С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Next Generation бизнес лидерите създават "стойност"

Един успешен млад мениджър или предприемач има визия за развитие на бизнеса, с който се занимава, енергичен е и не говори неща, в които не вярва, казва Галя Прокопиева, член на журито на конкурса Next Generation 2015
Share Tweet Share
Снимка

 

 

Галя Прокопиева е изпълнителен директор на най-големия издател на бизнес медии в България - "Икономедиа". В портфолиото на групата са вестниците "Капитал" и "Капитал Daily", сайтовете capital.bg, dnevnik.bg, karieri.bg, както и специализираните издания "Бакхус" и "Регал".

Тази година тя е и част от журито на конкурса за млади мениджъри и предприемачи Next Generation 2015 на "Капитал" и "Кариери". Поканихме я, за да разкаже какви са критериите, на които ще държи най-много при оценката на кандидатите, както и да им даде няколко насоки за успешно представяне в конкурса.

Каква е вашата дефиниция за "Next Generation мениджър/предприемач"?
Да са с много по-голям фокус върху създаването на стойност и с много по-голямо уважение спрямо употребата на ресурси. Под стойност и и ресурси нямам предвид само това, което се измерва с пари, но и неща като удовлетвореност, щастие, обществена енергия, околна среда. 
Бих симпатизирала на мениджъри и предприемачи, които вярват, че бизнесът трябва да създава така дефинирана стойност не само за акционерите си, но за потребителите и служителите си. Това е обратното на все по-разпростиращата се в България "бизнес култура" на усвояване на публични фондове, на генериране на ненужни продукти или услуги, на раздуване на разходи. Такава култура на "усвояването" на резултата от чужд труд дългосрочно не може да донесе просперитет и нанася поражения върху обществената среда и ценностите. 

Кои ще бъдат най-важните критерии за вас, когато оценявате кандидатите в конкурса?
От официалните критерии - визията за развитие на бизнеса и комуникационните умения. В допълнение - енергия и практичност. 

Какъв е съветът ви към потенциалните кандидати – какво да (не) правят, за да впечатлят журито с апликационната си форма, както и по време на интервюто?
Да не говорят неща, в които не вярват или които не разбират. Казано с други думи, да бъдат автентични.
 
За да получавате бюлетините на "Кариери" с новини и тенденции в областта на човешките ресурси, влезте в сайта или се регистрирайте.

Станете част от онлайн общността на "Кариери". Включете се в нашите дискусии и анкети и през социалните мрежи: FacebookTwitterLinkedInGoogle+Pinterest. 

 

Share Tweet Share

Реклама

Реклама

© 2003-2020 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване. Политика за бисквитките. Декларация за поверителност.
Общи условия за публикуване на обява ново.
Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2020 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly