С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Конкурс за плакат на тема кризата в Гърция

Най-добрият проект ще стане част от колекцията на изложбата "Криза е гръцка дума" и ще бъде включен в пътуваща изложба.
Share Tweet Share
Снимка

[stock.xchng] 

Sofia Design Week обяви началото на конкурса за плакати с интерпретации върху актуалната ситуация в Гърция (икономическа, социална и културна). Всички участници са свободни при избора на медия и визуална техника. Целта на инициативата е да се засегне темата на кризата със средствата на творчеството и дизайна.

Плакатите ще бъдат оценени от създателите на проекта "Гръцката криза". Най-добрият от тях ще стане част от колекцията на изложбата "Криза е гръцка дума" и ще бъде включен в пътуваща изложба.

Всички материали трябва да се изпратят на адрес: info@crisisword.gr не по-късно от 14 юни 2013 г. Подробна информация има на страницата на конкурса.

Share Tweet Share
още от тази рубрика:

Реклама

Реклама

© 2003-2020 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване. Политика за бисквитките. Декларация за поверителност.
Общи условия за публикуване на обява ново.
Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2020 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly