Меню
Затвори
  • Обяви
  • Компании
  • Публикации
  • Обяви
  • Компании
  • Публикации
 
Натиснете Enter за търсене ""
Град
  • Кариери
  • Кариери
  • 4 ное 2020
  • Новини, HR клуб, Работа от дистанция

Предстои HR & Leadership Forum 2020

Остават само ден до годишната HR конференция на Капитал Кариери. Тя ще се проведе на 25 ноември онлайн – как иначе, все пак още е 2020. Темата е „Лидерство по време на криза“. Кризите са повече от една и в мисленето как да се справим ще помогнат лекторите – вижте ги. Заявете билети за вашия мениджърски екип тук.

Здравната криза, дистанционната работа и икономическите ефекти от тях поставиха съвършено нови предизвикателства в отношенията на фирмите и техните служители. Много от промените, които 2020-та поднесе, ще останат задълго като фактори в управлението на човешките ресурси. 

Краткосрочните проблеми са свързани преди всичко със сигурността и здравето на хората, докато в същото време от компаниите се очаква светкавично да реагират с ускорена дигитализация в променящата се икономическа конюнктура.  

Обяви за работа

Mid / Senior Front-end developer

Икономедиа, София

Маркетинг специалист с немски език /по заместване/

Кауфланд България ЕООД енд Ко КД, София
Покажи всичкиПубликувайте обяви за работа

С други думи, да инвестират в нови процеси и технологии, за които вероятно е нужно да бъдат сформирани нови екипи. Тези екипи да бъдат координирани дистанционно, без задължително хората да се познават и да са работили заедно преди. 

Промяната, която сама по себе си е плашеща и в спокойни времена заема цели глави от учебниците за мениджмънт, трябва да бъде изкусно управлявана и комуникирана към всички служители, за да имат те сигурност накъде отива фирмата и какво ще е мястото им в нея през 2021..

Дългосрочните тенденции са едновременно важни и любопитни, но колко от компаниите могат в момента да мислят за тях. Част от мениджърите Човешки ресурси, до които се допитахме споделят, че засега капацитетът им е ангажиран с тактическото управление на няколкото застъпили се кризи. 

И все пак: 

  • Ще остане ли пет-седмичната работна седмица, осем-часовият работен ден дългосрочно като норма в бизнес света?
  • Как да се подържа лоялността и ангажираността на служителите, които работят от дистанция?
  • Как ще се променят стратегиите за изграждане на работодателски бранд?

Въпросите са много. По време на криза, стратегията е да се решават първо „днешните“ проблеми. При все това с годишната HR конференция опитваме да адресираме едновременно „късата“ и „по-дългата“ вълна. Вижте по-долу подборът на лекторите тази година и нека приемем факта, че комуникацията с тях ще се случи през екран и вероятно, от „домашния офис“ – това е толкова 2020!

Лекторите на тазгодишната онлайн HR конференция ще се включат от различни точки на света и България. Вижте кои са и не пропускайте да заявите билети за екипа си – повече информирани глави, мислят по-добре. 

Билети може да заявите тук


Лектори:

Д-р Куй Нгуен Хюи,
професор по бизнес стратегии в INSEAD

Той преподава в организацията от 1998 г.  INSEAD е едно от водещите и най-големите бизнес училища в света, с локации в Европа, Азия и Северна Америка. Бизнес образованието и научните изследвания на INSEAD обхващат целия свят. Повече от 11 000 мениджъри участват в програмите за обучение на ръководители всяка година. Д-р Хюи е известен като пионер в света, свързващ социално-емоционалните фактори с изпълнението на стратегическите промени и организационните иновации. Изследванията на д-р Хюи за стратегически промени и изпълнение на стратегии и организационни иновации са спечелили десет международни награди и са публикувани в престижни научни и практически списания. На форума той ще проведе мастърклас за висш мениджмънт и директори на тема "Бизнес стратегии по време на криза".

 

Д-р Дейвид Батман,
член на борда на научните съветници в института Virgin Pulse

Той е лекар с 47 години опит и консултант по трудова медицина от над 30 години. Прекарва 20 години от професионалния си живот като ръководител на отдел "Здраве на работното място, безопасност и благосъстояние на служителите" в Nestle във Великобритания и Ирландия и има интереси в областта на психичното здраве на работното място, оценката на риска, рехабилитацията и релокацията на служителите. На форума той ще даде съвети за управлението на баланса между благосъстоянието на служителите и производителността на бизнеса.

 

Анелия Димова,
ръководител "Човешки ресурси" за Югоизточна Европа в "Аурубис България АД"

Анелия Димова е Ръководител "Човешки ресурси" в "Аурубис България" АД - най-големият производител на катодна мед в Европа и част от Групата Аурубис, с производствени операции в Средногорието. Анелия е с 20 годишен опит на ръководни позиции в областта на управление на хора в големи международни компании - "Рока България" АД, БТК, "Солвей Соди".

 

Анна Габровска,
мениджър "Култура и човешки капитал" във "Филип Морис България"

Присъединява се към компанията през 2019 г. след 18 години опит в областта на човешките ресурси в големи международни компании като "Кока-Кола ХБК България" и "Делойт България". Габровска ръководи отдела, който отговаря за грижата за служителите и вътрешната трансформация в компанията в изпълнение на визията на "Филип Морис интернешънъл" за изграждане към бъдеще без дим. На форума тя ще участва в дискусионния панел на тема "Стратегии за изграждане на силна работодателска марка по време на криза".

 

Филип Рувре,
изпълнителен директор на "Модис България"

Той е и директор на отдела за доставка и решения. Има близо 25 години опит на международно ниво с фокус върху бизнес развитието, оперативния мениджмънт и бизнес трансформацията. На форума той ще участва в дискусионния панел "Лидерство по време на криза".

  

Милена Драгийска,
главен изпълнителен директор на "Лидл България"

Тя управлява веригата в страната още от стъпването й на пазара през 2007 г. Започва кариерата си в Lidl Германия през 2002 г. като регионален мениджър продажби за регионите на Щутгарт и Карлсруе, след което продължава професионалното си развитие в централата, където отговаря за различни международни проекти на Lidl International. Член е на управителния съвет на Германо-Българската индустриално-търговска камара. На форума тя ще участва в дискусионния панел "Лидерство по време на криза".

 

 
Елина Желева,
изпълнителен директор и управляващ партньор в Лончлабс


Лончлабс е международно студио за бизнес редизайн с офиси в София, Берлин, Базел и Бангалор. Елина е работила по мащабни проекти, свързани с иновации и редизайн на клиентското преживяване с компании като РайфайзенБанк, Теленор и Аксенчър. Завършила е водещите институти по дизайн мислене към Станфордския университет и е евангелист за въвеждането на методологията в България и региона. На форума тя ще участва в разговор за бизнес редизайн и гъвкавост в организациите.

 

Рада Йосифова,
началник отдел "Човешки ресурси" в "Райфайзенбанк България"


Основните й отговорности са свързани със стратегическото управление на хората в организацията. Рада притежава повече от 10 години управленски опит в сферата на човешките ресурси, придобит предимно в компании от финансовия сектор - финансов одит и консултиране (PwC), застраховане (Булстрад - Виена иншурънс груп), банки. На форума тя ще участва в дискусионния панел "Изграждане на добро служителско преживяване по време на Covid-19".

 

 
Димитър Георгиев,
трейнинг мениджър в ITCE и съосновател в SkillsAssembly

Димитър е консултант по дизайн и образователни програми и академии, организационни upskilling & reskilling инициативи за дигиталната епоха. На форума той ще даде повече яснота за начините за преквалифициране и повишаване на лидерските умения.

 

Ева Проданова,
мениджър в Uber


Ева поставя акцент върху изучаването на това как компаниите могат да развиват и да се ориентират в културата, която ги превръща в успешни структури, като същевременно изграждат вътрешни общности от служители. На форума тя ще участва в дискусионния панел "Изграждане на добро служителско преживяване по време на Covid-19". 

 

Лилия Димитрова,
HR Мениджър в "Карготек България"

Лилия е част от лидерския екип на центъра за споделени услуги на Cargotec - Cargotec Business Services. Като член на лидерския екип на центъра, тя участва в изготвянето на политики за развитие на служителите и организационни въпроси, свързани не само с България, но и с офисите на центъра в САЩ, Сингапур и Полша. На форума тя ще участва в дискусионния панел "Изграждане на добро служителско преживяване по време на Covid-19".

 

Николай Събев,
основател и изпълнителен директор на "Еконт"

Николай избира транспорта като своя професия още в ранните си години и постъпва да учи "Експлоатация на флота и пристанищата" във Военноморското училище "Н.Й.Вапцаров" - Варна. Няколко години след това, придобива и втора, икономическа специалност в УНСС, в София. Започва кариерата си в БРП - Русе, където работи в периода 1983 - 1993 г. Там заема позиции като помощник капитан, инструктор повишаване квалификацията, съветник по международните въпроси и ръководител направление "Маркетинг". През 1993 г. напуска БРП Русе и основава Еконт. На форума ще участва в дискусионния панел "Лидерство по време на криза".

 

Марио Бакалов,
пилот на най-големият пътнически самолет в света - Airbus A380

Марио е завършил академията на Lufthansa за пилоти и оттогава работи в компанията, като вече има пилотски ранг старши първи офицер. Освен това Марио е и дългогодишен инструктор и мотивационен лектор, като в своите лекции използва интересни модели и примери от живота и работата си, с които насърчава участниците да вярват в себе си и в своите способности, както и да бъдат успешни и целеустремени. На форума той ще даде мотивационна лекция. 

 

Денис Бродски,
мениджър "Човешки ресурси" в TBI Bank

Денис се присъединява към TBI Bank през 2020 г. след 20-годишен опит в човешките ресурси. Той е фокусиран върху извеждането на управлението на хората на TBI Bank на следващото ниво чрез укрепване на предприемаческия дух в организацията и подхранване на работна среда за най-добрите български и румънски таланти. На форума той ще коментира темата "Предизвикателство пред лидериството: как дистанционната работа ускори управленската трансформация"

 

Сподели статията в:
Следвайте Кариери в:
LinkedInGoogle NewsFacebook
КонтактиИКОНОМЕДИА АДгр. София 1000, Столична община – район "Средец"ул. "Иван Вазов" № 20тел.: +359 2 4615 396e-mail: [email protected]
Кандидати
  • Информация за кандидати
Компании
  • Информация за компании
За Кариери
  • За нас
  • Моята Кариера
  • Бюлетин
  • Реклама
  • Контакти
Още от Икономедиа
  • Капитал
  • Икономедиа
  • Дневник
  • Регал
  • Бакхус
© 2023 Икономедиа 2006 - 2023 съгласно  Общи условия за ползване на Икономедиа |  Общи условия за ползване на karieri.bg | Политика за бисквитките |  Декларация за поверителност
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK