С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Кой спечели конкурса на Saatchi & Saatchi за превръщане на София в желана туристическа дестинация

Тримата финалисти получават частични стипендии за обучение в магистратурата на рекламната агенция и ВУЗФ
Share Tweet Share
Снимка

[freepik] 

Християна Петкова, Радослава Стоянова и Виктория Добринова са тримата финалисти в конкурса "София. Заслужава си да я посетиш", организиран от рекламната агенция "Saatchi & Saatchi България" и Университета по финанси, бизнес и предприемачество – ВУЗФ с медийното партньорство на "Кариери". Те изпратиха най-креативните и вдъхновяващи предложения за комуникиране на бранда София към потенциалните посетители на столицата от чужбина (виж краткия преглед на идеите по-долу).

И тримата получават частични стипендии в размер 50% от таксата за обучение в магистърската програма "Реклама, бизнес дизайн и бранд мениджмънт" на Saatchi & Saatchi и ВУЗФ. Обучението цели да им помогне да разширят познанията си и да подобрят професионалните си умения в областта на маркетинга и рекламата.

Разработките на участниците бяха разгледани и оценени от жури в състав Милин Джалалиев, изпълнителен директор на комуникационния клъстер в Publicis One, включващ Saatchi & Saatchi, Publicis, MSL и BrandWorks; Дарина Черкезова, продуктов ръководител на "Кариери"; и Детелина Смилкова, вицепрезидент на ВУЗФ и председател на Българската асоциация за управление на хора.

Ето и кратък обзор на трите идеи, които спечелиха одобрението на журито:

"София – Приключение на открито"
Автор: Християна Петкова

Снимка

 



#Какво: Концепцията (изтегли цялата презентация) промотира София като желаната дестинация посредством вече съществуващи музикални фестивали и мероприятия, както и активности на открито, които се провеждат целогодишно в столицата. В зависимост от различните целеви групи се залага и на събития, свързани с изкуство и култура, както и възможностите за практикуване на дейности на открито.
#Кой: Комуникацията е насочена към 2 основни целеви групи – студенти и млади хора с ниски до средни доходи; и семейства и работещи от големи градове със средни и високи доходи.
#Къде: Кампанията се промотира чрез фестивали и събития от културния календар на София като "София диша", Sofia Green Tour, Solar Morning и пр. В зависимост от таргет групата се използват и дигитални канали като Spotify, Facebook и др., които позволяват таргетиране по интереси, възраст и местоположение, както и външна реклама в по-големите градове.

#MySofia
Автор: Радослава Стоянова

Снимка

 



#Какво: Концепцията (изтегли цялата презентация) е основана върху имиджа на София не само като място за почивка и забавление, а като уникално съпреживяване, което прави чужденците част от живота на града. За тази цел се създава интерактивна мобилна игра в реално време, която изследва нови маршрути по картата на София в Google Maps. Приложението е достъпно срещу минимално заплащане, което ще финансира каузи като подобряването на въздуха в София или почистването на Витоша. Туристите ще могат да вписват и собствени маршрути в апликацията. На принципа на игровизация те ще могат да събират точки, да участват в мисии, да оставят коментари и да разказват собствените си истории.
#Кой: Целевата група се състои от млади хора на възраст между 20 и 35 години, които водят активен социален живот и в професионалния си опит са амбицирани от предизвикателствата, работата в екип и динамичността на средата.
#Къде: Кампанията ще се промотира почти изцяло онлайн в социалните мрежи на Facebook, Instagram, YouTube и уебсайта на инициативата. Посланията ще се популяризират и чрез гостуващи блогъри в авторитетни онлайн туристически форуми и чрез участието на филмови и музикални звезди – влиятелни личности, които ще разказват за преживяването си в играта и за своята собствена София в онлайн пространството чрез постове в Snapchat акаунта на приложението. Идеята предвижда и използването на интерактивни билбордове, разположени на двата терминала на летището и стената на НДК.

Sofia - #BeyondReality
Автор: Виктория Добринова

Снимка

 



#Какво: Концепцията (изтегли цялата презентация) цели да утвърди столицата не само като важен културен център за Европа, но и като подходящо място за чуждестранни инвестиции и засилване на туризма. Идеята предвижда създаването на брандирани очила за виртуална реалност от нисък клас и по-висок клас. Те ще въвеждат посетителите във виртуална реалност, включваща пътуване в миналото, кратки разходки из съвременна София, обиколка и запознаване с културните мероприятия на града и т.н. По ключови летища в Европа, както и в офиси на туристически агенции ще бъдат обособени места, където пътуващите да се потопят в света на столицата.
#Кой: Целевите групи са съставени от чужденци и хора, живеещи в София, на възраст между 18 и 28 години, които имат възможност да пътуват и да взимат решения самостоятелно, интересуват се от заобикалящия ги свят и следват тенденциите в развитието на технологиите.
#Къде: Освен във виртуалното пространство кампанията се разгръща и в YouTube чрез стрийминг активности и кратки видеа с полезни съвети за града. Предвидени са рекламни дейности и по време на полетите към столицата, както и комуникация в социалните мрежи – Facebook, Twitter, Instagram и Snapchat. Кампанията включва и поддържането на блог с личен дневник, както и присъствие на събития като WebIt и DigitalK.

Коя от трите спечелили концепции ви допада най-много и защо? А коя от идеите е най-ефективна за привличане на повече чуждестранни туристи в нашата столица? Споделете мнението си във форума на Karieri.bg.
Магистърската програма "Реклама, бизнес дизайн и бранд мениджмънт" е създадена по инициатива на рекламната агенция Saatchi & Saatchi и се развива съвместно с ВУЗФ. Преподаватели са както практици с дългогодишен опит в областта на маркетинга и комуникациите, така и доказали се академични специалисти. Целта на програмата е да комбинира теоретичните знания с практическите умения. Тя покрива целия цикъл на създаване на един продукт и неговия живот и е подходяща както за хора, които имат начални познания в областта на маркетинга и рекламата, така и за такива, които биха искали да натрупат достатъчно знания и умения, за да направят кариерна промяна.


Share Tweet Share
още от тази рубрика:

Реклама

Реклама

© 2003-2018 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване ново. Политика за бисквитките ново. Декларация за поверителност ново.
Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2018 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалГрадът.bgОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly