С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

ARC Academy обявява конкурс за магистърски стипендии по "Реклама и бранд мениджмънт"

Седем души ще получат 50% от таксата за програмата, кандидатстването е до 25 септември
Share Tweet Share
Снимка

 

ARC Academy обявява конкурс на тема "Социална инициатива на любим бранд". Авторите на седемте най-интересни и вдъхновяващи идеи ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт", създадена съвместно с Висшето училище по мениджмънт (ВУМ). Стипендиите се предоставят от партньорите на програмата - JDE (Nova Brasilia), KFC, launchlabs, Pernod Ricard (Lillet), Rice Up!, магазини MANIA и фондация "Лъчезар Цоцорков". Освен стипендии, партньорите ще осигурят и реални бизнес казуси, по които студентите ще работят в екипи през цялата програма.

Задачата

Повечето от нас имат любим бранд, независимо дали става въпрос за мода, технологии, храни и напитки. Идентичността и ценностите са в основата на всеки бранд и в днешно време, все повече и повече компании отделят значителни ресурси за създаването на положителен и социално отговорен имидж, с което се опитват да променят света около нас за добро.

Глобалното затопляне и опазването на околната среда са част от силно дискутираните теми в днешно време. Наред с тях има множество важни за хората социални теми, които могат да доведат до положителна промяна в ежедневието ни.

Изберете социална тема, която подкрепяте, както и бранд, който харесвате. Анализирайте съществуващите социални инициативи, които любимият ви бранд вече е реализирал. Помислите за подобрения и развитие на тези инициативи или направо предложете нови такива. Може да мислите за комуникацията, за иновации в продукта и услугата, за оптимизиране на процесите и всичко, което може да окаже положителна промяна както за хората, така и бранда.

Форматът

Можете да направите всичко, което ще помогне да разберем идеята ви по-добре – от презентация, през интерактивно видео, до изпращане на реален проект в избран от вас формат. Важното е да покажете идеята си в пълния й и последователен вид.

За да участвате в конкурса, изпратете представяне на имейл: branding@arc.academy или на адрес: София 1124, ж.к. Яворов, ул. Мизия 23, ет.1 ARC Academy. Крайният срок за кандидатстване е 25 септември.

Финалистите ще бъдат определени от жури в състав:

Милин Джалалиев, co-founder, ARC Academy
Петя Григорова, Director of Student Success, АRC Academy
Иглика Филипова, редактор в "Капитал" и "Кариери"
Кирил Кирчев, редактор в "Капитал" и "Кариери"
Победителите ще бъдат уведомени лично до 30 септември 2019 г., а имената им ще бъдат обявени официално на сайта на karieri.bg и на arc.academy.

За ARC Academy
ARC Academy е образователна платформа за бъдещи създатели, която има за цел да помогне на студентите да разгърнат и развият креативния си потенциал и да започнат работа в сферата на брандинга, гейм дизайна, филмовото изкуство и пространствения дизайн. Академията насърчава студентите да осъществяват своите стремежи, да поемат отговорност за времето и усилията си и да стимулират творческите си способности.

Share Tweet Share
още от тази рубрика:

Реклама

Реклама

© 2003-2019 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване. Политика за бисквитките. Декларация за поверителност.
Общи условия за публикуване на обява ново.
Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2019 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly