С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Vivacom обединява звена за маркетинг и продажби в търговска дирекция

Димитрис Лиупис поема ръководството на новата структура
Share Tweet Share
Снимка

 

Vivacom обединява в обща дирекция всичките си маркетингови и продажбени дейности. Начело на новата Търговска дирекция застава Димитрис Лиупис, който в последните две години ръководи звената "Маркетингови комуникации", "Дигитален и търговски маркетинг", "Продукти и услуги", "Клиентско изживяване" и "Обслужване на клиенти" в компанията.

Той има над 25-годишен опит в сферата на телекомуникациите, придобит в мултинационални компании по света, сред които Telestet, Q-Telecom, Globul, Nextel, Mobiltel. В тях е бил директор на ключови функции като продукти и услуги и маркетинг.

Димитрис Лиупис има магистърска степен по компютърни науки от британския University of Cardiff и е бакалавър по компютърни науки и математика от University of Reading, също във Великобритания.

Share Tweet Share
още от тази рубрика:

Реклама

Реклама

© 2003-2019 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване. Политика за бисквитките. Декларация за поверителност.
Общи условия за публикуване на обява ново.
Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2019 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly