С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Трендсетър #8/2015

Селекцията на редакторите на "Кариери" на най-любопитните читателски коментари от изминалата седмица
Share Tweet Share
Снимка

[flickr] Фотограф: m4tik

Вашето мнение в важно за нас! Затова решихме да изненадаме двама наши читатели, които през изминалия месец бяха най-активни във форума на Karieri.bg и чиито коментари попадаха най-често в седмичната ни рубрика за най-интересните читателски мнения "Трендсетър". Това са Кирето и Bramasole, които получават по една "кариерна" торбичка със специално пожелание от "Кариери". Как можете да получите наградата си? Като ни пишете имейл на karieri@karieri.bg с точен адрес, на който да изпратим подаръка, или като ни дойдете на гости в редакцията на "Кариери" на ул. "Иван Вазов" 20 в София. Благодарим, че бяхте с нас и през месец февруари. А през март сме ви подготвили още купища изненади. Не превключвайте канала ;))

Re: Бизнес етикетът и социалните мрежи

В LinkedIn съм виждал снимки към профилите на девойки, правени в кръчма... :)
Някои хора така и не се научиха, че има разлика между LinkedIn и Facebook...
Кирето

@@@

Re: Хвани крадеца
Офисът не е "лично пространство"
Хора, вие чувате ли се? Какво лично пространство в офиса? Там сте на работа, а не за да си вършите лични дела. Следователно снимането не е навлизаве в личното пространство а средство за наблюдение на работния процес. Камерата на работното място не е забранена, стига да са налични съответните предупредителни знаци. Що се отнася до микрофоните обаче, няма да е лошо авторът на статията да си направи някакви проучвания. Записът със звук е абсолютно забранен.
kaburche

@@@

Re: Спечели безплатен билет за форума Innovation Explorer Day
От почти година следя едно изобретение от света на алтернативните енергии на http://www.newwind.fr/, наречено Вятърно дърво. Това е l'éolien 2.0 - първата бимиметична еолитична конструкция, която улавя вятъра, който духа в листата на дърветата. Прекрасна алтернатива на големите вятърни инсталации, която освен че генерира електричество е и компактна и естетична. Ако имах къща с двор, бих си инсталирала точно такава. А докато се сдобия с къща с двор, подкрепям разпорстраняването на идеята, за да може тя да добие популярност и да стане достъпна за много хора, общини и бизнес организации.
Капка

@@@

Re: Маргарита Йорданова: Веднага си личи, ако мотивационното писмо е копирано от интернет
Говорели твърде малко или твърде много. А колко е достатъчно ? Или просто не знаете какво точно искате. А въпросът какво точно ви привлече в нашата обява е възможно най-безмисленият и клиширан въпрос. Търся си работа - какво друго може да ме привлече в обявата ви. Поредният проформа спец по човешки ресурси. А че мотивационното писмо е абсолютно безсмислено изискване, едва ли има нужда от коментар.
mitzo

@@@

Re: Маргарита Йорданова: Веднага си личи, ако мотивационното писмо е копирано от интернет
Особено ми е смешно, когато мен - човекът с 2 висши инженерни образования, с 3 езика, 32 г. стаж, от които 14 в мощни световни компании,ме интервюира млада дама с "Бизнес администрация" от не знам кой си ВУЗ и ме пита по въпроси, свързани с професията ми. Е, аз веднага си питам – а, в ие колко сте запозната с материята, за да знам как да ви отговоря. И следва едно – "ами, вижте сега, аз не съвсем, но нали трябва да попитам и т.н."
val1320

@@@

Re: Как да спечелите безплатен билет за конференцията "Маркетинг на лоялността"
С риск да се разгранича съществено от колегите си, моята позиция е на противоположно мнение. Добрият маркетингов специалист е като добрият дизайнер. Той винаги има предварително изградено мнение по всеки въпрос - мнение, което се гради на интуицията му. За него не е нужно да прави маркетингово проучване за нагласите на клиентите и техните предпочитания. Добрият маркетинг специалист ти продава нещо, от което нямаш нужда, дава ти го преди да платиш и провокира в теб чувството, че си му задължен.
Точно затова добрият маркетингов специалист не слуша клиентите, а налага мнение. Този, който трябва да слуша клиентите е предприемачът, в момента когато стартира бизнеса си.
Тези, които не отговарят на поведението по-горе със сигурност могат да се причислят една доста голяма група маркетинг специалисти - посредствените.
А колкото до любопитството и следенето на новостите - то е задължително за всяка една професия - в противен случай си просто поредният служител.
Владислав Герасимов

@@@

Re: Как да спечелите безплатен билет за конференцията "Маркетинг на лоялността"
По какво се познава добрият маркетингов специалист? По способността му да мисли като потребител и да разбира потребителя! Важно е да познава и разбира 4P на маркетинга, ролята на бранда и създаването на истинска стойност за потребителите. Да познава и прилага ROI. Необходимо е да има критично мислене, цялостен подход, нагласа постоянно да учи и да се информира, да бъде креативен, интуитивен, комуникативен, нестандартен, аналитичен, любопитен... Да умее да слуша и да не е посредствен (в мислите и действията си), също да бъде ориентиран към резултатите и да има идеи, много идеи :)
dannii

@@@

Re: Как да спечелите безплатен билет за конференцията "Маркетинг на лоялността"
Когато говорим за добри маркетингови специалисти, винаги се сещам за притчата за мъдреца със златния пръст. Обикновено съм склонна да вярвам, че всеки един от нас има такъв магически пръст, който съответства на негов уникален талант или способност, но докато при някои професии той остава скрит, то при маркетинговия специалност той има възможност да се прояви с пълна сила. Нима има друга професия, от която да се очаква да "позлати" своя продукт и неговия бранд, като го представи в най-добрата му светлина? Обикновено очаквам да позная добрия маркетингов специалист по харизмата, увереността, страстта към работата, авантюристичния дух, креативността, подхода и най-вече ЗЛАТНИЯ талант, чрез които съумяват да накара потребителя да търси, купува, потребява дадения продукт.
Виктория Анталавичева

Karieri.bg през изминалата седмица

Най-четени:
1. Бизнес етикетът и социалните мрежи
2. Представителството на ЕК в България организира конкурс за студентско есе
3. Спечели безплатен билет за форума Innovation Explorer Day
 
Най-препоръчвани:
1. Петъчен виц: Доброто настроение на шефа 
2. Бизнес етикетът и социалните мрежи
3. Моите топ 10 книги за PR

За да получавате бюлетините на "Кариери" с новини и тенденции в областта на човешките ресурси, влезте в сайта  или се регистрирайте.

Станете част от онлайн общността на "Кариери". Включете се в нашите дискусии и анкети и през социалните мрежи: Facebook; Twitter; LinkedIn; Google+; Pinterest. 

Share Tweet Share
още от тази рубрика:

Реклама

Реклама

© 2003-2019 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване. Политика за бисквитките. Декларация за поверителност.
Общи условия за публикуване на обява ново.
Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2019 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly