С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Pro.File

Снимка
Станислава Армутлиева

Станислава Армутлиева

Станислава Армутлиева е само на 22 години, когато през 1992 г. става съдружник на Майкъл Кунстман при създаването на "Вирджиния рекърдс". Така още в началото на 90-те в България се появява лицензиант на световния гигант Polygram, превърнал се по-късно в Universal Music - една от световните компании с най-голям каталог артисти. Станислава Армутлиева е завършила ВИТИЗ, но офертата за новото начинание я заварва още като студентка. След смъртта на Кунстман през 2006 г. Армутлиева сама поема управлението на "Вирджиния рекърдс".

Във "Вирджиния рекърдс" музиката не е фон

Управителят Станислава Армутлиева за трудностите в бизнеса и отношенията със служителите си

Въпроси и коментари:

  • Станислава Армутлиева е основател и управител на "Вирджиния рекърдс", лицензиант на Universal Music за България. Вижте как отговори на въпросите ви от блога.

    #1 "Тя е само на 22 години, когато през 1992 г. става съдружник на Майкъл Кунстман при създаването на фирмата." - бихте ли ни разказали подробно как е станала съдружник. Как се е запознала с Майкъл Кунстман и как се е стигнало до това съдружие,в какво се изразява то - поделен начален капитал или нещо друго?
    питащ

    Станислава Армутлиева: По отношение на срещата – в публикацията във вестника са споменати детайли. Започнахме с малък кредит от немска банка.

    "Станислава Армутлиева е завършила ВИТИЗ, но офертата за новото начинание я заварва още като студентка." - и отново на какво основание е отправена тази оферта именно към Станислава Армутлиева?
    питащ

    Станислава Армутлиева: На основание лична преценка за евентуална ефективност в ролята на мениджър на компанията от българска страна.


    #2 Почти се сещам как е станала съдружник на 22 години, но това е друга тема. Мен ми е интересно защо след като компанията "рядко е имала светли дни', все още съществува. Винаги съм се чуди какви са тези хора, които всяка година "ще фалират", пък не се отказват от тоя бизнес...
    Лечев

    Станислава Армутлиева: Оцелели сме и това е едно от най-големите ни постижения. Светлите дни за една компания обаче не са свързани просто с оцеляването. Един бизнес е успешен, ако реализира печалби и ги реинвестира в собственото си разрастване или в други бизнес начинания.


    #4 Какво според вас е интернет пиратство и смятате ли за такова свободното и некомерсиално разпространение на авторска музика в мрежата?
    earthquake

    Станислава Армутлиева: Интернет пиратството е неоторизираното разпространение на файлове с музикално съдържание в интернет среда. Смятам, че за музиката трябва да се заплаща, без значение по какъв начин бива използвана, тъй като тя е продукт, създаден в резултат на творчески усилия на автори и изпълнители, на инвестиции от страна на продуценти и на работа на големи групи хора, които чрез нея си изкарват хляба. Няма некомерсиално разпространение в мрежата. Всеки път когато не плащате за музика, вие спестявате своите лични средства и реализирате лична финансова облага.  

    Не смятате ли, че приносът на продуцентите е непропорционален на прихода, който получават от продажбите на продукта, в сравнение с авторите на музиката?
    earthquake

    Станислава Армутлиева: Не, не смятам. И веднага ще Ви кажа защо. Творческият процес по създаването на една композиция, текст и аранжимент стои в началото на музиката. Представете си, че сте композитор и текстописец, който/която е написал/а страхотна песен. Написването прави произведението реално, но не му дава никакъв живот. За да достигне то до публиката, трябва да се намери продуцент, който да направи следните неща:

    -         да идентифицира песента като произведение със сериозен потенциал
    -         да реши на какъв изпълнител произведението би подхождало
    -         да идентифицира конкретния изпълнител
    -         да ангажира студио, в което изпълнителят да запише произведението и да плати за записването
    -         да намери и ангажира музиканти, които да участват в записа и да им плати
    -         да намери и ангажира музикален продуцент (забележете, че това е различна позиция от тази на продуцента, защото този човек се грижи за звученето на звукозаписаи координацията на работата в студиото)
    -         да плати мастеринга на готовия звукозапис
    -         да организира и плати производството на носители с този звукозапис или неговото дигитализиране с цел продажба в дигитална среда
    -         да организира и плати за стайлинг, грим и фотосесия на артиста-изпълнител
    -         на база на готовите снимки да организира и плати дизайн на книжно тяло
    -         да организира и плати печата на книжното тяло
    -         да организира и финансира заснемането на видеоклип
    -         да направи маркетинг план за лансирането на звукозаписа и видеоклипа в публичното пространство
    -         да го разпрати на всички радиостанции и телевизии с подходящ музикален формат
    -         да организира масивна кампания за популяризиране на артиста и звукозаписа
    -         да организира и осъществи разпространението на звукозаписа – физическо или дигитално
    -         да се погрижи за позиционирането му на всички места, където се продава
    -         да произведе постери, картички на артиста и други съпътстващи материали
    -         да организира и плати промоция и т.н.

    Вероятно съм пропуснала много неща. Накратко – за да де материализира една хубава песен, са нужни много средства и усилия. Те трябва да се възвърнат. На този принцип се осъществява разпределението на приходите между автори, артисти и продуценти. Който инвестира, трябва да получи повече, за да се разплати с всички свързани с осъществяването на проекта.


    #5 Саня, не мислите ли че високото ниво на пиратсво се дължи заради упорития отказ на музикалните компании да се откажат от продажбата на дискове и да преминат към по-удобната продажба (за потребителите) на музикални файлове?
    SoulSeparator

    Станислава Армутлиева: Съгласявам се с обвиненията за бавната реакция на музикалната индустрия. Смятам, че дигиталната революция е принципно позитивна за музиката, защото все повече хора консумират все повече музика. Смятам, че активната позиция на потребителя е страхотна врата към нови възможности за живота на музиката. Моля, приемете обаче, че когато десетилетия наред си работил на базата на един добре смазан бизнес модел (физическите музикални носители), нищо не разбираш от дигитална среда и в системата си нямаш "дигитални" хора, е много трудно да постигнеш моментална настройка на нова вълна, особено когато тя настъпва със страшна скорост. Сега ситуацията е доста различна. В музикалните компании вече работят някои от създателите и реализаторите на най-успешните интернет идеи и над 30% от приходите на индустрията идват от дигитални продажби. Бизнесът вече успя да се адаптира към драматичните промени настъпили в дигиталната ера, а звукозаписните компании все повече заприличват на широкоспектърни платформи, които осигуряват приходи за музиката от най-различни източници.


    #6 Кога в България ще се появи нормален музикален магазин? Ако аз не искам да "пиратствам", имам само два избора - покупка от чужбина (със съответните повишени пощенски разходи) или меко казано неадекватен каталог (липсват нови албуми, няма изобщо сингли и няма не-мейнстрийм музика).
    Намирането на нещо в магазин е въпрос на късмет, а не е закономерност. Цените също са неадекватни - няма отстъпки за стари албуми и сингли, празнични разпродажби и т.н.

    Колкото и "все нещо да мъти водите в бизнеса на "Вирджиния", ако няма предлагане, няма да има и бизнес.

    Ще се появи ли нормален магазин в България, или ще чакате интернет магазините да дойдат в България и да оправят пазара?
    Какво точно правите вие за да насърчавате "легалното" потребление?

    Знаете ли че има категория хора, които искат да бъдат потребители, но заради липсата на предлагане са принудени да "пиратстват"?
    kenanoff

    Станислава Армутлиева: Благодаря Ви за хубавия въпрос. Той ми дава възможност да се опитам да обясня накратко ситуацията с продажбата на музика в България. Причината до момента да няма "нормални музикални магазини" в България, е че до много скоро основното количество музикални носители у нас се продаваха на пиратски сергии. Заобиколени от такива сергии, които нито плащаха данъци, наеми, режийни, нито осигуряваха служителите си, а освен това продаваха дискове често на 5-7 пъти по-ниска цена, дори и малкото съществуващи музикални магазини, с малки изключения, бяха принудени да затворят. От година насам се наблюдава обаче леко размърдване. Започват да се появяват все повече специализирани крайни точки за продажба на музика, където тя се продава редом до филмови DVD-та и книги. Чува се за навлизането и на чужди играчи с големи амбиции в същата посока. Ние обаче постоянно сме в трудната позиция да инвестираме в огромно количество продукция, която обаче се реализира с много бавни темпове, особено в контекста на активен даунлоуд и обмяна на музикално съдържание в мрежата. За тази продукция плащаме предварително и за да осигурим наличност на много заглавия, блокираните средства са наистина несъразмерно големи с оглед възвращаемостта. Колкото и да е тъжно, правим компромиси. Финансовият ресурс на пазара е много ограничен и е функция на потреблението. 


    #7 Вярва ли в силата на пазара, и щом той каже искам мп3ки .... и продуцентите мълчат. Защо се пуска толкова много музика за която се знае че няма да има комерсиален успех?
    Пуйо

    Станислава Армутлиева: Разбира се, че вярвам в онова, което иска публиката. Щом иска музикални файлове, а не дискове, ние трябва да й ги предоставим. В България процесът е по-бавен, защото до момента няма сериозен знак, че инвестиции в легални музикални платформи биха могли да имат шанс за възвращаемост. Няма и сериозен знак, че потребителите са готови да плащат за музика. Отношението към интелектуалната собственост е на много ниско ниво. За съжаление ни липсват редица натрупвания, които в други държави са формирали определена култура на уважение не само към собствеността на другите изобщо, но и към интелектуалната собственост в частност. През следващата една година обаче, ще станем свидетели на редица промени в позитивна посока – легален стрийминг базиран на така наречения add supported бизнес модел, легален даунлоуд на база абонамент за абсолютно поносима сума и т.н. Отне ни доста време, за да накараме собствениците на големите световни музикални каталози да реагират на исканията ни и да обърнат внимание и на България.

    Относно репертоарната политика само мога да кажа, че трябва да се дава шанс на талантливата музика, без значение в коя стилова категория попада тя. Разнообразието е много важен елемент от политиката на най-успешните музикални компании. По правило когато инвестираш в 10 проекта, поне 2 или 3 от тях са успешни и хранят и другите. Прилича малко като игра на покер. Залагаш на всичко, в което вярваш, но не всичко се оказва комерсиален успех. Това обаче не винаги е пряко свързано с неговото качество. Често не много качествени неща се оказват успешни, а така наречените неуспешни допринасят за обогатяването на световната музикална култура.


    #9 Не мисля да добавям какъвто и да било коментар. Бях се засилил след прочита на статията и вида на девойката тип: "опростен до глупост" ...но няма да участвам този път. Ясно се виждат мненията на подочули, видели и опарени от подобен "професионализъм". Защо не направите нещо друго, на мястото на поръчковите статии? Питайте по форумите, кои мениджъри искат хората да видят, да общуват с тях, да им зададат въпроси...?! Ето Ви безплатна тема за развитие от мен, която може да ви запълни няколко години редовете. Ако искате читатели, разберете от какво се интересуват. Ако търсите малко пари в брой то издирвайте/търсете останалите "посестрими" на г-жа/г-ца (каквато мисля че все още е, може пък да изпадне още някое място за управител наоколо, защо да се жени отрано и не посметка:) Армутлиева. Не се притеснявайте, будали ще има още дълго време, пишете и за тях - не спирайте...


    Станислава Армутлиева: Ще ми позволите да реагирам на доста горчивия Ви коментар, който отчасти разбирам заради редица медийни манипулации, на които ставаме свидетели дори и без да искаме. Интересът към мен от страна на "Капитал" беше изненада. Това ме кара да мисля, че подборът на хората представяни в тази рубрика не се осъществява на база комерсиални интереси. Музиката е все по-важна част от живота на всеки от нас и интересът към всичко и всички свързани с нея е оправдан. Желая Ви повече хубави мисли.


    #10 Имам следните въпроси към Армутлиева:

    1.Съществуват изпълнители, които пускат новите си албуми безплатно за теглене от Internet, като разчитат на приходи от концерти (напр. Radio Head, Nine Inch Nails, Grateful Death). Какво e мнението на Армутлиева за този бизнес модел и за евентуалното му прилагане в България?

    2.На 23.09.2008 се очаква гласуване на европейски регулации, които да задължат интернет потребителите и доставчиците да инсталират при себе си шпиониращ софтуер, който да проверява легалността на действията на потребителя (независмо дали е физическо или юридическо лице) и да блокира достъпа до определи услуги (особено p2p slugi - Skype, Bittorrent и др.), при преценка за нелегални действия.
    Същият софтуер ще изпраща уведомления до интернет доставчика и носители на права. Самите доставчици ще бъдат натоварени с функции, включващи подлушване на трафик, предупреждаване на потребители и след определен брой предупреждения - изключване от мрежата. Всичко това без участие на съда.

    Независимо дали тези регулации ще бъдат утвърдени, въпросите ми към Армутлиева в тази връзка са:

    - възможно ли е без намеса на съда да се определи кое съдържание и действие е легално и какви санкции да се предприемат?
    - правилно ли е Интернет доставчиците да бъдат натоварвани с несвойствена за тях дейност?
    - какво е мнението на Армутлиева за т.нар. неутралност на мрежата?
    - вероятно основните лобисти за подобни регулации са компании-носители на ионтелектуална собственост, на такива правила ще имат и много по-широки последствия по отношение на подслушване и контролиране свобода на словото, преследване на политически противници, разкриване на фирмени тайни и т.н. Какво е мнението на Армутлиева за тези аспекти на регулацията и трябва ли/ как да бъдат избегнати те?
    - в повечето български и международни форуми потребители декларират, че ако тези регулации бъдат приети, сами ще си спрат достъпа до мрежата. Смята ли Армутлиева, че това ще доведе до повишение на продажбите на "оригинални продукти", или обратно - процъфтяване на офлайн търговията с пиратски дискове?

    3.Към момента в България съществуват два законови начина за уреждане на въпроси при спор за интелектуална собственост - граждански и наказателен (вторият придобил по-голяма публичност поради акциите на ГДБОП срещу сайтове и потребители) - кой, според Армутлиева е по-правилният и ефективен начин?

    В тази връзка - след като мнозинството от българските Интернет-потребители подкрепят безплатния и некомерсиален обмен в мрежата, представляват мнозинството данъкоплатци в страната (за разлика от компаниите-носителки на права), не е ли редно наказателният закон, който в една демократична страна би трябвало да отразява волята на мнозинството, да не се занимава с частно-правни отношения, каквато е интелектуалната собственост, и да не се харчат пари на данъкоплатеца за това.

    Не е ли редно всеки ностиел на прва, който се чувства засегнат, да си действа по гражданско правен път, като си заплати съответните съдебни такси (процент от размера на гражданския иск)?

    4. Как компаниите-носители на интелектуална собственост определят точният размер на щетите от пиратството, как определят точният размер на "финансовия" интерес на всеки потребител обменящ некомерсиално файлове в мрежата (какво свалящ, така и качващ), как се изчислява точно какъв процент от свалилите даден неоригинален релийз биха си купили и оригиналния продукт, ако нямаха друга възможност?

    5. Един обобщаващ въпрос - кое от двете, според Армутлиева, ще доведе до постигане на баланс между интересите на потребители и носители на интелектуална собственост - пазарът или строгата държавнба регулация, изразяваща се в криминални преследвания? Каква е ролята на технологията в двата случая, понеже се развиват както технологии на по-бърз и лесн обмен, така и технологии за следене, подслушване филтрация, а като реакция и технолигии, които блокират последните? Необходимо ли е със закон да се забранява използването на една технолоия и да се задължава използването на друга от потребители, интернет доставчици, полицейски органи - това не е ли намеса в пазарните механизми?
    CyberRebel

    Станислава Армутлиева:

    1.
    Първо смятам, че много малко артисти могат да си позволят това, защото те трябва да са и автори, и изпълнители, и продуценти едновременно. Иначе рядко и трите категории правоносители биха застанали зад идеята за безплатното теглене в Интернет. Второ смятам, че подобен модел могат да си позволят малко групи, които имат големи приходи от други източници и се изхранват от тях. До подобен модел могат да прибегнат и абсолютно неизвестни банди, с цел да популяризират себе си и музиката си и да генерират достатъчно интерес в мрежата, които по-късно да монетаризират по някакъв начин. Пример – Arctic Monkeys. Принципно не вярвам в безплатния модел. За музиката винаги трябва да се плаща – дали директно от потребителя, дали от рекламодатели, дали от производители на мобилни апарати или интернет доставчици, които искат да направят услугата си по-атрактивна. За да се появява нова музика, трябва да съществува паричен ресурс, с който всички участници във веригата по създаването й, трябва да разполагат.


    2.
    Впечатлена съм от нивото на информираността Ви. Всеки собственик на определено съдържание може да го идентифицира успешно и обикновено това се случва или директно, или чрез упълномощаване на браншови организации, където са концентрирани огромни масиви с информация, на базата на които се регистрират и атакуват нарушенията. Задачата на подобни организации е да се легитимират като пълномощници и представители на собствениците на определени интелектуални права, което се осъществява чрез не много различни механизми във всяка една държава. В този смисъл може да се определи кое съдържание е легално и кое не и без съд.

    Музикалната индустрия не иска от интернет доставчиците да играят ролята на нейна полиция. Това, което искаме, е те да реагират на доказателства за нарушения и да прилагат общите си условия, съгласно които незаконните действия на територията на техните мрежи са забранени.Смятам, че сътрудничеството с Интернет доставчиците е ключово. Не е далеч денят, в който Интернет доставчиците и телекомуникационните компании ще са сред най-важните бизнес партньори на звукозаписната индустрия.

    Вярвам, че успешната дигитална икономика е базирана на принципа на отвореността и че този принцип е най-важният за притока на нови идеи. Освен това вярвам и че същата успешна дигитална икономика уважава както личните данни, свободата на потребителите и правото им на достъп до информация, така и правото на собственост. Закрилата на правата на интелектуалната собственост е от огромно значение за разпространениета на културата . Отвореността не винаги изключва съблюдаването на законността при менажирането на мрежите.

    Личното ми мнение е, че трябва да бъде постигнат баланс, който баланс е и основен приоритет на новото законодателство. Против ограничаването на свободата съм, но и не смятам, че свободата трябва да бъде използвана като прикритие за незаконни дейности.

    Смятам, че интернетът на бъдещето ще уважава повече интелектуалните права и че ще бъдат въведени редица модели за легален достъп до музика в мрежата, които ще са повече от поносими за потребителите, което ще ги демотивира сами да си спират достъпа до Интернет. Моля, приемете, че за нас дигиталните файлове поставени в легален контекст са също оригинален продукт.

    3.
    Смятам, че съществува и трети начин – когато дадеш атрактивна легална алтернатива. Това е най-ефективният метод, в който вярвам. Съгласете се, че мнозинството от Интернет потребителите, с удоволствие биха напазарували от Метро без да си платят, както и биха си напълнили резервоара без да се отбиват до касата на бензиностанцията. Демокрация не означава беззаконие и неуважение към правата на другия. Напротив. Данъкоплатци са и онези, които създават нематериални неща – култура, научни нововъведения и т.н. На ваше място не бих пренебрегвала интелектуалната собственост. Интелектуалната собственост е основата на най-успешните икономики в света. Битката за пазари вече не е битка между капитали, а е битка между мозъци и идеи. Всяко едно правителство и всяка една държава, които игнорират този факт, обричат избирателите си на бедност и подчинение.

    4.
    Щетите от пиратството се определят на база на алгоритми, оформящи размера на пропуснатите продажби – физически и дигитални. Основният финансов интерес от нелегалния трафик на музикални файлове принадлежи на компании и корпорации, които са използвали музиката, за да увеличават приходите си – дали от абонаменти за достъп на интернет, трафик, реклама и т.н. 80% от Интернет трафика е свързан с P2P мрежи и представлява предимно поток от неоторизирани музика и филми. Ето защо ако Интернет доставчиците бъдат мотивирани да работят по посока създаването на една безопасна и легитимна интернет среда, това би обезсмислило въпросите за търговския интерес на индивидуалния потребител. Между другото такъв може да бъде доказан и при качване на голямо количество неоторизирано съдържание в мрежата и при сваляне на голямо количество музикални файлове. Аз обаче вярвам на бизнес сътрудничеството с Интернет доставчиците като метод за промяна. Има смисъл да работиш за разширяването и усъвършенстването на Интернет, само ако има качествено съдържание, което да се разпространява в него. Скоро това ще е ясно на всички.


    5.
    Вярвам в бизнес способите и пазара, които са подкрепени от добро законодателство и неговото прилагане.


    #13 Тъй като нямам информация относно миналото и бъдещето на "Вирджиния Рекърдс", не ми се ще да се изказвам в тази посока. Хваща ме яд, че всеки може да оплюе когото си поиска, да напише неща, от които хората, публикували тук статия или мнение да се срамуват после с години, независимо дали са верни или не. И всичко това е абсолютно анонимно, без рискове за позволяващия си въпросните мнения. Независимо как се ръководи една компания, независимо кой е нейният собственик или управител, той е човек, поел риск и носещ отговорност. Най-малкото заради това заслужава малко уважение. Ако е наистина добър мениджър и умее да води тази компания напред, тогава заслужава много уважение. В мненията до момента виждам анонимно плюене, което говори лошо единствено за пишещите. Много сме добри да дърпаме хората около нас надолу.. наистина много.
    Интересно

    Станислава Армутлиева:  Много приятна намеса от Ваша страна, за която Ви благодаря.


    #14 Не всеки може да оплюе когото си поиска - в конкретния случай става въпрос за Армутлиева - и за "оплюването си има конкретни причини" Ако говорим за бизнеса и - чрез няколко свързани фирми девойката (или тези зад нея както и да ги наречем - тим мим и т.н.) представлява 3 от четирите мейджъра Universal, EMI и Sony BMG. Девойката в момента удави пазара на независимите дистрибутори като продава на друга своя фирма - Анимато дистрибюшън продукция на занижени цени. В резултат свързаните фирмички вече имат доминиращо значение на пазара за носители, а независимите дистрибутори един по един затварят дюкяните. (Затова и няма разнообразие от заглавия - девойката просто изхвърля боклуците от складовете на новозакупените ориндж и александра) Едновременно с това благодарение на плеяда корумпирани още от времето на премянов "културни" дейци девойката успя дя създаде здраво лоби в Мин на КОлтурата и прокарва законодателство срещу потреблението на музика онлайн. Защо ли? Ето ви и здравите "бизнес" практики дет се вика. Бухалките са вече демоде но духът на техните носители е по-жив от всякога.
    анонимен читател

    Станислава Армутлиева:  Очевидно имаме различни мнения за пазара на музика в България. Трябва да Ви кажа, че съм пацифист и в бухалки не вярвам. Вероятно имате сериозна причина да сте сърдит/а и Ви желая някой ден да я преодолеете и да виждате и хубавите страни на онова, което конкурентите Ви предприемат. Благодаря Ви, че няколко пъти ме наричате девойка. Много е освежаващо имайки предвид възрастта ми.


    #15 Чувала съм все хубави неща за Саня и нейния екип, но винаги ми е било любопитно дали е разрешено на служителите да теглят нелегално музика от интернет по време на работа и ако не има ли санкции ако някой го направи?
    Дора

    Станислава Армутлиева: Теглим музика от вътрешно-фирмени системи и сървъри, за да обслужваме музикалните медии у нас. От време навреме влизаме в най-големите нелегални сайтове, за да се информираме какво се случва там с нашата музика.


    #16 Имам 25Мbps Интернет връзка и 2TB HDD, кога смятате, че ще почна да ви плащам права, или ако искате аз мога да ви отговоря.
    Consumer

    Станислава Армутлиева: Изразили сте се доста реторично. Въпреки реториката обаче, смятам, че някой ден може да започнете да плащате за права, дори и индиректно, чрез инвестиране на внимание в някоя реклама, чрез закупуване на новия модел Нокия или чрез абонамента си за Интернет.


    #17 Въпросът, който kenanoff поставя, е наистина сериозен - многообразието по жанрове м магазините. Поради липсата на такова, не влизам в тях, даже и музика не тегля, наслаждавам се предимно на радио.
    Читател

    Станислава Армутлиева: Скоро това ще се промени. Буквално в рамките на година. Промяната ще дойде на база появата на нови магазини и влизането на чужди играчи с нужния паричен ресурс за това.


    #23 Фащам се на бас че "женките" на Санка имат за задача да бройкат тук и да сигнализират на кои въпроси "принцесата" няма да отговаря. Съответно въпросите са премахвани за да не смущават спокойствието на "примадоната" на беге ентертайнмент бизнеса
    ох колко мъка

    Станислава Армутлиева: Ще Ви разочаровам. Отговарям на всички въпроси, които са ми изпратени, без подбор и без намеса на който и да било от моя екип. Всъщност би трябвало да се обърна към Вас на ти, защото явно се познаваме. Това за примадоната е много смешно...


    #24 "Вярно ли е че чрез свързани фирми представлява 3 от 4-те мейджъра?" - Отговора със сигурност ще е НЕ, нали не очакваш да признае, ако е така?! "Вярно ли е че фирмите и са подкрепени от ТИМ?" - също.
    Магаданс

    Станислава Армутлиева: Вирджиния Рекърдс е лицензиант на Universal Music Group. Менажираме и каталога на EMI Music, но по настояване и на двете компании, той е отделен в отделно юридическо лице – Анимато Мюзик. Това не е нито тайна, нито непозната практика от други държави. Не представляваме нито третия, нито четвъртия мейджър. Фирмите ни биват подкрепяни единствено от своите лицензодатели.


    #27 За изтритите коментари: да, съгласен съм ,че имаше квалификации в коментарите ми които биха били обидни ако се отнасяха например към Вас. Но как преценихте че те са обидни по отношение на Армутлиева? Сякаш Саня не знае че беше любовница на Майкъл Кунстман (основателя на Вирджиния реърдс) Същата девойка го разведе с Камелия Тодорова, нали, знаем ли го това? Кунстман беше много близък с "лица" от фалиралото правителство на Виденов като например Премянов, както и с настоящия президент. На мястото на Премянов днес стои прословутата групировка от фирми, обединени под името ТИМ. Това е и застраховката на тази девойка, какъв бизнес може да е това? Бизнес има там където има ясни правила. Погледнете и само договорите за дистрибуция за да разберете че нейното не е бизнес. Познавам арогантния и безскрупулен стил на това момиче. Така че ако за вас коментарите биха били обидни то за Санка са си тъкмо на място!
    потребител

    Станислава Армутлиева: Нямате идея колко сте далече от истината, но ако това Ви помага да се чувствате по-добре и е вид терапия за вас, няма смисъл да Ви убеждавам в нещо различно. До нови срещи!

Реклама

Реклама

© 2003-2018 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване ново. Политика за бисквитките ново. Декларация за поверителност ново.
Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2018 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалГрадът.bgОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly