С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

JUSK

Share Tweet Share
Снимка

 

 Автор: JUSK

Работа в скандинавски стил: Кариерни възможности и модерна работна среда

JYSK България отпразнува 14 години от отварянето на първия си магазин в България. Компанията в момента има 29 магазина и 426 служители, които работят в магазините и Дистрибуционен Център Божурище, най-модерният логистичен център в страната.

JYSK е международна верига за търговия на мебели и стоки за дома. Основателят на JYSK Ларс Ларсен отваря първия магазин в град Орхус през април 1979 г. Днес JYSK има над 2700 магазина и над 23 000 служители в 52 държави в Европа, Близкия изток и Азия. JYSK е част от групата на Ларс Ларсен, който притежава дружества с общ годишен оборот над 4 млрд. евро.

През 2005 г. JYSK започва в България като франчайз, а през 2013 г. става част от групата на JYSK Nordic. В момента в България има 29 магазина, като планът е компанията да отвори поне 6 нови обекта в рамките на следващата година.

Дистрибуционният център на JYSK в Божурище впечатлява със своята величина, прецизно изпълнение и модерни автономни и автоматизирани решения. Днес върху парцел от 303 000 кв. м. се издига огромно съоръжение със застроена площ 95 000 кв.м. До сега в България не се е реализирал логистичен проект от такъв мащаб. Инвестициите в него възлизат на 107 млн. евро и благодарение на проекта компанията спечели престижната награда Инвеститор на годината за 2018 година.

Дистрибуционният център на JYSK в Божурище ще обслужва 5 държави и близо 200 магазина на веригата, когато достигне пълния си капацитет. Към месец септември центърът доставя стоки до близо 160 магазина в България, Гърция, Сърбия и Румъния. Следващите стъпки в развитието на дистрибуционния център включват начало на доставките до магазините в Босна в края на годината и постепенно внедряване на доставките на онлайн магазини през 2020 година. Новият дистрибуционен център в Божурище ще съкрати сроковете за доставка до магазини и онлайн клиенти на JYSK.  JYSK има четири дистрибуционни центъра в Европа – в Дания, Полша, Швеция и България, а през 2020 година предстои и откриване на пети такъв в Унгария.

Стратегията на JYSK включва концепция за търговия на дребно, която да осигури безпроблемно и гладко клиентско преживяване във всички канали – магазини, онлайн покупки и центрове за обслужване на клиенти. Развитието на тази стратегия позволява на компанията да бъде по-близо до своите клиенти, като непрекъснато разглежда различни начини за оптимизиране на веригата за доставки.

Освен стратегията за постоянно развитие, подобряване на обслужването все по-голямо доближаване до клиентите JYSK е и отговорен работодател, който се грижи за благосъстоянието на служителите си. Компанията поставя сериозен фокус върху възможностите за обучение и развитие на служителите си и изграждането и поддържането на добра работна среда.

Въпреки огромния международен мащаб в JYSK сме запазили скандинавските си корени, които се проявяват във всичките ни думи и действия. Споделените ценности в JYSK стъпват на скандинавските отличителни черти като демокрация, човешки права и социално равенство. Те са свързани с правото на всеки да се изразява гласно, с равноправието, взаимното доверие, сътрудничеството и уважението между служителите на всички нива в организацията.

Освен в ценностите като основа за нашето поведение и съвместна работа в JYSK силно вярваме и в принципите на лидерство, основано върху силна скандинавска лидерска традиция, характеризираща се с ангажираност, делегиране и влияние. Вярваме, че ръководителят в JYSK трябва да бъде лидер, ментор и комуникатор и да променя поведението си според ситуацията, контекста и служителите му. Този ситуационен подход на нашите лидери също е в основата на фирмената култура, силните екипи и ангажираността, които успяваме да създаваме и поддържаме. В JYSK се стремим да развиваме нашите служители – голяма част от мениджърите в различните държави са израснали в организацията. Компанията инвестира и в стажантски програми и програми за развитие на мениджъри на различни нива.

Според последното проучване за удовлетвореността, проведено през 2018 година, служителите на JYSK дават висока средна оценка на удовлетвореността си, която бележи подобрение спрямо предишното проучване. Резултатите показват, че работната среда и възможностите за развитие са факторите с най-висока оценка в компанията. Тази обратна връзка дава възможност на ръководството да запазва добрите практики и да поставя фокус върху областите, които се нуждаят от подобрение.

Разбира се, освен да работим, ние намираме време и за развлечение. Много от служителите са амбициозни и обичат да се състезават и да печелят. Също така сме позитивни и работим с усмивка и настроение. Не на последно място, участваме в спортни състезания, благотворителни инициативи, дарения и други събития. Забавляваме се, помагаме си и празнуваме заедно успехите – това ни прави още по-силен екип.

Искате да научите повече за нас и да кандидатствате за работа в JYSK? Свържете се с нас:

Ø rabota.jysk.bg

Ø karieri@jysk.com

Ø dcb_karieri@jysk.com 

Share Tweet Share
още от тази рубрика:

Реклама

Реклама

© 2003-2019 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване. Политика за бисквитките. Декларация за поверителност.
Общи условия за публикуване на обява ново.
Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2019 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly