С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Стажове, стипендии, конкурси (12 - 18 ноември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата
Share Tweet Share
Снимка

 

В рубриката "Стажове, стипендии, конкурси" на Karieri.bg в началото на всяка седмица ви представяме обзор на различни възможности за кариерно развитие. В нея можете да намерите най-актуалните предложения за безплатни обучения, събития, стажове, конкурси и стипендии, които да ви помогнат да усъвършенствате уменията си, да обогатите опита си и да бъдете по-успешни в работата си.

А
ко и вашата компания предлага подобни възможности, изпратете ни повече информация на karieri@karieri.bg.

Стажове
Адвокатско дружество "Добрев и Люцканов" търси стажант-юрист за офиса си в София. Изискванията към кандидатите са да са студенти по "Право" в IV/V курс на Юридическия факултет към СУ "Св. Климент Охридски", средният им успех да не е по-малък от 5.00 от положените до момента изпити, а доброто владеене на английски език се счита за предимство. Стажант-юристът ще работи на непълен работен ден, с възможност за развитие в дружеството в дългосрочен план. Стажът е неплатен. Кандидатства се със CV на jobs@www.legaldl.com. Крайният срок е 28 ноември. Повече информация може да откриете тук.

"Хюлет Пакард" България си търси стажант, който ще се занимава с проектен мениджмънт и ще оказва генерална поддръжка на екипите, занимаващи се с подобрения. Продължителността на стажа е 6 месеца. Кандидатите трябва да са студенти в редовна форма на обучение – магистър или бакалавър, да говорят свободно английски език, да притежават добри технически умения (MS Visio, MS Excel, MS Power Point), да умеят да се изразяват ясно и да са с нагласа за намиране на иновативни решения по различни проблеми. Стажантът ще осъществява анализ на данни, ще съставя доклади, графики, диаграми и други. За да кандидатствате, проследете линка тук и следвайте инструкциите. Повече информация за стажантската програма може да видите тук.

Конкурси
Стартира кампания за набиране на проекти по "Красива България" за 2019 г. През следващата година по инициатива на Министерството на труда и социалната политика ще се подкрепят предложения за подобряване на обществената среда в населените места, социалната инфраструктура и социалните услуги от резидентен тип. Допустимите кандидати са общини, областни управители, държавни институции и контролни органи. Документи за участие могат да се подават до 18 януари 2019 г. Мерките, по които може да се кандидатства, са три: "Подобряване на обществената среда в населените места", която е насочена към подпомагане развитието на устойчива, свързана и достъпна обществена среда; "Подобряване на социалната инфраструктура" - цели осигуряване на подходяща и рентабилна образователна и здравна инфраструктура и оптимизация и модернизация на социалната инфраструктура; "Подобряване на социалните услуги от резидентен тип" – насочена е към подобряване на условията на живот на групи в неравностойно положение чрез обновяване или създаване на подходяща и ефективна социална инфраструктура за предоставяне на социални услуги в общността от резидентен тип, които заменят институционалната грижа. И трите мерки ще се финансират проекти с бюджет между 60 000 и 400 000 лв. Подробна информация за условията за кандидатстване може да се намерите в страницата на проекта.

Стартира осмото издание на международния конкурс jumpthegap. Конкурсът има за цел да предложи платформа, където студенти по архитектура и дизайн и професионалисти на възраст под 40 години да покажат своя талант чрез концептуални, устойчиви и иновативни решения за банята на бъдещето. Регистрацията за участие в конкурса се прави през официалния уебсайт www.jumpthegap.net, а крайният срок за регистрация е 27 март 2019 г. Периодът за подаване на проекти е до 25 април 2019 г. Церемонията по награждаването с финалистите от цял свят ще се проведе в Музея на дизайна (Disseny Hub) в Барселона на 10 октомври 2019 г. В конкурса се присъждат три награди: по една награда от 10 000 евро в двете категории – "Професионалисти" и "Студенти"; специалната награда за устойчивост на фондация "We Are Water" е в размер 6 000 евро. Повече за конкурса вижте тук.

Обучения
Неправителствената организация Jamba, която се занимава с подготовка и подбор за професионална реализация за хора с увреждания, организира конференция "Равенството значи повече". Мисията на събитието е да запознае работодателите с особеностите при работа с хора с различни възможности, предстоящите законови промени, успешни истории от страна на компаниите и самите герои, както и да създаде възможност за дискусия и поемане на конкретни съвместни бъдещи стъпки. Инициативата ще се проведе на 16 ноември в Work & Share Coworking Space и ще започне в 14:00 часа. Входът е свободен, но е нужна предварителна регистрация. След събитието, което ще приключи в 17 часа, е предвиден нетуъркинг коктейл до 20 часа. Повече информация може да видите тук.

"Телерик академия" започва приема за програмите Telerik Academy Alpha. Кандидатстването е отворено до 23 ноември за студенти и професионалисти, които искат да започнат кариера в областта на ИТ. Желаещите могат да избират между технологиите .NET и JavaScript. Програмите стартират на 2 януари 2019 г. и ще се провеждат в обучителния център на "Телерик академия" в София. Кандидатите е необходимо да изпратят CV и мотивационно писмо на сайта на "Телерик академия", след което трябва да се явят на входен изпит с Java, а за .NET могат да избират между езиците C#, JavaScript, Java, C++, Kotlin, PHP, Python или Swift. Основните изисквания към участниците са да имат навършени 18 години, базови познания по програмиране и мотивация да започнат кариерното си развитие в IT сектора. Подготвителни материали за входния изпит на Telerik Academy Alpha могат да бъдат намерени онлайн. За повече информация, проверете страницата на "Телерик Академия".

Събития
Нови технологии, бизнес умения и инструменти, емоционална интелигентност - това са трите акцента в новото издание на конференцията за мениджъри и професионалисти в управлението на проекти PMDay Bulgaria 2018. В събитието ще се включат лектори от различни сектори и държави, като са предвидени не само презентации и дискусии, но и практични работилници. Основната обединяваща тема е Project Management Intelligence или комплексният набор от знания и умения, нужни на съвременния ръководител на проекти, за да се справя успешно с работата си. Част от темите на конференцията са: Как изкуственият интелект навлиза в работата на специалистите по управление на проекти? Какви нови инструменти могат да направят работата на PM-a по-лесна и приятна? Как да управляваме екипи по-ефективно с помощта на емпатия и автентично лидерство? PMDay Bulgaria 2018 е 8-мото издание на водещата специализирана конференция за мениджъри на проекти. Инициативата се организира от PMI Bulgaria Chapter - българското представителство на международната организация за управление на проекти Project Management Institute. Събитието, в което по традиция се включват над 500 професионалисти, ще се проведе на 23 ноември. Предвидени са различни категории билети, като стандартната цена е до края на октомври, след което се повишават.
На 14 ноември "Филип Морис интернешънъл" за първи път организира "Виртуален ден на отворените врати", в който ще се представят 28 филиала на компанията от цяла Европа. В рамките на 4 часа, от 17.00 ч. до 21.00 ч., предварително онлайн регистриралите се участници, имат възможността да "посетят" виртуална стая и да разговарят в чат със служители на "Филип Морис България", както и да посетят виртуалните стаи и да зададат въпроси и на останалите европейски филиали на над 50 служителя на компанията извън България.
По време на "Виртуалния ден на отворените врати" посетителите могат да придобият представа за възможностите за кариерно развитие и корпоративната култура на "Филип Морис интернешънъл", за постиженията на компанията като работодател и визията за "Бъдеще без дим". Всеки, който участва в една от онлайн интеракциите, ще получи подарък, а някои от включилите се във виртуалната стая ще имат възможността да спечелят iPad при участие в лотария. За да участвате, регистрирайте се тук.

На 20 ноември ще се проведе форум "Магистърски програми София". Събитието има за цел да представи цялата информация на посетителите за магистърски програми от всякакъв вид и по цял свят. На място в сградата на Joy Station ще има представители на различни университети, които могат да помогнат на всеки желаещ да открият правилната за тях магистратура. Входът е свободен за всички, но е необходима предварителна регистрация. Повече информация може да намерите тук.

На 23 и 24 ноември ще се проведе форум "Образование: За бъдеще". Главните теми, които ще бъдат засегнати, са: бъдещето на образованието, уменията, които бизнесът търси, професионалното образование, облачните технологии, подготовката, подкрепата и задържането на учители и много други. Във втория ден от програмата в литературен клуб "Перото" от 9:30 ч. до 13:30 ч. фондация "Тръст за социална алтернатива" ще ръководи сесия на тема "Ранен старт към уменията на бъдещето". В първата част ще бъдат изнесени данни колко важни за развитието на пазара на труда и бизнеса са уменията, които изграждат децата, още в периода на детската градина. Затова ще се дискутира нуждата бизнесът да инвестира в ранното детско развитие. Втората част от 11:30 ч. ще е насочена към учители, които преподават в бедни общности, на тема: Как ранното образование изгражда уменията на бъдещето в условията на бедност? "Тръст за социална алтернатива" ще представи две нови публикации – "Да преподаваме с мисъл за бедността" на учителя-ветеран Ерик Дженсън и "Как се отразява бедността на децата?" на Отворена академия "Стъпка по стъпка" (Хърватска Република). Директори на детски градини ще онагледят със собствени примери избрана от публикациите стратегия за неутрализиране на ефектите от бедността върху развитието на децата. Разгледайте цялата програма и запазете вашето място оттук. Повече информация може да видите тук и тук.

За поредна година професионалистите, които се стремят към развитие на управленска кариера, ще имат възможност да опознаят топ MBA програми от четири континента по време на събитието Access MBA One-to-One. То е част от есенната програма на Access MBA Tour в 49 града по целия свят, в която участват 200 водещи международни бизнес университета. В София изложението ще се състои на 24 ноември в хотел "Интерконтинентал" (бившия "Радисън"). Участието в него е безплатно, но е нужна предварителна регистрация поне пет дни преди форума. Работният език на събитието е английски. По време на събитието участниците ще се срещнат лично с представители на водещи международни бизнес училища, които предлагат обучение в МВА и EMBA програми в Европа, Северна и Южна Америка и Азия, сред които WU Executive Academy, ESCP Europe, SDA Bocconi, Sauder School of Business, IE Business School, Manchester Business School и много други. За присъствие на Access MBA след регистрация, всеки заинтересован от MBA обучение преминава през процес на предварителна ориентация и оценка от експерти, за да се подберат програмите, най-подходящи за неговите кариерни цели и потенциал за прием. Повече информация за Access MBA можете да намерите на сайта на събитието. Студенти и млади професионалисти, които се интересуват от обучение в магистърски програми на английски език, могат да се регистрират и посетят изложението Access Masters. Събитието ще се проведе на 25 ноември, в Националния дворец на културата в София.
Все още актуални възможности за развитие от рубриката от миналата седмица:
Повече информация за тях можете да намерите тук.

"Райхле и Де-Масари България пръдакшън" търси стажанти в Техническия университет за 2019 г. За да се включат, кандидатите трябва да изпратят актуална автобиография, описание на личната си мотивация и цели за присъединяване към екипа на recruitment_bg@rdm.comдо 30 април 2019 г.

Mомичета с интерес към предприемачеството, технологиите и иновациите и с желание да стартират своя компания могат да участват в конкурса Entrepregirl v5.0. Регистрацията за участие е достъпна до 15 ноември на www.entrepregirlbg.com.

Националното представителство на студентските съвети организира национален приз "Студент на годината". Повече информация може да откриете тук.

Фондация "Карол Знание" предоставя 8000 лв. за докторантска стипендия. Подробности за това кой кога и как може да кандидатства може да прочетете тук.

Немската федерална фондация за околна среда (Deutsche Bundesstiftung Umwelt – DBU) дава стипендии за изследователски и практически стажове в Германия. Повече информация може да намерите тук и тук.


Share Tweet Share
още от тази рубрика:

Реклама

Реклама

© 2003-2018 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване ново. Политика за бисквитките ново. Декларация за поверителност ново.
Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2018 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалГрадът.bgОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly