С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Career Digest: Защо провалите са важни за кариерния успех?

Преглед на най-интересните теми от изминалата седмица, публикувани в специализираните международни издания за бизнес, мениджмънт, кариерно развитие и управление на човешките ресурси
Share Tweet Share
Снимка

[flickr] Фотограф: David, Bergin, Emmett and Elliott

В рубриката Career Digest правим преглед на най-интересните теми от изминалата седмица, които са се появили в международните специализирани издания за бизнес, мениджмънт, кариерно развитие и управление на човешките ресурси.

Кариерно развитие

Тайните на успешната кариерна промяна в зряла възраст. Новините за по-възрастните служители, които търсят възможности за кариерна промяна, са повече от оптимистични - започването на нова кариера може да е много по-лесно, отколкото си мислите, стига да направите правилните стъпки. Според последното проучване на Американския институт за икономически изследвания (AIER) повечето по-възрастни служители, които търсят кариерна промяна, постигат успех. В изследването са взели участие близо 2 000 души, като над 82% от анкетираните на възраст 47+ посочват като успешен прехода към нова кариера през последните две години. (TIME)

Защо провалите са важни за кариерния успех? Провалът не е мръсна дума. Но за много професионалисти той е нещо, което никога не трябва да се случва – а ако се случи, трябва задължително да се срамуваме от него. От channel3000.com обясняват защо това не трябва да е така.

Кои кариери са най-подходящи за работа от вкъщи? Независимо от това, което търсите в кариерата си – гъвкавост, свобода, забавление или нещо съвсем различно – по всяка вероятност имате нужда да работите, за да издържате себе си и семейството си. Класическата заетост от 9 до 5 може да бъде пречка за постигането на тези цели. Увеличаването на глобалната свързаност и ресурси прави достъпна за много повече хора възможността да правят кариера и от вкъщи. Ако се чудите откъде да започнете, от онлайн изданието Levo дават няколко полезни насоки.

Съвети

9 навика на точните хора. Някои хора получават дневната си доза кардио, като закъсняват за всяка среща. Въпреки че хроничното закъснение се смята за проява на грубост и неуважение, истината е, че управлението на времето е доста по-трудно, отколкото изглежда на пръв поглед. И често закъснението има психологически корени, като например страхът от свободното време. За щастие, съществуват някои прости навици, които можете да възприемете, за да се превърнете в човека, който идва рано и приключва проектите си навреме. (Real Simple)

Как да управляваме по ефективно срещите. Направили сте всичко, което се е очаквало от вас: поканили сте првилните хора, изпратили сте предварителна програма и сте получили съгласието на всички участници. Въпреки вашето усърдие, срещата ви не върви по предначертания ред. Как да се справите с упорития колега, който има навика да прекъсва говорещия и да отвлича вниманието от централната тема на срещата? Достатъчно ли е да игнорирате въпросния досадник? И как можете да върнете разговора в желаните рамки? (Harvard Business Review)

Мениджмънт

6-те тайни съставки на успешните директорски бордове. Участието в борда на директорите е едно от малкото преживявания, които могат да доведат до противоположни резултати в зависимост от ситуацията. Когато човек е част от борд на директорите, това може да бъде източник на истинско удовлетворение.. Когато обаче обратното е вярно, преживяването може да се превърне в истински кошмар, който да изцеди всичките ни сили. Ето някои от най-често срещаните характеристики на директорските бордове, които работят добре.(LinkedIn Pulse)

Бонус от "Кариери"

Изкуството да те запомнят. "Винаги сме се стремели да сме различни, да бягаме от стандартните неща в нашата работа, да предлагаме на хората не просто храна и напитки, а преживяване и приятни спомени", казва Александър Ковачев - един от тримата съоснователи на кетъринг компанията "Ред Девъл Кетеринг". "Ако си различен, ще бъдеш запомнен", добавя той. И се съгласяваме, че тази негова констатация, изглежда, важи не само за техния кетъринг бранш, но и при всякакви други обстоятелства – и в бизнес, и житейски план. С една малка уговорка - все пак е важно да те запомнят с добро. Тази седмица в "Капитал-Кариери" разказваме за неговия стил на управление, историята на кетъринг компанията, която управлява, както и уроците, които е научил от бизнеса и живота. Александър Ковачев е и член на журито на конкурса на "Капитал" и "Кариери" за млади мениджъри и предприемачи NEXT Generation 2015, така че от него ще научите и повече за критериите, на които ще държи най-много в оценката на кандидатите.
 
За да получавате бюлетините на "Кариери" с новини и тенденции в областта на човешките ресурси, влезте в сайта  или се регистрирайте.

Станете част от онлайн общността на "Кариери". Включете се в нашите дискусии и анкети и през социалните мрежи: FacebookTwitterLinkedInGoogle+Pinterest.

 

Share Tweet Share
още от тази рубрика:

Реклама

Реклама

© 2003-2019 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване. Политика за бисквитките. Декларация за поверителност.
Общи условия за публикуване на обява ново.
Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2019 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly