С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Топли отговори от "Форнетти"?

Мартин Удварев за конкуренцията и продуктите на компанията
Share Tweet Share

Първата половина на 2008 г. и по-точно месец май в рубриката ни Pro.File ви представихме управителя на "Форнетти" за България - Мартин Удварев. Може би си спомняте, че тогава не публикувахме отговори на въпросите ви от блога. Поради многото си служебни ангажименти Мартин Удварев се зае с въпросите ви сега - с голямо закъснение, но с желание. 

Представяме ви дългоочакваните отговори на Мартин Удварев... топли, топли, веднага след като ги получихме.


#2 Какво Ви е мнението за пазара и конкуренцията? Само за една година в този бизнес освен вас се включиха "Белла България" и "Витта Фуудс" (чрез веригата Чичо Хранко)? Очаква се чрез партньор, Чипита също да атакува пазара (вече пуснаха замразени продукти в търговската мрежа). Какво ви е основното предимство спрямо "Белла България" и "Витта Фуудс", които също предлагат франчайз на подобен бизнес със сходни продукти?
Питам

М. Удварев: Най-напред бих искал да отбележа, че преди да стартираме на българския пазар ние го наблюдавахме и анализирахме в детайли. Това, което установихме е, че той е един интересен, необятен и взискателен към качеството на продуктите си пазар. Не е вярно, че българският потребител е непретенциозен към това, което слага на масата си. Нашите наблюдения са за точно обратното. През последните години потребителите се научиха да залагат на гарантираното качество, което се предлага на разумна цена.

По отношение на конкуренцията смятам, че основната движеща сила в днешно време е именно тя. Конкуренцията с водещи световни производители ни кара да търсим все нови и нови идеи и технологии, които да ни помогнат да запазим мястото си по отношение на потребителите на продуктите ни. Натрупаният от нас опит, който е единадесетгодишен ( и се базира на откритите повече от 7000 магазини по света), е изграден именно в условията на непрестанно състезание и търсене на печеливши решения. Смятаме, е предимството пред нашите конкуренти на първо място е в гарантираното качеството на продуктите! Ние заставаме зад всеки наш продукт, който достига до потребителя. 


#3 Aко искам да се занимавам с подобен бизнес, как ще ме убедите да стана ваш партньор, а не на Белла или Витта Фуудс?
Аз

М. Удварев: Изборът е изцяло във Вашите ръце. Принципът на убеждението е свързан с прилагането на уловки и хитрини, с цел да Ви накарат да вземете решение, което в нормални условия не бихте взели. Ние не убеждаваме, ние предлагаме равностойно партньорство. Един бизнес, познат в близо 20 държави, с доказано качество на продуктите. С това конкурентите, които ни копират, не могат да се похвалят. Присъединявайки се към нас Вие ставате част от 3-та по големина франчайз мрежа в Европа.


 #4 Въпроси от Sebastianz55

Имате ли определени критерии за избора на франчайз партьори?

M. Удварев: Нямаме изработени критерии за подбор на нашите партньори. Тук говорим за равностойно партньорство и всеки, който желае да може да се присъедини към нас.

Използвате ли статегически подход при позициониране на продуктите си като физическо местонахождение?

М. Удварев: Определено, да. Всеки народ формира вкусовете си десетки и дори стотици години. Стъпвайки на някой пазар, ако желаем да останем за по-дълго време, ние сме длъжни да се съобразим с наложените вкусови традиции. В това отношение всеки пазар е специфичен. За нас е задължително да открием тази специфичност и да се съобразим с нея. Българският пазар не се отличава в това отношение.

В какви условия се произвеждат продуктите, как се съхраняват и транспортират? (не съм забелязал брандирани автомобили или снабдители никъде и никога)

М. Удварев: Продуктите се произвеждат във фабрики с наложени строги изисквания по отношение на качеството, с внедрена модерна техника и технологии. Качества на всички продукти се гарантират от внедрените в производството международни системи за контрол на качеството, като ISO 9001:2000, IFS, BVQI, HACСP и SGS. Можем да Ви уверим, че разполагаме с наши, собствени брандирани автомобили, които се движат денонощно, за да стигнат нашите продукти до най-отдалечения край на България. 

Оправда ли очакванията Ви поведените на българския потребител? Да очакваме ли развития на мрежата и на продуктовата гама?

М. Удварев: Определено оправда очакванията ни, дори ги задмина като степен на развитие другите пазари, на които се предлага нашата продукция. Можем смело да твърдим, че българският потребител прие положително нашите продукти, като близки до неговите вкусови предпочитания. Развитието на мрежата и продуктовата ни гама продължава - на около два-три месеца пускаме в продажба нови продукти, съобразени със сезоните, празниците и вкусовите потребности.


На какъв принцип е определена средната цена за 100 грама?

М. Удварев: Позволете ни това да си остане наша фирмена тайна.

Защо цената на всички продукти е една и съща за 100 грама? Защо е избран този подход?

М. Удварев: Този подход е съобразен с размерите и единичното теглото на нашите продукти. При продажбата на грамаж, клиентът е улеснен първо в това, че може да определи точно колко иска да си вземе от продуктите и съответно да заплати толкова, колкото е получил. По този начин никога няма да бъде ощетен. За съжаление не можем да избягаме от лошите примери - когато теглото на отразено върху опаковката не съответства с действителността. Но можем да Ви уверим, че това е изключително индивидуален човешки подход, който драстично се разграничава от фирмената политика на честност и откритост. 


#5 Това, че продуктите ви са хранително абсолютно нездравословни, притеснява ли ви по някакъв начин и правите ли нещо по въпроса?
gregory

М. Удварев: Това Ваше твърдение е не конкретизирано. Какво точно влагате под разбирането си за здравословни продукти? Ние можем да се похвалим, че работим единствено и само със суровини произведени в Европа, под контрола на системи за гаранция на качество на всеки произведен от нас продукт. Тези системи за качество като ISO 9001:2000, IFS, BVQI, HACСP и SGS гарантират, че всеки наш продукт е 100% годен за човешка консумация без възрастови ограничения и без да съдържа съставки, които биха навредили на здравето Ви. Ние бяхме първите в пекарския бранш, които започнахме използването на растителни хидрогенирани мазнини. 


#8 Смятате ли да развиете специализирана фаст фууд мрежа в България под марката Форнети, каквито има в Унгария и Румъния?
Иван

М. Удварев: Определено да. Като дъщерна фирма на ФОРНЕТТИ ООД - Унгария ние спазваме нейните традиции и вървим по нейните стъпки.





 

Share Tweet Share
още от тази рубрика:

Реклама

Реклама

© 2003-2020 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване. Политика за бисквитките. Декларация за поверителност.
Общи условия за публикуване на обява ново.
Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2020 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly