С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Започна второто издание на конкурса на Chivas за социално предприемачество

Крайният срок за кандидатстване е 1 декември 2015 г.
Share Tweet Share
Снимка

[pixabay] 

За втора поредната година уиски брандът Chivas Regal организира световната инициатива "The Venture". В напреварата с награден фонд от 1 млн. долара могат да участват предприемачи с бизнес идеи, като условието е проектът им да провокира значима социална промяна. Ключов критерий за оценка в новото издание на конкурса ще е потенциалът на идеята за реален положителен социален ефект, както и това да бъде вече осъществена или наистина практична и приложима. Всички желаещи да се включат могат да се регистрират в сайта на събитието до 1 декември. Единството ограничение за кандидатите е да имат навършени 25 години, информират организаторите.  

Жури от български предприемачи и ментори ще определи полуфиналистите сред българските кандидати до 11 януари 2016 г. Големият победител за България ще стане ясен до 18 февруари 2016 г., а няколко седмици по-късно ще бъдат обявени финалистите от всички държави, включени в инициативата на Chivas Regal. Участниците от всички страни ще бъдат поканени на едноседмичен тренировъчен лагер в чужбина в периода март-април 2016 г. Те ще имат шанса да се срещнат и да обсъдят проектите си с водещи лидери на компании от технологичния бранш, а техни ментори ще бъдат професионални експерти.

Част от наградния фонд - 250 хил. долара, ще бъде разпределен между финалистите на база гласуване от потребителите за техния фаворит в платформата за споделено финансиране Indiegogo. В периода юни-юли 2016 г. ще бъдат обявени победителите в състезанието, между които ще бъде разпределена останалата част от наградния фонд - 750 хил. долара, с които да реализират своите бизнес идеи.

В първото издание на "The Venture" българският финалист бе стартиращата компания Arthesis. Българският екип разработва персонализирани обвивки за протези чрез 3D принтер, които вдъхват самочувствие и увереност на хората с ампутация на крака. Arthesis класира България сред 16-те държави финалисти и успя да набере над 25 хил. долара в първия кръг на конкурса. Повече за новото издание на инициативата можете да научите тук
 

За да получавате бюлетините на "Кариери" с новини и тенденции в областта на човешките ресурси, мениджмънта и кариерното развитие, влезте в сайта  или се регистрирайте.

Станете част от онлайн общността на "Кариери". Включете се в нашите дискусии и анкети и през социалните мрежи: FacebookTwitterLinkedInGoogle+Pinterest.

Share Tweet Share
още от тази рубрика:

Реклама

Реклама

© 2003-2019 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване. Политика за бисквитките. Декларация за поверителност.
Общи условия за публикуване на обява ново.
Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2019 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly