско-промишлена камара, Пловдив. Своята безплатна покана можете да вземете на този линк.

"Грийнпийс България" ще проведе отворена дискусия-семинар на тема "Обмяна на фермерски опит" като част от програмата за фермерски обмен в областта на екологичното земеделие Farm Erasmus. Участници в нея ще споделят информация за видяното и наученото по време на тяхното посещение във ферми в Белгия и Франция. Ще разкажат за използваните практики, какво са научили, зародили се идеи. След представянето ще има възможност за въпроси и дискусия, като всеки гост е добре дошъл да сподели и своя фермерски опит. Фокусът на дискусията ще бъде върху две теми - животновъдство и овощарство. Събитието ще се състои на 30 март, от 10:30 ч., в Туристически информационен център - Габрово, ул. "Опълченска" 11. Повече за програмата ще намерите в официалната онлайн платформа.
Все още актуални събития от рубриката от миналата седмица

Проектът "1000 стипендии" ще награди най-добрите есета на ученици от 6 до 11 клас, като за първи път ще могат да се включат и бежанци. Крайният срок за изпращане на есетата е 18 април, а пълните условия ще намерите на официалната страница.

Конкурсът по космически науки Odysseus II за ученици и студенти от цяла Европа ще награди най-добрите младежки изследвания и проекти в областта. Крайният срок за регистрация на проектите е 31 март, а пълна информация за условията на проекта ще намерите на официалния сайт.

Telus International Europe организира конкурс за есе, написано на френски или немски език, за млади хора, на възраст между 18 и 30 години на тема "Човекът, на когото се възхищавам". Конкурсните работи трябва да се изпратят до 1 април на essay@telusinternational.com. До 10 април предадените творби ще бъдат оценени, а на 13 април ще бъдат обявени победителите.

Консултантската компания "Ърнст и Янг България" търси хората с най-интересна и убедителна визия за бъдещата си работа с конкурса "Работното място на моите мечти". Крайният срок за участие е 3 април, като за целта е необходимо да се попълни онлайн формуляр. Победителите ще бъдат обявени на 10 април, а повече за конкурса ще намерите на този линк.

Софтуерният университет организира безплатен семинар на тема Cloud Computing. Коментар по темата можете да чуете на 27 март, от 19:00 ч., в зала Creative+Experience на СофтУни, след като се запишете за участие тук.

Започна записването за IT академията на технологичната компания SoftServe. Обучението стартира на 10 април, а занятията ще се провеждат вечер два пъти седмично. Подаването на документи за участие е до 31 март.

Наближава третото издание на кариерния форум "Професии на бъдещето", инициатива на "Джуниър ачийвмънт България", на която "Кариери" е медиен партньор. Събитието ще се състои на 29 март, в Иновационен форум "Джон Атанасов", в София тех парк. Младежи от 17 до 24 години могат да се запишат на този линк, където могат да намерят и пълната програма.

От 20 март на моста на НДК стартира пътуващата изложба "За инженерството в България". Проектът е инициатива към младежкия инженерен форум "Аз, инженерът", който се организира за четвърта поредна година от "Интер експо център" и фондация "Мечти в действие". Изложбата продължава до 3-ти април, а впоследствие ще бъде преместена в "Интер експо център" за откриването на кариерното изложение "Аз, инженерът" на 6 април. Вече е отворена и предварителната регистрация за форума, който тази година е на тема "Инженерство в действие".

Предстоят три "Панаира на компаниите" като част от инициативата на студентска организация AIESEC, "Бизнесът в действие 2017", на която "Кариери" е медиен партньор. Фирмите участници в кариерния форум ще представят свои информационни щандове пред студентите в Университета за национално и световно стопанство на 20 март, в Технически университет - София на 22 март и в Софийски университет на 27 март. Повече за форума ще научите на официалния сайт.

Събитието "NetProject: Дигитална трансформация за бизнеса" ще представи пред студенти актуалната тема за дигитална трансформация и колко важно е явлението за бъдещето на съвременните компании. Домакин на събитието на 29 март, от 10:30 ч. ще е Университет "Проф. д-р Асен Златаров" в Бургас. Можете да се регистрирате за участие на този линк.

Предстои заключителна конференция, която ще събере на едно място предприемачи, обучители, финансови и държавни институции като част от проекта "Рестарт - втори шанс за предприемачи". Мястото на събитието ще е Информационен център на Европейския съюз (София, ул. "Г.С. Раковски" 124), а времето - 29 март, 13:30 ч. Повече ще намерите на официалния сайт на проекта.


    Share Tweet Share
    още от тази рубрика:

    Реклама

    Реклама

    © 2003-2017 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване ново. Политика за бисквитките ново . Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2017 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
    Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
    mobile Към мобилната версия на сайта

    Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалГрадът.bgОдитFoton.bg

    Новини: ДневникЕвропа

    IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

    Развлечение: БакхусLIGHT

    На английски: KQuarterly