С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Кой спечели конкурса за стипендии на Saatchi & Saatchi

Тримата финалисти получават частични стипендии за обучение в магистратурата на рекламната агенция и ВУЗФ, както и менторство за развитие на идеите си
Share Tweet Share
Снимка

[Freepik.com] 

Христина Попова, Диляна Топчиева и Калоян Василев са тримата финалисти в стипендиантския конкурс "Идеи с бъдеще", организиран от рекламната агенция "Saatchi & Saatchi България", Висшето училище по застраховане и финанси – ВУЗФ и "Кариери". Те изпратиха най-креативните и вдъхновяващи бизнес или социални идеи (виж краткия обзор на предложенията по-долу).

И тримата получават частични стипендии в размер 50% от таксата за обучение в магистърска програма "Реклама, бизнес дизайн и бранд мениджмънт" на Saatchi & Saatchi и ВУЗФ. Обучението цели да им помогне да разширят познанията си и да подобрят професионалните си умения в областта на маркетинга и рекламата. В допълнение всеки от финалистите ще получи и едногодишно менторство за реализация на идеята си.

Разработките на участниците бяха разгледани и оценени от жури в състав Милин Джалалиев, изпълнителен директор на комуникационния клъстер в Publicis One, включващ Saatchi & Saatchi, Publicis, MSL и BrandWorks; Дарина Черкезова, продуктов ръководител на "Кариери", и Детелина Смилкова, вицепрезидент на ВУЗФ и председател на Българската асоциация за управление на хора.

Ето и кратък обзор на трите идеи, които спечелиха одобрението на журито:

Pitch Bootcamp
Автор: Диляна Топчиева

Снимка

 



#Какво: Преди повече от година Диляна заедно с 2 нейни колежки от университета и група младежи стартират кариерно събитие в София под надслов Pitch Bootcamp. Целта му е да среща студенти и наскоро завършили младежи с мениджъри и директори на водещи фирми в страната. Проведени са вече 2 издания на инициативата, но организаторите искат занапред да я разширят и променят, така че да носи по-голяма стойност на всички участници и да не е просто поредният кариерен форум. След проучване на нуждите и нагласите на студентите тяхната идея е да превърнат Pitch Bootcamp в обучително-кариерно събитие, което помага на младежите да открият себе си и да разберат с какво точно биха искали да се занимават, след като завършат.

#Кого: Събитието е насочено към студенти, които могат успешно и без притеснение да се представят пред фирмите, както и към бизнеса, който по този начин има възможност да избира бъдещите си кадри, като прескача досадната част с провеждането на десетки интервюта.

Geoonline
Автор: Калоян Василев

Снимка

 



#Какво: Идеята на инж. Калоян Василев е да създаде Geoonline – първата в България интернет платформа, която предлага онлайн консултиране и решения в сферата на геодезията. Платформата среща клиентите и професионалистите в сектора, като се стреми да даде на своите потребители необходимата и полезна за тях информация, представяйки я на разбираем език. Предимството на инструмента е, че съдържа на едно място цялата необходима информация за даден геодезически проблем и я структурира в последователни стъпки за неговото разрешаване.

#Кого: Geoonline представлява връзката клиент-бизнес, затова потребителите на платформата ще бъдат както клиентите, така и професионалистите в областта на геодезията. Така се получава естествена колаборация между клиент, който има нужда от определена услуга, и специалистите, които могат да му я предоставят.

#Къде: Geoonline ще достига до потребителите си чрез добра маркетинг кампания и използване на социалните мрежи.

The Block
Автор: Христина Попова

Снимка

 



#Какво: Христина и нейният екип предлагат идея за създаване на блокчейн инкубатор The Block. Той представлява 8-седмична интензивна обучителна програма за стартъпи, които искат да се възползват от предимствата на блокчейн технологиите.

#Кого: Инициативата има две основни таргет групи. От една страна, това са предприемачите, които имат нужда от повече ноу-хау, за да използват блокчейн в компанията си. На тях инкубаторът ще предоставя международна мрежа от контакти, двумесечна обучителна програма и менторство от хора в индустрията. От друга страна, The Block е насочен към работодателите, които страдат от дефицит на професионалисти в сферата на блокчейн технологиите. На тях инкубаторът си поставя за цел да осигурява обучени кадри, които искат да създават блокчейн решения.


Share Tweet Share
още от тази рубрика:

Реклама

Реклама

© 2003-2018 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване ново. Политика за бисквитките ново. Декларация за поверителност ново.
Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2018 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалГрадът.bgОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly