Браншовото сдружение "IAB България", което обединява медийни групи, дигитални, медийни и рекламни агенции в страната, има нов изпълнителен директор. Това е дългогодишният управляващ партньор в списание Enterprise Надя Гогова, която паралелно продължава работата си в медията.
IAB Bulgaria е създадена през 2009 г. и е лицензиран представител за България на IAB – най-голямото глобално сдружение на медии, рекламни агенции и технологични компании, отговорни за дигиталния бизнес.
Сдружението има за цел да популяризира интерактивния маркетинг и да работи за развитието на дигиталния пазар в България в тясно сътрудничество с бизнеса и регулаторните органи чрез провеждане на събития, обучения, пазарни проучвания и др. От 2015 г. сдружението е отворено към целия спектър на дигиталната индустрия с наградите за интерактивен маркетинг IAB Mixx Awards.
Гогова има опит както в IT сферата, така над 10-годишен опит в медийния бранш, свързан с разработване и изпълнение на маркетингови стратегии, управление на проекти, дигитално позициониране и реализиране на дигитални проекти. Като част от екипа на списание Enterprise участва през 2010 г. в създаването на бранда MySuccess, под който за първи път в България започват да се продуцират специализирани събития за малкия и среден бизнес.
Приоритетите в работата на Надя Гогова ще бъдат свързани с привличането на нови членове от средите на бизнеса и активизиране на сътрудничеството на сдружението с държавните структури и браншови организации.
IAB има локални организации в 46 държави на 6 континента.