С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Всичко, което не ни харесва, може да се промени, стига да имаме очи да видим нуждата от промяна

Христиана Петкова, финалист в миналогодишното издание на конкурса за стипендии на Saatchi & Saatchi, пред "Кариери"
Share Tweet Share
Снимка

[Личен архив] 

По повод новото издание на конкурса за стипендии на рекламната агенция Saatchi & Saatchi, Висшето училище по застраховане и финанси – ВУЗФ и "Кариери" ви представяме миналогодишните финалисти в инициативата. Поканихме ги да разкажат на какъв етап е кариерата им близо една година след участието им в конкурса, какви уроци са научили от обучението си в магистърската програма "Реклама, бизнес дизайн и бранд мениджмънт" на Saatchi & Saatchi и ВУЗФ, какви са били предизвикателствата и какви са плановете им за кариерно развитие оттук нататък. Тази седмица ви срещаме с Христиана Петкова, която се занимава с маркетинг и PR в сферата на игралната индустрия. Ако и вие искате да участвате в новото издание на конкурса (виж карето по-долу), обърнете внимание на съветите, които отправя тя към настоящите кандидати.

Какво работите в момента и как се насочихте към тази сфера на дейност?
- От 2016 г. съм в сферата на игралната индустрия и отговарям за маркетинг и PR комуникациите на Балканското изложение за игралната и развлекателната индустрия – водещо събитие в сферата за региона на Балканите. Интересът към събитийния мениджмънт и динамиката на индустрията ме доведоха на тази позиция.

Какво се промени в живота и кариерата ви през последната 1 година, след като спечелихте конкурса на Saatchi & Saatchi?
- Промени се мирогледът ми, визията ми за развитие като цяло. Разбрах, че до успеха има конкретни крачки, които трябва да извървиш, и че за някои неща просто е нужно малко време.

Какви са уроците, които ще вземете със себе си от обучението?
- Магистратурата и преподавателите ми помогнаха да се убедя, че наистина е важно да учиш всеки ден – да следиш постоянно новостите в индустрията и не само, да попиваш опита на другите, да анализираш всеки успех и всяка грешка. Сферата на комуникациите е много динамична и, ако игнорираш дори за ден случващото се, рискуваш да закъснееш страшно.

А какви бяха най-големите трудности или предизвикателства, които срещнахте?
- Най-голямото предизвикателство за мен беше да предизвикам себе си да мисля отвъд всичко познато досега. Но и това не беше толкова трудно, благодарение на хората, с които те среща магистратурата – колеги и преподаватели.

Какви си уменията, които задължително трябва да притежава човек, за да има успех във вашата професионална сфера?
- Трябва да си много любопитен, да попиваш света около себе си. Трябва да умееш много добре да слушаш и разбираш хората, защото те са твоята крайна цел. Трябва да си гъвкав, да си неуморен, да се учиш всеки ден.

Какво ви мотивира да се включите в конкурса?
- Възможността да се уча от най-добрите.

А какво бихте посъветвали кандидатите в конкурса тази година?
- Да търсят вдъхновението около себе си – светът непосредствено около нас е най-големият източник на идеи. Всичко, което не ни харесва, може да се промени, стига да имаме очи да видим нуждата от промяна.

Как виждате кариерното си развитие оттук нататък?
- Планирам да продължа да се занимавам с маркетинг, да продължа да се уча и да откривам нови предизвикателства.
Рекламна агенция Saatchi & Saatchi, Висшето училище по застраховане и финанси - ВУЗФ и "Кариери" обявяват конкурс на тема "Идеи с бъдеще". Авторите на трите най-интересни и вдъхновяващи идеи ще получат стипендии за обучение в магистърската програма "Реклама, бизнес дизайн и бранд мениджмънт" на Saatchi & Saatchi и ВУЗФ, всяка от които покрива 50% от таксата за обучение. Допълнително всеки победител ще получи и едногодишна менторска програма за реализация на идеята си. Идеите, с които може да се участва, могат да бъдат бизнес или социални идеи, важното е кандидатите ясно да покажат какъв реален човешки проблем разрешават. Разработките се изпращат във формат по желание (от презентация през интерактивно видео до реален проект) на имейл: saatchi@vuzf.bg или по пощата на адрес: София, бул. "България" 118, ет. 1, Saatchi & Saatchi. Крайният срок за кандидатстване е 31 март. Победителите ще бъдат уведомени лично до 10 април 2018 г., а имената им ще бъдат обявени официално на сайта на Karieri.bg.


Share Tweet Share
още от тази рубрика:

Реклама

Реклама

© 2003-2019 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване. Политика за бисквитките. Декларация за поверителност.
Общи условия за публикуване на обява ново.
Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2019 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly