С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Време е за парти

От мащабите на коледното парти могат да се направят много изводи за бизнес плана на компанията за следващата година.
Share Tweet Share
Снимка

[sxc.hu] 

Ако досега все още не сте планирали, дори провели Коледното фирмено парти, значи или сте лош началник, или имате изключително песимистични очаквания за предстоящата 2014-та година.

Коледното парти в повечето компании е свещено и по неговия мащаб, местоположение и атрактивност могат да се направят много изводи за бизнес плана на компанията за следващата година. Може да се опише и детайлна личностна характеристика на собственика / управителя на дружеството.

Ако все пак имате желание, но нямате идеи или ясен план за това толкова важно събитие, мога да дам няколко съвета.

Изберете място, което би се харесало на екипа, а не на вас самия!

Организаторът не е представителна извадка на групата, затова трябва да загърби личните си желания и амбиции за момент и да се ръководи изцяло от тези на хората, за които събитието е предназначено.

Програмата /певицата/ храната са второстепенни елементи.

Най-важни са гостите, затова е добре да има предварително проучване на желанията им и най-важното достатъчно мотивиращи елементи. Положително настроените гости намират начин да се забавляват дори без външни стимули.

Не правете фирменото парти задължително!

Нищо хубаво не става насила, освен това винаги има риск навъсените, неумеещи да се забавляват елементи да заразят с лошо настроение останалите. Просто оставете сърдитите да си останат вкъщи. Ходенето на парти не може да се впише в длъжностната характеристика на никого.

Изберете менюто внимателно, но алкохолът – два пъти по-внимателно.

Коледното фирмено мероприятие не може да бъде под формата на лек коктейл. За да приключат настоящата година успешно и да тръгнат амбицирани в следващата, хората имат нужда от истинско сплотяване, което идва естествено след щастливото пийване.

Осигурете поне един отговорен и деликатен служител, който да се погрижи никой от колегите да не става за смях. Може да се нарича "чистач", но в същността си е просто добрият трезвен колега, който завежда до таксито или до стаята  (ако купонът е в провинцията) онези, които са изгубили мярката.

По принцип нямам нито един довод против коледно парти с изключение на финансовия въпрос, който напоследък е важен за компаниите от малкия и среден бизнес.  

Частичен довод "против" може да бъде самия период от годината, който традиционно е изпълнен с много инициативи и е възможно да има пренасищане, което да накара част от служителите, особено тези с по-богат социален живот, да подходят с умора.

Основният довод  "за" е в очакването.

Без значение колко активно се променят навиците на хората, има традиции, които остават вечни. Да се почерпим преди дългата коледна ваканция заедно с колегите е нещо, в което сме възпитани и ако случайно по някаква причина не ни се случи, у нас се поражда чувството, че не сме си на мястото.

Шефовете на компании добре разбират това и ако не са решили да фалират през 2014 г., просто трябва да измислят кога и как да отбележат приключването на годината.

Най-добре се получава с маскен бал, с караоке, с популярна певица или певец, може със СПА, дори със старата викторина.

И с много снимки във Facebook. Което от своя страна е безплатна онлайн реклама на компанията.

Пепи Димитрова е PR специалист

Share Tweet Share
още от тази рубрика:

Реклама

Реклама

© 2003-2019 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване. Политика за бисквитките. Декларация за поверителност.
Общи условия за публикуване на обява ново.
Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2019 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly