С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Кои са победителите в конкурса на Saatchi & Saatchi

Тримата финалисти получават стипендии за обучение в магистратурата на рекламната агенция и ВУЗФ
Share Tweet Share
Снимка

[pixabay] 

Алекс Средов, Христо Арабаджов и Ради Узунов са тримата финалисти в конкурса "Брандът АЗ", организиран от рекламната агенция "Saatchi & Saatchi България" и Университета по финанси, бизнес и предприемачество – ВУЗФ с медийната подкрепа на "Кариери". Те изпратиха най-креативните и вдъхновяващи предложения за изграждане и комуникация на бранд, основан на личните им характеристики и качества.

За да разширят познанията си и да подобрят професионалните си умения в областта на маркетинга и рекламата, и тримата получават стипендии за обучение в магистърската програма "Реклама, иновативен маркетинг и бранд мениджмънт" на Saatchi & Saatchi и ВУЗФ, всяка от които покрива 50% от обучителната такса.

Разработките на участниците бяха оценени от жури в състав Милин Джалалиев, управляващ партньор на Saatchi & Saatchi; Дарина Черкезова, продуктов ръководител на "Кариери"; и Детелина Смилкова, вицепрезидент на ВУЗФ и председател на Българската асоциация за управление на хора.

Ето и кратък преглед на трите идеи, които спечелиха одобрението на журито:

Бранд Open Up
Автор: Алекс Средов

Снимка

Ръчно изработена кутия-изненада Open Up, която крие персонализирано послание за получателя си

 



Какво: Концепцията представлява поредица от срещи, които се запазват чрез уеб сайт и мобилно приложение. Потребителите могат да използват един от двата канала, за да изпратят лично послание на близък или приятел, като го поканят на безплатно кафе в заведението "Фабрика Дъга" в София. Поканеният разбира кой стои зад изненадата, едва когато се появи на срещата в уречения ден и час, и на място получава ръчно изработена кутия-изненада с посланието на поканилия го.
Кой: Брандът е насочен към млади, модерни, иновативни и социално ангажирани хора, които отделят внимание на външния вид, храната и здравето си.
Къде: Инициативата се промотира чрез три отделни канала във Facebook – страницата на бранда, страницата на събитието и страницата на заведението.

Бранд "Бутилирана емоция"
Автор: Христо Арабаджов

Снимка

Персонализирано шишенце-подарък "Бутилирана емоция"

 



Какво: Концепцията включва стъклени шишенца с коркова тапа, напълнени с персонализирано съдържание и емоционално послание, което потребителят иска да отправи към някого. Продуктът може да се използва като подарък за любим човек, близки приятели, колеги и пр.
Кой: Продуктът е предназначен за хора между 14 и 50 г., които търсят нестандартни и креативни подаръци. Те са любители на ръчните изделия, емоционални и творчески натури.
Къде: Комуникира се в Instagram и Facebook.

Бранд Project X
Автор: Ради Узунов

Снимка

Характеристиките на бранда български часовници Project X

 



Какво: Предложението за продукт е български ръчен часовник с марка Project X. Основните му качества са точност, надеждност, социален статус и стил. Идеята е да се създаде автентичен, оригинален, качествен и стилен български продукт, който кара потребителите да се идентифицират с групата на успелите българи.
Кой: Продуктът е предназначен за млади и успешни българи, които са се отказали да емигрират и са решили да преследват успеха на родна почва.
Къде: Комуникира се с принт реклама в лайфстайл списания чрез смела и настъпателна кампания, както и чрез известни личности – посланици на марката, които са показани да го използват в ежедневието си.

Поканихме тримата финалисти в редакцията на "Кариери", за да се запознаем лично с тях, да научим повече за това как са стигнали до идеите, с които участваха в конкурса, както и да разберем какви са професионалните им амбиции за в бъдеще. Ето и видео от срещата:



Коя от трите спечелили концепции ви допада най-много и защо? А коя от идеите би могла да се реализира най-успешно и да се превърне в устойчив бизнес? Споделете мнението си във форума на Karieri.bg.
Магистърската програма "Реклама, иновативен маркетинг и бранд мениджмънт" е създадена по инициатива на рекламната агенция Saatchi & Saatchi и се развива съвместно с ВУЗФ. Преподаватели са както практици с дългогодишен опит в областта на маркетинга и комуникациите, така и доказали се академични специалисти. Целта на програмата е да комбинира теоретичните знания с практическите умения. Тя покрива целия цикъл на създаване на един продукт и неговия живот и е подходяща както за хора, които имат начални познания в областта на маркетинга и рекламата, така и за такива, които биха искали да натрупат достатъчно знания и умения, за да направят кариерна промяна.


Share Tweet Share
още от тази рубрика:

Реклама

Реклама

© 2003-2019 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване. Политика за бисквитките. Декларация за поверителност.
Общи условия за публикуване на обява ново.
Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2019 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly