С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Търсим хора, с които заедно да оставим отпечатък върху онлайн игралната индустрия

Борислав Борисов, главен оперативен директор (COO) в "УлтраПлей" (UltraPlay) разказва за свободните позиции в компанията, процеса на подбор и условията за работа и развитие, които предлагат
Share Tweet Share
Снимка

Борислав Борисов, главен оперативен директор (COO) в "УлтраПлей" (UltraPlay)

 Фотограф: Цветелина Белутова

?

Employer branding:

Ultra Play
Текстът е спонсорирано съдържание. Той има за цел да представи условията за работа в организацията и да подпомогне разпознаваемостта й като предпочитан работодател.

"УлтраПлей" (UltraPlay) е високотехнологична компания, основана през 2010 г., с амбицията да предложи новаторски подход в онлайн игралната индустрия, като предоставя усъвършенствани софтуерни продукти, фокусирани върху електронните спортове, спортните залози, залозите на живо, онлайн казино и блокчейн технологията.

Компанията е световен лидер в предлагането на онлайн платформа и коефициенти за залагания върху едни от най-популярните електронни спортове – CS:GO, DOTA 2, League of Legends, Hearthstone и много други. Клиентите й са едни от водещите уебсайтове за залози върху електронни и традиционни спортове, където освен основните методи за разплащане може да се използва и голямо разнообразие от криптовалути.

В момента "УлтраПлей" разширява екипа си от професионалисти. Повече за свободните позиции, процеса на подбор и условията за работа и развитие разказва Борислав Борисов, главен оперативен директор (COO) в "УлтраПлей".

Кандидатствайте и по актуалната обява на "УлтраПлей" за Senior JavaScript Developer


Г-н Борисов, какви кандидати търсите в момента и по какъв начин успявате да ги намерите?
- Търсим хора, които споделят нашите ценности и визия за бъдещето. Хора, които жадуват да са най-добрите в това, което вършат и преследват тази цел ежедневно. Вече над 8 години "УлтраПлей" изпълнява визията си да е лидер в предоставянето на софтуерни решения за залагания онлайн, като стремежът да иновираме ни движи напред и среща с талантливи хора, с които заедно да оставим отпечатък върху онлайн игралната индустрия.

Служителите на компанията се гордеят с факта, че "УлтраПлей" успя да развие предоставянето на игрална платформа и данни за залагания върху електронните спортове до безпрецедентно ниво в световен план. Затова търсим хора, които вярват в огромния потенциал на този сектор, с които заедно да развиваме продуктовата ни гама. Търсим хора, които не се страхуват от предизвикателствата и тези, които не просто достигат до удовлетворяващото, а извървяват необходимите крачки до впечатляващия резултат.

Организацията прави прехода към среден бизнес и търсим служители във всички отдели, като фокусът ни е насочен към програмисти в следните технологии: .NET, JavaScript, Quants, и хора с интерес към електронни и традиционни спортове.

Профилът на позициите ни е изключително разнообразен, което обуславя и различните източници на достигане до таланти. Всички актуални позиции се публикуват на нашия уеб адрес, както и на job-бордовете, които използваме. Поддържаме социалните и професионалните мрежи и събития, част от които са дните на кариерата по ключови за нас области, като разчитаме и на препоръки от служители.

А от какви кандидати очаквате да имате нужда за в бъдеще?
- Още повече от същите каквито и днес, предвид разрастването на компанията и стъпването й на нови пазари на световната гейминг карта. Организационната ни визия и ценности успешно ни водят напред през тези 8 години, с офиси в България и партньорските ни в Азия. Тази година празнуваме 2 години от откриването на офиса ни в София и 70 служители в отделите по разработване на софтуерните ни продукти и решения, трейдинг, поддръжка на клиенти, маркетинг, продажби, с които всеки ден, рамо до рамо покоряваме нашите върхове. За нас това не са просто числа, а история, зад която стои много труд, постоянство, визионерство и екипност. Ние винаги ще се нуждаем от смели иноватори със запретнати ръкави.

Какви са изискванията ви към CV-то и мотивационното писмо на кандидатите?
- На първо място, трябва да бъдат истински и честни, така си гарантираме едно добро начало. Лично аз чета CV-то отзад-напред, тъй като ме интересуват последните параграфи, в които обикновено кандидатите посочват своите интереси и хобита. Те ми показват какво кандидатът всъщност обича да прави, когато напълно разполага с времето си. Търся да видя прозорец в душата на кандидата.

А какви CV-та и мотивационни писма бихте отхвърлили?
- Тези, които не отговарят на търсения профил. Трите неща, които определено биха били пречка за последваща комуникация са:
- нефокусирани, общо звучащи мотивационни писма, нямащи общо с ролята
- темплейтни фрази
- правописни грешки.

Как протича интервюто за работа във вашата компания?
- Интервю процесът в "УлтраПлей" има за цел, от една страна да запознае кандидата с живота в компанията, за да може да припознае професионални съмишленици в нас, а от друга - да създаде ситуация, в която той да се представи в най-добра светлина.

Процесът непрекъснато се развива и обогатява спрямо ролята, за която търсим кандидат, но включва следните етапи – опознавателна среща, последвана от практическо предизвикателство и неговото представяне пред наемащия мениджър.

Имате ли изисквания към облеклото?
- Единственото изискване е всеки да се чувства комфортно. "УлтраПлей" е организация със средна възраст 26 години. Нашите служители имат дълбока страст и принадлежност към определени технологии, спортове, игрални заглавия – те обичат да го изразят в облеклото си. Ние подкрепяме хората със страст и нейното изразяване.

Кое е по-важно за вас – квалификацията или характерът на кандидата?
- По-скоро има преодолими и непреодолими различия между търсения профил и кандидата. За нас е важно да гледаме в една посока. За хората, които вярват в това, което и ние вярваме, ще се опитаме да намерим подходяща позиция, в случай, че те не пасват на тази, за която са кандидатствали.

Какви умения трябва да демонстрира той/тя, за да ви впечатли?
- Увереност, страст към темата на разговор, умереност. Тъй като математиката е важна част от почти всяка наша позиция, задавам и въпроса колко е 12 делено на 5. Забелязвам, че в поставената среда на интервю и поради други фактори, повечето от кандидатите не се справят с тази задача, но тези, които успяват определено впечатляват с бърза мисъл и спокойствие.

А какво в никакъв случай не трябва да прави по време на интервюто?
- Да забрави да слуша. Твърде често хората се фокусират върху това какво ще кажат в следващия миг, в който "микрофонът е в ръцете им". Това им пречи да изградят връзка с човека до тях. Най-впечатляващите кандидати участват в интервюто на едно дълбоко комуникативно ниво. Интервюто е първото впечатление, което кандидатът оставя у нас и ние транспонираме поведението му в компанията, затова неуважение към процеса, себе си, бившите и настоящите колеги, екипи и компании, не се толерират.

Какви въпроси задавате най-често и какви отговори очаквате да чуете?
- Очаквам да чуя честен отговор на въпроса: Какво ви привлече към позицията при нас? Освен това за позициите, свързани до голяма степен с електронните спортове, задаваме и въпроса: Дота или Лига? В случая става въпрос за компютърните игри с огромна популярност DOTA 2 и League of Legends, което на геймърски език ни дава доста информация.
Чрез "Кой е въпросът, който не чу, а силно би искал да ти задам?" пък разбираме до колко кандидатът е въвлечен в процеса и иска да научи нещо повече за нас.

А какви въпроси очаквате да задава или да не задава кандидатът?
- Бих се радвал да зададат всички въпроси, които са важни за тях, за да вземат информирано решение за своето бъдеще. Очаквам с нетърпение въпроси, свързани с възможностите, които предлагаме за развитие, учене, растеж. Да ставаме по-добри всеки ден е една от нашите организационни ценности.

Какво би ви спряло да наемете някого въпреки подходящото CV и доброто представяне на интервюто?
- Ако има разминаване с търсенията на екипа и компанията като цяло.

Кои са най-често срещаните грешки, които допускат кандидатите по време на интервюто?
- Липса на подготовка – във всеки един аспект на понятието. Например всеки един от трейдърите на електронни или традиционни спортове в компанията има между 5 и 10 хиляди часа в игрите, които покрива. Този опит определено се трупа с времето, но първоначалния тест, през който те преминават, показва до колко кандидата има база, която да развиваме напред заедно.

Какви са придобивките и възможностите за кариерно развитие, които предоставяте във вашата компания?
- Основен приоритет на организацията ни е да създадем приятна среда за развитие и усъвършенстване на своите служители. Предоставяме работни предизвикателства, които да държат хората на ръба между комфорта и новото знание. Програмата ни за развитие на млади специалисти, чрез менторство и коучинг, е със силни традиции. Нейните впечатляващи резултати ние възнаграждаваме чрез промотирането на талантите си, за изграждането на здраво организационно ДНК.

Имате ли стажантска програма и как е организирана тя?
- Стажантската ни програма се развива динамично, тъй като все повече млади хора, с интерес в областта, искат да започнат своя професионален път именно с нас. Търсим малко на брой, но много обещаващи таланти, които да продължат кариерното си развитие в компанията. Програмата се базира на директно менторство на ръководител в отдел или по-опитен член на екипа. Успехът ни се гради на ясно целеполагане, коучинг разговори и ефективна обратна връзка през периода на стажа.

Как оценявате работата и следите за развитието на кандидатите след наемането им?
- Чрез ясно представяне на целите на отдела и ролята на новия колега. Провеждат се и регулярни срещи с мениджър и ментор от първата седмица напред във времето.

Имате ли HR инициативи, които бихте определили като иновативни?
- Ние сме компания с ясно изразено игрално ДНК. Нашите тиймбилдинги, вътрешни събития и подход към развитието и награждаване на служителите са интригуващи и нетрадиционни.

Всяка година организираме вътрешнокорпоративен турнир по електронни спортове, като включваме някои от най-популярните заглавия – CS:GO, DOTA 2, League of Legends, Hearthstone, и др. Този турнир излезе от рамките на компанията и заинтригува нашите последователи в социалните мрежи, тъй като не е изненада, че тези игри имат огромна фенска аудитория както в България, така и по целия свят. Турнирът естествено се превърна в арена на отборния дух, уменията в играта и разбира се адреналина от победата, които поддържат висок интереса сред служителите на "УлтраПлей".

Коя от всички инициативи, които имате, смятате, че влияе най-силно върху ангажираността на служителите ви?
- Както изследванията показват, фокус на организационната ангажираността в служителите се открива в компанията и нейната визия, екипът, както и самата работа. Иновативността, като силно предимство на компанията дава усещането на служителите за развитие, усъвършенстване и проактивност. Гордеем се с проекти в блокчейн технологията, сред които създаването и развитието на криптовалута за залози върху електронни спортове – eGold. Мениджмънт екипът цели да създаде организация и успехи, с които всички да се гордеем. Съвсем скоро бяхме отличени с награда на Международното изложение на игралната индустрия в Макао, Азия (Global Gaming Awards Asia 2018) за цялостното ни решение за залагания върху електронни спортове. Сред конкуренти от целия свят, и в индустрия, която залага на високите технологии, ние успяваме да предлагаме усъвършенствани и иновативни решения преди всички останали, което се превърна в наша запазена марка. Екипът е мотивиран да държи летвата високо. Успехът ни се гради на една лесна формула: мениджъри близо до хората, липса на строга йерархичност, превръщане на колегите в приятели, а работата в предизвикателство, чиито поставени цели и резултати приемаме като собствени.


Share Tweet Share

Етикети

още от тази рубрика:

Реклама

Реклама

© 2003-2018 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване ново. Политика за бисквитките ново. Декларация за поверителност ново.
Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2018 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалГрадът.bgОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly