С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Най-добрите дигитални стратези за 2013 г.

Guardian представя най-обещаващите пионери в областта на дигиталната стратегия за тази година.
Share Tweet Share
Снимка

[office.microsoft.com] 

Чували ли сте за понятието "дигитална стратегия"? Ако не сте, проблемът не е във вас, а в скорошното му появяване в рекламните среди. Краткото време обаче не попречи на много хора да се специализират като дигитални стратези и дори смело да бъдат наричани гурута в тази област. В тази връзка изданието Guardian публикува изгряващите звезди в професията през 2013 г.

Дигиталната стратегия включва процеси като бизнес планиране на марката, продуктова стратегия, анализ, дизайн, избор на рекламни канали и до голяма степен проучване. Но най-важната предпоставка за отличната стратегия безспорно остава любовта към дигиталния свят, изтъкват от изданието.

Никол Виктор (Nicole Victor, Лондон)

Доскоро Никол Виктор е заемала позицията на глобален ръководител на отдела по планиране в интерактивната британска агенция Huge. Тя е прекарала повече от десетилетие в дигиталния свят, а част от компаниите, за които е работила, са Razorfish, R/GA и Modem Media. През 2012 г. името й се споменава в проекти за едни от най-влиятелните световни марки във Великобритания, Европа и Близкия изток.

Николо Риго (Niccolo Rigo, Лондон)

Риго работи като стратег в британската дигитална агенция Work Club. През годините кариерният му път минава през редица успешни компании като R/GA и Hutchison Whampoa. Той е бил начело и на екипа по разработване на стратегиите за проектите Ballantine's tshirtOS, Loud Blue и LAI.

Бранислав Перич (Branislav Peric, Париж)

Бранислав Перич е основател и лидер на отдела по дигитална стратегия в Blast Radius. Перич има тринадесетгодишен професионален опит в дигиталната сфера. До момента е работил за клиенти като Nike, PlayStation, Levi's и McDonald's.

Ана Анджелик (Ana Andjelic, Ню Йорк)

Анджелик работи като директор на дигиталната стратегия в компанията Woods Witt Dealy and Sons. Директно от студентската скамейка, тя започва да работи в рекламната фирма AKQA. След това продължава в Razorfish, Barbarian Group, Huge и Droga5 за клиенти като Target, Pizza Hut, Amex, PUMA, CNN, Ford Motor Company, Maybelline и Kraft.

Кристел Куек (Christel Quek, Сингапур)


Кристел е маркетинг мениджър в Havas Media в Сингапур. Тя започва кариерата си на позицията community manager в Силиконовата долина, а през годините е работила за компаниите DBS Bank, KLM Airlines, Intel и Toshiba. През 2012 г. е избрана за един от финалистите в категорията "Най-добър млад талант" от Бюрото за интерактивна реклама на Сингапур.

Райс Хилман (Rhys Hillman, Мелбърн)


Хилман е дигитален стратег в австралийската рекламна агенция GPY&R, класирана като най-добрата медийна компания в Австралия през 2012 г.

Жинал Шах (Jinal Shah, Ню Йорк)

Жинал Шах е директор на отдела по дигитална стратегия в американската компания JWT. Тя започва кариерата си като моден журналист за списанията Lucky and InStyle. Преди да се присъедини към екипа на агенцията, Шах е работила като дигитален стратег на социалната мрежа ideablob.com.

Бъд Кадел (Bud Caddell, Лос Анджелис)

Кадел е старши вицепрезидент на агенцията Deutsch LA. Той започва професионалната си кариера като дизайнер и разработчик на базирания в Ню Йорк мозъчен тръст Undercurrent. Кадел е работил за клиенти като Ford Motor, GE, Pepsi, CNN, HBO, Volkswagen и Target.

Марк Полард (Mark Pollard, Ню Йорк)

Полард е вицепрезидент и продуктов стратег във фирмата Big Spaceship в Бруклин, САЩ. Преди това, той е работил в Leo Burnett в Сидни, Австралия.

Майк Джейкъбсън
(Mike Jacobson, Лос Анджелис)

Майк Джейкъбсън e дигитален стратег в компанията 72andSunny в Лос Анджелис, където започва и кариерата си в областта на рекламата преди пет години.

Share Tweet Share
още от тази рубрика:

Реклама

Реклама

© 2003-2019 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване. Политика за бисквитките. Декларация за поверителност.
Общи условия за публикуване на обява ново.
Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2019 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly