От началото на 2017 г. Ани Великанова става мениджър "Реклама и продажби" в "OLX България". На тази позиция тя ще отговаря за стратегическото развитие, както на директните продажби, така и на programmatic рекламата в компанията.
Великанова има 12-годишен опит в онлайн реклама в България. Тя e експерт в областта на дигиталните медии и дигиталния маркетинг, като през годините неин фокус са били: таргетирана интернет реклама, мобилна реклама, видео реклама в web и native ads.
Преди да се присъедини към екипа на OLX, тя работи като старши консултант иновации в екипа на агенцията за иновации Innovation Starter Box. Била е и мениджър "Интернет продажби" в "бТВ Медия Груп" в периода 2012-2015 г. Активно участва в разработването на една от първите платформи за единно управление на интернет реклама в множество сайтове, включително и първото поведенческо таргетиране в страната. Инициира първата в България мобилна реклама. Лектор е в Майсторски клас по дигитален маркетинг, съвместна инициатива на IAB Bulgaria и Нов Български Университет.
Камен Янкулов, който досега ръководеше екипа, запазва ролята си в компанията като Търговски директор. Той ще се фокусира върху стратегическото планиране и развитие на бизнеса. От "OLX България" споделят, че един от основните приоритети за компанията през новата година е развитието на programmatic рекламата и инвестирането в нови продукти, за да може посланията да достигат до все по-сегментирани аудитории.