С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
В поредицата "Моят идеален кандидат за работа" ви представяме изискванията на специалистите по подбор от утвърдени компании у нас към бъдещите служители. Днес ви срещаме с Лилия Несторова, директор "Човешки ресурси" в "ДЗИ - Общо застраховане".
На интервюто идва… винаги е приятно да посрещнеш кандидат, който идва с широка усмивка и предварително се е подготвил за позицията и компанията.
Облечен е… облеклото много зависи от това за какво кандидатства. Очакваме да е облечен спретнато и в тон с позицията. Разбира се, не прави добро впечатление, ако се появи с облекло като за разходка в парка.
Пита за... задава конкретни въпроси за позицията, атмосферата в екипа и работните предизвикателства, които предстоят.
И никога не пита за... за нас няма "забранени въпроси", изцяло сме отворени да ни попитат за всичко, което ги интересува относно позицията или компанията.
Интересува се от... нашите очаквания като работодател, предстоящи проекти и предизвикателства.
В мотивационното си писмо пише... персонално за позицията при нас, с какво би могъл да допринесе и кое действително е нещото, което го мотивира да кандидатства.
Умее да... говори без шаблонни фрази, по същество и не на последно място умее да слуша внимателно.
Ще ме впечатли, ако... се е постарал да получи информация за ДЗИ предварително, да проучи позицията и по време на срещата направи интересно предложение, свързано с потенциалната му работа.
В кариерата се стреми към... постоянство и високи резултати.
Дори и да има идеално CV, не бих го наела, ако... знаем, че няма да се впише в екипа, не припознава ценностите на ДЗИ или има разминаване между CV-то и демонстрираното повeдение, знания и опит.
Въпросът, който винаги задавам на интервю за работа, е... за очакванията на кандидата от позицията и компанията.
И отговорът, който бих била доволна да чуя, е... всеки отговор, стига да е искрен и откровен.
Грешките, които допускат кандидатите за работа най-често, са... не си спомнят за какво точно са кандидатствали, не показват мотивация или са твърде изискващи, без да демонстрират ясно с какво биха били полезни.
На интервюто за работа, което никога няма да забравя... един кандидат, който изключително много ме впечатли, защото се беше подготвил предварително за компанията, беше направил обстойно проучване тип "таен клиент", свързано конкретно с позицията, вследствие на което на интервюто излезе с конкретни предложения за подобряване на процеса на работа.
На моето последно интервю за работа... кандидатът беше с много позитивно излъчване и силна мотивация за работа в ДЗИ. Беше се запознал с компанията и продуктите, които предлагаме, макар че конкретно няма да се занимава с тях. Направи много добро впечатление на млад, амбициозен и сериозен човек, който знае какво иска и как да го получи.