Как да измерваме ефективно стратегиите за корпоративна социална отговорност и каква е ролята им за развитието на компаниите и обществото
За професията разказва Мариана Василева, мениджър "Развитие и обучение на персонал" в TELUS International Europe
За професията разказва Петя Григорова, мениджър "Щастие" в комуникационната група Publicis One
Димитър Пижев
9 Окт 2018
10:43
1 коментар
За професията разказва Ясен Трифонов, под-лийд в маркетинговата компания Leanplum
За професията разказва Николета Попкостадинова, основател на Loveguide
Служителите в многообразните екипи и отворените към различията фирми са по-успешни, по-продуктивни и по-лоялни
Димитър Пижев
14 Юни 2018
15:18
4 коментара
Кои са секторите с перспектива и как новите технологии ще ги променят през следващите няколко години
За професията разказва Николай Хабаров, софтуерен архитект в DataArt
За професията разказва Слави Йорданов, .NET дизайн лидер в Endava
За професията разказва Анита Стоянова, продуктов мениджър в Tesy
Юрий Вълковски, изпълнителен директор на фондация "Reach for Change България", пред "Кариери"
Димитър Пижев
9 Мар 2018
13:40
1 коментар
Ивайло Странджев, ML инженер в технологичната компания HyperScience, пред "Кариери"
Най-силен интерес в България има към специалисти в областта на дигиталния маркетинг, технологични иновации и бизнес разузнаването.
Димитър Пижев
6 Фев 2018
14:33
1 коментар
Грижата за благосъстоянието на служителите става все по-важна и сред българските работодатели, но все още се прилага откъслечно и "напосоки".
Димитър Пижев
30 Яну 2018
14:57
1 коментар
Фотогалерия и обиколка на работните помещения в софийското представителство на международната компания за електронни разплащания
Най-много работни места ще се открият в строителството и във Варна, Пловдив и Бургас
Или как технологичната компания SoftServe въвежда социална мрежа за вътрешнофирмена комуникация
Андрей Крету, съосновател на 7card и лектор на конференцията HR and the Future of Work, пред "Кариери"
Димитър Пижев
24 Окт 2017
16:12
1 коментар
Насоки и практики в управлението на "различните" служители и създаването на приобщаваща фирмена култура
Или как технологичната компания SiteGround вместо поредния тиймбилдинг решава да направи фестивал за своите служители