С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Как мениджърите и предприемачите да подобрят бизнеса си

Първият ускорен курс Business Essentials започва през февруари, но вече започнаха записванията и за второто му издание
Share Tweet Share
Снимка

Успешната бизнес стратегия е планиране на действията въз основа на анализ на данни, коментира Женя Лазарова, преподавател в модул "Маркетинг и бизнес стратегия" на ускорения курс за мениджъри и предприемачи Business Essentials.

 Фотограф: Цветелина Белутова

Увеличаването на броя ангажирани и задържани клиенти само с 2% има същия ефект като намаляване на разходите на организацията с 10%.

Анализирайте конкуренцията и потребностите на клиентите, за да разработите успешна бизнес стратегия. Намерете правилния подход, за да ангажирате служителите си, които да ви помогнат да я изпълните. Подобрете присъствието си в дигиталното пространство и ангажирайте клиентите си с това, което правите. През цялото време обаче не забравяйте, че зад всичко това стоят числа - направете оптимален бюджет и контролирайте финансовите резултати, за да продължавате да ставате все по-добри.

Звучи лесно и просто, нали? Но ако беше така, всички бизнеси щяха да бъдат еднакво успешни. Разлика има и тя е в уменията и подхода на мениджърите.

Няма как да знаете и да можете всичко, но пък можете да се научите. Точно с тази идея "Капитал" и компанията за професионално обучение MDV Professional Education създадоха ускорения курс за мениджъри и предприемачи Business Essentials, който беше представен в рамките на отворен демо ден през миналата седмица.

Обученията преминават през всеки един етап от създаването и управлението на бизнеса, за да дадат нужните практически знания и умения за успех, обясниха организаторите. Те са интензивни, за да могат лесно да бъдат вмъкнати в натоварения график на хората на ръководна позиция, и в същото време дават най-ценното и нужно познание в три основни области – финанси, маркетинг и право, често различни от тясната специализация на хората с ръководни функции. А програмата е подготвена така, че наученото да може да бъде приложено още на следващия ден в реална работна среда и да даде резултати, измерими в спестени средства, по-добри стратегически решения, по-високи приходи и печалба, по-добра разпознаваемост на бранда и т.н.

Първата група от мениджъри и предприемачи, които ще се включат в новаторския формат на обученията, вече е сформирана. Поради силния интерес вече е планирано и второ издание. То ще се проведе през юни, като записванията за него вече започнаха. За да запознаят потенциалните кандидати с това, което могат да очакват, част от лекторите споделиха акценти от програмата, която са подготвили.

Мислете стратегически

"Откъде да започна?" - това е един от въпросите, които често ми задават, сподели маркетинг специалистът Женя Лазарова. А отговорът й е – започнете с анализ на конкуренцията и клиентите. Успешната бизнес стратегия е планиране на действията въз основа на анализ на данни, а не просто на интуиция, препоръка на приятел, пък бил той и приятел на шефа, казва тя. И обещава, че в рамките на модул "Стратегии и маркетинг" в курса Business Essentials ще запознае аудиторията с практични инструменти за стратегически анализ, както и с такива за подобряване на дигиталното присъствие на организацията.

Женя Лазарова е изпълнителен директор на консултантската компания "Провентис консултинг", която специализира в бизнес стратегии за растеж, дигитална трансформация и стратегии за монетизация на дигитално съдържание и е основател на Neuroeconomics Labs – първата лаборатория в България, която прилага принципите на поведенческата и невроикономиката за целите на бизнеса.

На самия демо ден тя представи и основата за разработването на бизнес стратегията на една организация. За да е максимално успешна една компания, тя не трябва да разпилява усилията си и да се опитва да бъде добра във всичко. Вместо това трябва да избере едно от трите направления, в които да се профилира и да се отличи от конкуренцията – да бъде близко до клиентите и да заложи на дългосрочните си връзки с тях, включително и емоционални; да бъде продуктов лидер, като непрекъснато предлага нови продукти и услуги, с които да ангажира клиентите; да заложи на оперативното превъзходство, свързано с това да предлага достатъчно качествен продукт или услуга, но на максимално ниска цена. Съветът й е да прецените къде се намирате в момента и към какво се стремите и да си начертаете план за действие. И нека той да не бъде сценарият, който очаквате да се изпълни дословно, а по-скоро да е основата и началото, от което да тръгнете.

Share Tweet Share
още от тази рубрика:

Реклама

Реклама

© 2003-2019 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване. Политика за бисквитките. Декларация за поверителност.
Общи условия за публикуване на обява ново.
Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2019 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly