С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

"Порше БГ" с трима нови мениджъри

Антония Щърбева, Ивайло Кирков и Владимир Тодоров поемат ръководни позиции в компанията
Share Tweet Share
Снимка

Владимир Тодоров

 

В началото на годината в "Порше БГ" са настъпили персонални промени, насочени към развитието на Volkswagen леки и лекотоварни автомобили и засилване на представянето им на българския пазар. Новите имена в ръководството са Антония Щърбева, Ивайло Кирков и Владимир Тодоров. Те поемат позициите съответно на маркетинг мениджър Volkswagen лекотоварни автомобили, бранд мениджър Volkswagen лекотоварни автомобили и маркетинг мениджър Volkswagen леки автомобили и дигитален маркетинг.

Антония Щърбева е завършила висше образование със степен бакалавър по специалността "Международен туризъм" в УНСС и "Стопанско управление" със степен магистър в Техническия университет в София. Има завършена специализация по "Маркетинг комуникации" в Университета на Саарланд, Саарбрюкен. В периода 2004 -2015 г. изпълнява длъжността маркетинг мениджър Volkswagen леки автомобили в "Порше БГ", а от 2018 г. е на позиция маркетинг мениджър Volkswagen лекотоварни автомобили.

Снимка

Антония Щърбева

 



Ивайло Кирков е завършил висше образование със степен магистър в Техническия университет в София и има зад гърба си 14-годишен опит в автомобилния бранш. В екипа на "Порше БГ" е от 2006 г. и последователно работи като диспонент Volkswagen лекотоварни автомобили и регионален мениджър на Volkswagen леки автомобили. По-късно като бранд мениджър създава Das WeltAuto - програма за употребявани автомбили с гарантиран произход към "Порше холдинг" Залцбург. Има и международен опит в Порше Македония.
Снимка

Ивайло Кирков

 



Владимир Тодоров е доктор по маркетинг, завършил висше образование в УНСС с магистърска степен по специалността "Маркетинг" и степен бакалавър по специалността "Международни икономически отношения". Има над 10-годишен опит в автомобилния бранш и е работил последователно на позициите мениджър маркетинг и връзки с обществеността на Hyundai за България, мениджър маркетинг и връзки с обществеността на Chevrolet за България и маркетинг мениджър на Opel за България като част от регионалните структури на GM, Chevrolet и Opel. Има опит като директор маркетинг на "Нова броудакстинг груп" и директор маркетинг и продажби в БДЖ-Карго. Преди да стане част от екипа на "Порше БГ", работи като ритейл мениджър терминални устройства в Huawei за България и Македония.

Share Tweet Share
още от тази рубрика:

Реклама

Реклама

© 2003-2019 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване ново. Политика за бисквитките ново. Декларация за поверителност ново.
Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2019 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалГрадът.bgОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly