Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

Нови назначения в мениджмънта на "Борика банксервиз"

Share Tweet Share
Снимка

Красимир Георчев оглавява новосъздадената дирекция "Корпоративни продажби" в "Борика банксервиз".

 

Снимка

Елена Тошева става маркетинг мениджър на "Борика банксервиз".

 

"Борика банксервисиз" обяви две нови назначения в управленския си екип.

Красимир Георчев оглавява новосъздадената дирекция "Корпоративни продажби" на картовия и платежен оператор. На тази позиция той ще отговаря за търговските отношения на компанията с корпоративните й клиенти.

Георчев има близо 22 години търговски и управленски опит в международни IT компании. От 1995 г. до 2000 г. работи в технологичната корпорация IBM, където изгражда и поддържа контактите с ключовите клиенти от банковия и публичния сектор в България. В периода от 2000 г. до 2009 г. е назначен на позиция мениджър "Технологични услуги" в същата компания. От 2009 г. до 2015 г. работи като мениджър "Системна интеграция" в "Siemens IT Solutions България". Впоследствие става част от екипа на Atos IT Solutions and Services след сливането на двете компании.

Има магистърска степен по "Информационни технологии" към Софийския университет "Св. Климент Охридски". Притежава дипломи по мениджмънт от британския Henley College и по математика от Hindu College в Делхи, Индия. Преминал е през специализации по управление на проекти, лидерство, управление и мотивация на екипи, презентационни умения и продажби и др.

Елена Тошева става маркетинг мениджър на "Борика банксервиз". На новия си пост ще отговаря за развитието на основния бранд на компанията, както и налагането и позициониране на отделните й продуктови линии. Също така ще управлява корпоративните комуникации, рекламната политика, както и корпоративната социална отговорност на оператора. Една от приоритетните й задачи ще бъде ребрандирането на компанията и продуктите й.

Тошева има 17 години опит в областта на комуникациите. Преди да се присъедини към екипа на "Борика банксервиз" в продължение на 2 години е била маркетинг мениджър на "Хюлет-Пакард" за региона на Югоизточна Европа. От 2009 г. до 2015 г. е заемала позицията мениджър "Маркетинг и комуникации" в "Хюлет-Пакард България". В периода между 2006 г. и 2009 г. е била старши съветник "Връзки с обществеността" в БТК и vivatel, а от 2003 г. до 2006 г. - експерт "Връзки с обществеността" в "Нилана" ООД. Работила е и в телевизионния и кабелен оператор "Евроком".

Има магистърска степен по "Връзки с обществеността" към Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Притежава бакалавърска степен по специалностите "Икономика на масмедиите" и "Международен туризъм" от Университета за национално и световно стопанство. Завършила е London School of PR и е преминала редица специализирани обучения по управление на събития, публична реч, бизнес етикет и протокол, водене на преговори, мотивация и др.


Share Tweet Share

Реклама

Реклама

© 2003-2017 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване ново. Политика за бисквитките ново . Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2017 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалГрадът.bgОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly