С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Как да създадем впечатляваща визитна картичка

Това е първият контакт на потенциалния клиент с вашата компания, затова се постарайте визитката да изглежда добре
Share Tweet Share
Снимка

[Pixabay.com] 

Сама по себе си визитната картичка е едно просто парче картон. Но реално това е вашата реклама, средство, чрез което да осъществявате контакти и да бъдете запомнени. В същото време често това е първият контакт на потенциалния клиент с вашата компания или дейност. Затова един от начините да го насърчите да разбере повече за вас и съответно по-късно да използва вашите услуги е да го заинтригувате с добре проектирана и лесно разбираема визитка.

Ето и няколко съвета, които да имате предвид, когато създавате ваши визитки:

# Кой, какво, къде?

Какво търсите, когато погледнете визитката на някого - първото нещо е информация с какво точно се занимава тази фирма или този човек, след това телефон или адрес. Трябва да проектирате вашата визитка така, че вашето име, длъжност и лого на фирмата да са ясно показани.

Помислете внимателно за това кои данни за контакт да включите - трябва да се намери балансът между осигуряването на достатъчно контакти, без визитката да изглежда претрупана. Вашият сайт, имейл адрес и телефонен номер са от съществено значение. Много фирми вече не включват адрес на визитките си, така че ако се борите за пространство, можете да го премахнете от своя дизайн.

# Не се чете!

Не може да не сте попадали на визитни картички, които са трудно четими заради малкия шрифт. Пазете се от малкия текст! При проектирането на компютъра той може да изглежда добре и да се чете лесно, но след отпечатване нещата се променят. Използваният кегел не трябва да е по-малък от 8pt. Не експериментирайте и с шрифта, защото някои не стоят добре на визитна картичка. Все пак имате възможност да го подберете според вашата дейност.

# Вкарайте нещо иновативно и интересно

При създаването на визитна картичка вие трябва да привлечете внимание, да се опитате да грабнете потенциалния клиент още преди да ви е звъннал. В момента много компании предлагат най-различни визитки - цветни, релефни, 3D, дигитални.

Когато се използват правилно, ярките цветове и разчупен дизайн могат да направят визитната картичка открояваща се. Тази тактика често се използва от дизайн и творчески студия с цел да се появяват като свежи, вълнуващи и оригинални. Въпреки това, не подценявайте силата на простотата. Обикновен черно-бял дизайн може да бъде толкова запомнящ се и въздействащ, колкото и цветен като често може да се приеме и като по-стилен.

# QR код

Основната задача при създаването на визитката е информацията, а понякога ние искаме да поместим повече и повече Затова може да спестим пространство със създаването на QR код. Той осигурява включването на много информация и в същото време прави визитката разчупена. QR кодът създава връзка между напечатаното съдържание и това, което се намира онлайн, тоест чрез просто сканиране на кода хората могат лесно и бързо да открият сайта ви. Все пак тук трябва да се съобразите с вашите клиенти и да се запитате дали основният процент от тях ще има уменията да използва правилно тази технология.

# Снимките говорят повече от думите

Винаги, когато погледнете една визитка, първото нещо, което ви се набива на очи е логото на организацията или друго изображение. Писменото съдържание е задължително и без него една визитка не може да съществува, но в същото време е добре да спестите място и за изображение - дали ще е на ваш продукт или нещо свързано с вашия бизнес. Каквото и да правите, не го оставяйте празно.

# Материалът е важен

Всеки ще си каже, че хартията е най-характерният материал за направата на визитки. В последно време обаче хората започнаха да излизат с все по-интересни и привличащи вниманието визитни картички. Дървото и металът станаха все по-разпространени. Вече може да станете свидетели и на още по-оригинални хрумвания - химикалки, балони, дори храна, от която може да вземете нужната си информация и след това да изядете визитката. Звучи вкусно, нали? Няма как да отречем, че те предизвикват по-голямо внимание и са по-ефектни, но не са подходящи за всеки един бизнес и дейност.

Независимо какъв дизайн ще изберете, запомнете едно - не пестете визитните си картички, носете ги винаги със себе си, така че при всеки удобен случай да имате под ръка своя визитка, която да дадете (не ги стискайте за себе си, те са за другите). Слагайте и по една визитка във всеки един колет или пратка, която изпращате до клиент.

Share Tweet Share
още от тази рубрика:

Реклама

Реклама

© 2003-2020 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване. Политика за бисквитките. Декларация за поверителност.
Общи условия за публикуване на обява ново.
Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2020 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly