
Предстои HR & Leadership Forum 2020
Остават само ден до годишната HR конференция на Капитал Кариери. Тя ще се проведе на 25 ноември онлайн – как иначе, все пак още е 2020. Темата е „Лидерство по време на криза“. Кризите са повече от една и в мисленето как да се справим ще помогнат лекторите – вижте ги. Заявете билети за вашия мениджърски екип тук.
Здравната криза, дистанционната работа и икономическите ефекти от тях поставиха съвършено нови предизвикателства в отношенията на фирмите и техните служители. Много от промените, които 2020-та поднесе, ще останат задълго като фактори в управлението на човешките ресурси.
Краткосрочните проблеми са свързани преди всичко със сигурността и здравето на хората, докато в същото време от компаниите се очаква светкавично да реагират с ускорена дигитализация в променящата се икономическа конюнктура.
С други думи, да инвестират в нови процеси и технологии, за които вероятно е нужно да бъдат сформирани нови екипи. Тези екипи да бъдат координирани дистанционно, без задължително хората да се познават и да са работили заедно преди.
Промяната, която сама по себе си е плашеща и в спокойни времена заема цели глави от учебниците за мениджмънт, трябва да бъде изкусно управлявана и комуникирана към всички служители, за да имат те сигурност накъде отива фирмата и какво ще е мястото им в нея през 2021..
Дългосрочните тенденции са едновременно важни и любопитни, но колко от компаниите могат в момента да мислят за тях. Част от мениджърите Човешки ресурси, до които се допитахме споделят, че засега капацитетът им е ангажиран с тактическото управление на няколкото застъпили се кризи.
И все пак:
- Ще остане ли пет-седмичната работна седмица, осем-часовият работен ден дългосрочно като норма в бизнес света?
- Как да се подържа лоялността и ангажираността на служителите, които работят от дистанция?
- Как ще се променят стратегиите за изграждане на работодателски бранд?
Въпросите са много. По време на криза, стратегията е да се решават първо „днешните“ проблеми. При все това с годишната HR конференция опитваме да адресираме едновременно „късата“ и „по-дългата“ вълна. Вижте по-долу подборът на лекторите тази година и нека приемем факта, че комуникацията с тях ще се случи през екран и вероятно, от „домашния офис“ – това е толкова 2020!
Лекторите на тазгодишната онлайн HR конференция ще се включат от различни точки на света и България. Вижте кои са и не пропускайте да заявите билети за екипа си – повече информирани глави, мислят по-добре.
Билети може да заявите тук
Лектори:
професор по бизнес стратегии в INSEAD

член на борда на научните съветници в института Virgin Pulse

Той е лекар с 47 години опит и консултант по трудова медицина от над 30 години. Прекарва 20 години от професионалния си живот като ръководител на отдел "Здраве на работното място, безопасност и благосъстояние на служителите" в Nestle във Великобритания и Ирландия и има интереси в областта на психичното здраве на работното място, оценката на риска, рехабилитацията и релокацията на служителите. На форума той ще даде съвети за управлението на баланса между благосъстоянието на служителите и производителността на бизнеса.
ръководител "Човешки ресурси" за Югоизточна Европа в "Аурубис България АД"

Анелия Димова е Ръководител "Човешки ресурси" в "Аурубис България" АД - най-големият производител на катодна мед в Европа и част от Групата Аурубис, с производствени операции в Средногорието. Анелия е с 20 годишен опит на ръководни позиции в областта на управление на хора в големи международни компании - "Рока България" АД, БТК, "Солвей Соди".
Анна Габровска,
мениджър "Култура и човешки капитал" във "Филип Морис България"
Присъединява се към компанията през 2019 г. след 18 години опит в областта на човешките ресурси в големи международни компании като "Кока-Кола ХБК България" и "Делойт България". Габровска ръководи отдела, който отговаря за грижата за служителите и вътрешната трансформация в компанията в изпълнение на визията на "Филип Морис интернешънъл" за изграждане към бъдеще без дим. На форума тя ще участва в дискусионния панел на тема "Стратегии за изграждане на силна работодателска марка по време на криза".
Филип Рувре,
изпълнителен директор на "Модис България"
Той е и директор на отдела за доставка и решения. Има близо 25 години опит на международно ниво с фокус върху бизнес развитието, оперативния мениджмънт и бизнес трансформацията. На форума той ще участва в дискусионния панел "Лидерство по време на криза".
Милена Драгийска,
главен изпълнителен директор на "Лидл България"
Тя управлява веригата в страната още от стъпването й на пазара през 2007 г. Започва кариерата си в Lidl Германия през 2002 г. като регионален мениджър продажби за регионите на Щутгарт и Карлсруе, след което продължава професионалното си развитие в централата, където отговаря за различни международни проекти на Lidl International. Член е на управителния съвет на Германо-Българската индустриално-търговска камара. На форума тя ще участва в дискусионния панел "Лидерство по време на криза".
Елина Желева,
изпълнителен директор и управляващ партньор в Лончлабс

Лончлабс е международно студио за бизнес редизайн с офиси в София, Берлин, Базел и Бангалор. Елина е работила по мащабни проекти, свързани с иновации и редизайн на клиентското преживяване с компании като РайфайзенБанк, Теленор и Аксенчър. Завършила е водещите институти по дизайн мислене към Станфордския университет и е евангелист за въвеждането на методологията в България и региона. На форума тя ще участва в разговор за бизнес редизайн и гъвкавост в организациите.
началник отдел "Човешки ресурси" в "Райфайзенбанк България"

Основните й отговорности са свързани със стратегическото управление на хората в организацията. Рада притежава повече от 10 години управленски опит в сферата на човешките ресурси, придобит предимно в компании от финансовия сектор - финансов одит и консултиране (PwC), застраховане (Булстрад - Виена иншурънс груп), банки. На форума тя ще участва в дискусионния панел "Изграждане на добро служителско преживяване по време на Covid-19".
Димитър Георгиев,
трейнинг мениджър в ITCE и съосновател в SkillsAssembly

Димитър е консултант по дизайн и образователни програми и академии, организационни upskilling & reskilling инициативи за дигиталната епоха. На форума той ще даде повече яснота за начините за преквалифициране и повишаване на лидерските умения.
мениджър в Uber

Ева поставя акцент върху изучаването на това как компаниите могат да развиват и да се ориентират в културата, която ги превръща в успешни структури, като същевременно изграждат вътрешни общности от служители. На форума тя ще участва в дискусионния панел "Изграждане на добро служителско преживяване по време на Covid-19".
HR Мениджър в "Карготек България"

Лилия е част от лидерския екип на центъра за споделени услуги на Cargotec - Cargotec Business Services. Като член на лидерския екип на центъра, тя участва в изготвянето на политики за развитие на служителите и организационни въпроси, свързани не само с България, но и с офисите на центъра в САЩ, Сингапур и Полша. На форума тя ще участва в дискусионния панел "Изграждане на добро служителско преживяване по време на Covid-19".
основател и изпълнителен директор на "Еконт"

Николай избира транспорта като своя професия още в ранните си години и постъпва да учи "Експлоатация на флота и пристанищата" във Военноморското училище "Н.Й.Вапцаров" - Варна. Няколко години след това, придобива и втора, икономическа специалност в УНСС, в София. Започва кариерата си в БРП - Русе, където работи в периода 1983 - 1993 г. Там заема позиции като помощник капитан, инструктор повишаване квалификацията, съветник по международните въпроси и ръководител направление "Маркетинг". През 1993 г. напуска БРП Русе и основава Еконт. На форума ще участва в дискусионния панел "Лидерство по време на криза".
пилот на най-големият пътнически самолет в света - Airbus A380

Марио е завършил академията на Lufthansa за пилоти и оттогава работи в компанията, като вече има пилотски ранг старши първи офицер. Освен това Марио е и дългогодишен инструктор и мотивационен лектор, като в своите лекции използва интересни модели и примери от живота и работата си, с които насърчава участниците да вярват в себе си и в своите способности, както и да бъдат успешни и целеустремени. На форума той ще даде мотивационна лекция.
мениджър "Човешки ресурси" в TBI Bank

Денис се присъединява към TBI Bank през 2020 г. след 20-годишен опит в човешките ресурси. Той е фокусиран върху извеждането на управлението на хората на TBI Bank на следващото ниво чрез укрепване на предприемаческия дух в организацията и подхранване на работна среда за най-добрите български и румънски таланти. На форума той ще коментира темата "Предизвикателство пред лидериството: как дистанционната работа ускори управленската трансформация"