С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Leanplum разширява управленския си екип

Компанията за мобилен маркетинг има сериозно присъствие в България и неин съосновател е предприемачът Момчил Кюркчиев
Share Tweet Share
Снимка

Кейт Фицджералд ще бъде главен директор "Приходи", а Майкъл Рамзи ще е директор "Развитие на продукти"

 

Компанията за мобилен маркетинг Leanplum обяви, че разширява управленския си екип. Кейт Фицджералд ще бъде главен директор "Приходи", а Майкъл Рамзи ще е директор "Развитие на продукти".

Основаната от Момчил Кюркчиев и Андрю Фърст компания приключи успешна 2018 г. и важни продуктови подобрения. Новите назначения са част от стратегията на Leanplum за експоненциален растеж и трансформация на глобалния маркетинг, се казва в съобщение на компанията, която има сериозно присъствие в България.

Кейт Фицджералд има над 30 години опит в управлението на маркетинг и CRM компании от Fortune 1000. Тя ще ръководи екипите на компанията, занимаващи се с продажби, маркетинг, развитие на бизнеса и клиентски растеж. Преди това тя е била президент на продажбите за Америка в Marketo, вицепрезидент на продажбите за Северна Америка в Oracle Marketing Cloud, и вицепрезидент на глобалните продажби в Salesforce.
"Основният ми фокус в екипа на Leanplum е да помагам на глобални брандове да навлязат в следващата маркетингова ера и да разберат как биха могли да изграждат пълноценни отношения със своите потребители.", казва тя в съобщение до медиите.

Майкъл Рамзи има над две десетилетия опит в управлението на мобилни и CRM услуги. Като главен директор "Развитие на продукти" в Leanplum, той ще ръководи както развитието на продуктовата стратегия, така и нейното изпълнение.

През миналата година чрез своите продукти компанията е достигнала до 412 млн. активни потребители месечно и влиза в класацията за най-бързо развиващи се компании Deloitte’s Technology Fast 500, като реализира тригодишен ръст от 809% на приходите.

Българската връзка

Компанията за мобилен маркетинг от Силициевата долина е съоснована от българския предприемач Момчил Кюркчиев. Тя има разрастващ се офис в София и през миналата година придоби българския стартъп Connecto.ai., който предлага автоматизирано обслужване на клиенти онлайн чрез чатботове. Екипът в България работи по иновации в областта на изкуствения интелект, машинно самообучение, обработка на естествен език и алгоритми в маркетинговата платформа на Leanplum.

Общо Leanplum има над 200 служители, като освен София и централата си в Сан Франциско има офиси и в Амстердам, Ню Йорк и Сингапур. В края на април миналата година компанията привлече финансиране за още 5 млн. долара, които добави към набраните досега 47 млн. долара от инвестиционен рунд D, и общо 98 млн. долара досега. Инвеститори в Leanplum са фондовете Norwest Venture Partners, Canaan Partners, Kleiner Perkins Caufield & Byers, Shasta Ventures и пекинският Waterwood Group.


Share Tweet Share
още от тази рубрика:

Реклама

Реклама

© 2003-2019 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване ново. Политика за бисквитките ново. Декларация за поверителност ново.
Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2019 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалГрадът.bgОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly