С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Заложихме на таланти с малък опит

Важно беше не просто да съберем добри журналисти, а да направим от тях екип
Share Tweet Share
Снимка

Димитър Друмев

 Фотограф: Надежда Чипева

Димитър Друмев, изпълнителен директор на "Санома Блясък България"


Разкажете за случай, в който е трябвало да вземете трудно решение.

В края на миналата година излезе най-новото ни лицензно списание Harpers Bazaar. Най-трудното в този проект беше да съберем добър екип. Не беше никак лесно да намерим качествени професионалисти, още по-сложно беше да преценим дали тези хора ще могат да се сработят. А това беше изключително важно, защото пускането на ново списание на пазара е сериозна инвестиция.

Каква беше целта ви?

Искахме да сформираме най-добрия екип от специалисти по мода и хора, които разбират от съвременен стил на живот. Очаквахме от тях да усещат спецификата на пазара и бързо да схванат концепцията на списание като Harpers Bazaar. Двете неща трябваше да се комбинират по подходящ начин. Нямахме право на грешка, защото това можеше да накърни международния имидж на изданието.

Какво направихте?

Изготвихме списък с потенциални кандидати и започнахме да ги викаме на интервюта. Сред тях имаше много интересни хора. Марка като Harpers Bazaar може да привлече много силни имена, но не силното име е това, което прави доброто списание. Отделно от списъка за някои длъжности пуснахме обяви. Самата селекция беше голям риск. За месец - месец и половина избрахме екип от 12 души. На практика 80% от тях бяха напълно нови за издателството. Всъщност в продължение на няколко месеца нито аз, нито останалите мениджъри спахме много спокойно.

Какъв беше резултатът?

Още е рано да се дават оценки, тъй като списанието е още ново на пазара. Като цяло обаче мисля, че изборът на екип е добър. Всъщност това се подлага на проверка всеки месец, когато излиза новият брой. Резултатът е добър, защото продажбите на списанието са добри. Видът му по никакъв начин не отстъпва на другите международни издания.

Как бихте постъпили в друга подобна ситуация?

Надявам се българската медийна индустрия да се развие още по-добре през следващите години и предлагането на добри професионалисти да се увеличи, да има повече хора, натрупали по-богат опит. При подбора на екипа на Harpers Bazaar заложихме на много талантливи хора, но със сравнително малък опит. Теоретично щеше да е по-добре и за тях, и за списанието да имат по-голям опит.

Share Tweet Share
още от тази рубрика:

Реклама

Реклама

© 2003-2020 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване. Политика за бисквитките. Декларация за поверителност.
Общи условия за публикуване на обява ново.
Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2020 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly