С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Мартина Христова е новият маркетинг директор Renault & Dacia в "Рено Нисан България"

Share Tweet Share
Снимка

 

Мартина Христова става маркетинг директор Renault & Dacia в "Рено Нисан България". Тя ще съчетава новия пост с досегашната си длъжност на мениджър "Комуникации" Renault & Dacia до намирането на подходящ кандидат за позицията.

Христова има почти 10 години опит в автомобилния сектор. Кариерата й в автомобилната компания започва през 2013 г. на поста мениджър "Комуникации" Renault & Dacia. Година по-късно започва да отговаря за комуникационната стратегия на третата марка от портфолиото на дружеството – Nissan.

Притежава магистърска степен "Бизнес мениджмънт и технологии" от Шефийлдския университет в Англия. Завършила е "Международен бизнес в хотелиерството и туризма" в Сезар Риц, Швейцария.


Share Tweet Share

Реклама

Реклама

© 2003-2018 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване ново. Политика за бисквитките ново. Декларация за поверителност ново.
Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2018 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалГрадът.bgОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly