С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Нови назначения в екипа на "Нова броудкастинг груп"

Share Tweet Share
Снимка

Поля Александрова поема поста мениджър "Връзки с обществеността" в "Нова броудкастинг груп"

 

Снимка

Петя Терзиева става директор "Маркетинг и комуникации" в "Нова броудкастинг груп"

 

Поля Александрова става част от "Нова броудкастинг груп" на поста мениджър "Връзки с обществеността". Тя ще отговаря за връзките с обществеността, както и за корпоративната и социална отговорност на медийната група. Още една промяна в екипа на медията е назначаването на Петя Терзиева като директор "Маркетинг и комуникации". В новите й отговорности влиза цялостното управление на маркетинговите комуникации, връзките с обществеността, корпоративните и социални дейности на телевизионните канали на "Нова броудкастинг груп" и портфолиото на "Нетинфо".

Поля Александрова има повече от 20 години професионален опит в медийната сфера като журналист. Стартира като говорител и редактор в Channel Comm Radio и по-късно в Българското национално радио. От 1998 г. до 2003 г. е част от екипа на изданията към БТА. Била е и кореспондент за България на неправителствената организация за журналистика Transitions Online. От 2004 г. досега оглавява редакцията на дамското списание Grazia, като в края на този период съчетава задълженията си на главен редактор с тези на редакционен директор в "Атика Ева медия груп". Заедно с екипа си работи и върху маркетинговата и комуникационна стратегия на компанията. Има магистърска степен по право от Икономическия университет във Варна. Преминала е специализации в New York University и Green College, University of Oxford.

Петя Терзиева има близо 20 години професионален опит, от които над 15 в сферата на комуникациите. Преди да оглави "Маркетинг и комуникации" в "Нова броудкастинг груп", е била директор "Комуникации" в медиата. От 2001 г. до 2015 е част от bTV Media Group, където започва като отговорник "Продажби", а по-късно става маркетинг директор. Има магистърска степен в областта на масовите комуникации от Софийски университет "Св. Климент Охридски".


Share Tweet Share

Реклама

Реклама

© 2003-2019 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване. Политика за бисквитките. Декларация за поверителност.
Общи условия за публикуване на обява ново.
Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2019 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly