С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Казус: Некомпетентният колега

Читателка споделя, че изпитва трудности в екипа, с който работи, тъй като единият колега не се справя с поставените задачи
Share Tweet Share
Снимка

[flickr (CC)] 

В днешно време успехът е немислим без работата в екип, но изграждането на такъв често пъти е сложен и дълъг процес. За тази цел е необходимо да се напаснат както характерите, така и професионалните качества на хората, които работят заедно. Ако това не се случи, екипът е непълноценен и става почти невъзможно да се постигнат желаните резултати.

Наша читателка, която пожела да запази анонимност, се обърна към нас, за да ни сподели за подобен проблем и да потърси съвет как да го разреши. Тя разказва, че работи в екип, но единият от колегите й не се справя със задачите си, като освен качества, му липсват и ентусиазъм и дисциплина. По думите й с останалите колеги имат желание да намерят изход от ситуацията, но не са сигурни кой е най-добрият вариант.

Можете да се включите със съвети и коментари по казуса във форума под статията. А ако и вие имате проблем, свързан с работа и отношения с колеги, на който търсите решение, пишете ни на karieri@karieri.bg, за да ви помогнем и заедно да стигнем до най-подходящия изход.

Работя в екип от трима специалисти, които извършват съвместна дейност с определени срокове на изпълнение. Единият от колегите обаче не е достатъчно квалифициран, дори е напълно некомпетентен в много отношения. Освен това прави грешка след грешка и не проявява никакъв ентусиазъм, нито дисциплина, от което страда работата на останалите и съответно резултатите. Какво е оптималното решение в тази ситуация - трябва ли да се нагърбим с неговите задачи, за да избегнем конфликтите? Но колко време бихме издържали така? Или да се опитаме му помогнем да влезе в час с работата, но пък нищо не ни гарантира, че ще се поправи и няма да греши повече? Или може би да представим проблема пред ръководството? Как според вас е най-добре да постъпим?


Share Tweet Share
още от тази рубрика:

Реклама

Реклама

© 2003-2019 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване. Политика за бисквитките. Декларация за поверителност.
Общи условия за публикуване на обява ново.
Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2019 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly