Меню
Затвори
  • Обяви
  • Компании
  • Публикации
  • Обяви
  • Компании
  • Публикации
 
Натиснете Enter за търсене ""
Град
  • Credissimo
  • 25 ное 2022

В Credissimo усилията на всеки са оценени, а възможностите за кариерно развитие са част от ДНК-то на групата ни

Credissimo e една от най-бързо развиващите се европейски финтех структури, която предоставя иновативни решения в небанковия финансов сектор.
Като водеща компания на пазара за онлайн кредити, в Credissimo винаги сме били иноватори, водени от стремежа да отговорим и дори да надхвърлим очакванията на нашите потребители. Вече повече от 16 години продължаваме стремглавото си развитие, като в основата на успеха ни стоят екипите от специалисти в различни области, които ежедневно влагат своя висок професионализъм, неспирна енергия и желание да се усъвършенстват. Именно благодарение на хората, които работят в Credissimo, успяваме винаги да предлагаме иновативни решения и високотехнологични нововъведения на нашите клиенти. Затова един от основните приоритети на компанията е да осигурява мотивираща работна среда, която дава възможности за дългогодишно кариерно развитие. В Credissimo вярваме, че всеки служител трябва да има свободата да разгърне максимално потенциала си и да развие професионалните си и лични качества.

 

Емилияна Неева, Ръководител на отдел „Правен“ и Член на Съвета на директорите

Защо избрахте да работите в Credissimo?

Първото, което ме накара да кандидатствам за позицията преди повече от 9 години, беше интересът ми към онлайн кредитирането и желанието ми да се развивам във финтех индустрията. Като юрист със силен стремеж за постоянно развитие, за мен беше ключово изборът ми на работодател да е не просто компания, която предоставя онлайн финансиране, а лидер на пазара, който дефинира и първи предлага иновациите, които после стават част от ежедневието на всички ни.

Какво ви задържа в компанията вече 9 години?

Екипът и липсата на тежка бюрокрация, типична за една група от мащаба на Credissimo. За последните 9 години постигнахме много успехи по различни проекти. Нищо друго не зарежда един дългогодишен служител така, както това да има свободата да работи и да се развива, а не просто да следва сухи правила и рутина, както и личното удовлетворение при успешно реализиран проект. Разбира се, пътят не беше лесен. Имало е моменти, в които е било напрегнато и умората е идвала в повече. Но това, което никога не се променя, е стремежът към развитие и грижа, както към клиента, така и към екипа.

Как се промени и разви компанията през годините?

Когато постъпих в Credissimo, екипът беше от около 30 човека. В момента имаме над 150 служителя. Цифрите сами говорят за развитието ни. Най-важната промяна, която неизбежно върви с развитието на една група е, че усъвършенствахме комуникацията във вече доста по-големите екипи, както и менажирането на различни оперативни процеси. В крайна сметка, не е важно проектът просто да се случи, а да е качествено и навреме.

Какви са бъдещите перспективи за развитие на компанията?

Продължаваме да инвестираме в развитието на кредитните ни продукти, като предстои скоро да лансираме нови интересни проекти, с които ще завземем нови пазарни ниши. Едновременно с това сме се фокусирали и върху стъпването на нови пазари, които ще можем да споделим съвсем скоро.

Какви са възможностите за развитие в „Правен отдел“?

Като ръководител на Правен отдел винаги съм се стремяла да избирам хората от екипа си не само заради професионалният им опит, но и на база личните им качества и желание да се развиват. Защото преди всичко желанието за развитие трябва да е вътрешен двигател на човека. По този начин екипът може да гледа в една посока и всеки да се чувства на правилното място и с правилните хора дългосрочно.

В този смисъл, понятието „развитие“ за мен не е абстрактно. Няма как да задържиш добър и обучен специалист, ако не продължиш да инвестираш време и ресурс в неговата професионална квалификация. Особено когато работиш на силно регулиран пазар, където правилата непрекъснато се променят.

От гледна точка на професионално развитие в компанията, за мен е приоритет да следя и давам възможност колегите ми да поемат задачи, които са от сфера в правото, която им е интересна и искат да се развиват. Ще дам само няколко примера. Колега, който стартира на длъжност юрисконсулт в отдел „Съдебно събиране на вземания“, но прояви силен интерес към лизинговите ни продукти, в момента е старши юрисконсулт и се занимава с правното обслужване на дъщерното ни дружество „Максо България“ АД. Колега на длъжност технически сътрудник, която наскоро завърши юридическото си образование, вече е юрисконсулт в отдел „Съдебно събиране на вземания“. Колега, също от отдел „Съдебно събиране на вземания“ прояви интерес към работата на отдел „Маркетинг“. Тя активно помага при изготвяне на общи условия и договори за различните ни медийни кампании.

Защо според вас си заслужава хората да станат част от екипа на Credissimo?

Независимо от всички автоматизации, които обезпечават бизнес процесите, най-важен винаги ще си остане човешкият фактор. Моето разбиране за развитие в  отдел „Правен“, което споменах по-горе, е на ниво компания. Адаптационният период и навлизането в новите задължения при този тип фирмена култура на развитие са сведени почти до нула. Аз съм типичен пример. Преди 9 години започнах на позиция юрисконсулт, а днес съм Ръководител на отдел „Правен“ и Член на Съвета на директорите. Също така, ръководството ме подкрепи и записах MBA програмата в The University of Sheffield, като скоро ми предстои да почерпя за дипломиране. В Credissimo всеки може да намери среда, в която усилията му да бъдат оценени, както и да се развива.

 

Ивайло Стоянов, Старши агент събиране на вземания в Дирекция „Събиране на вземания“

Може ли да разкажете за вашето кариерно развитие в Credissimo?

Стартирах в компанията на позиция Агент събиране на вземания преди повече от 8 години. Credissimo ми дадоха един нов старт и постепенно натрупах доста нови знания и повиших значително качеството си на работа и професионалната си етика. Компанията предоставя всякакви възможности за кариерно развитие и в момента вече съм Старши агент събиране на вземания и отговарям за въвеждането в работния процес на новопостъпилите служители в отдела. Задачата е наистина отговорна и дава много ценен опит.

Какво ви задържа в компанията вече 8 години?

Задържат ме постоянните иновации в работния процес и изучаването на нови концепции в сферата на събирането. Изключително професионалният и сплотен екип. Конкурентното възнаграждение и привлекателните бонус системи. Гъвкавостта и дипломатичността на ръководството. Много са факторите... Дори бих споменал и тренировките по бокс (една от социалните придобивки в компанията). Боксът стана мой личен фаворит за поддържане на форма и е страхотна терапия след натоварен ден в офиса. Но най-вече младостта, хъсът и амбицията на компанията и нейните служители.

Как се промени и разви компанията за времето, в което сте тук?

Главозамайващо напред и нагоре. Категорично. Credissimo е лидер в своя сектор на пазара. Най-иновативната финтех компания, която е константа в качественото обслужване и удовлетвореността на клиентите и служителите си. Вярвам, че за Credissimo предстоят още върхове за покоряване и то не само на местно ниво, а и международни такива.

 

Александър Коцевски, Бранд мениджър Северна Македония в отдел „Маркетинг“

Може ли да разкажете за вашето кариерно развитие в Credissimo?

Започнах работа в Credissimo през 2016 година, първоначално като кредитен експерт.

В момента съм част от маркетинг отдела на Credissimo, където съм вече повече от 4 години. Първо започнах като маркетинг специалист, като отговарях за дигиталните ни кампании, а през 2021 г. бях повишен в Бранд мениджър за пазар Северна Македония. Едно от нещата, които силно ме впечатлиха и ме привлякоха към маркетинг отдела, е, че още при създаването на компанията преди 16 години, са били положени основите на изцяло вътрешен за компанията екип от маркетинг специалисти. С времето отделът се развива и разраства, за да се превърне в един истински успешен и креативен дом за маркетинг идеи. Практически ние сме инхаус агенция от маркетинг професионалисти, преминали през водещи международни компании, рекламни агенции и медии, които обезпечават нуждите на всички компании от групата на Credissimo, в това число дружествата ни, опериращи в Северна Македония и другите ни международни пазари. Всеки от екипа ни живее с философията на Credissimo и силно
вярва в нея. А когато има вяра и благоприятна среда за
работа, се раждат брилянтни маркетингови и рекламни идеи.

Защо избрахте да работите в Credissimo?

Бих казал че самият профил на компанията беше ключов, за да кандидатствам. Трансформацията в изцяло онлайн бизнес модел по време, когато „изцяло онлайн“ все още беше рядко срещаното понятие за компании в много сектори. Постижението на Credissimo да бъде номер 1 за онлайн кредитиране за мен беше достатъчно силен аргумент, за да бъда сигурен, че ще имам възможност да работя в иновативна компания с дигитално бъдеще и визия.

Какво ви задържа в компанията вече 6 години?

Когато ежедневно си обграден от хора, които са истински ентусиазирани за проектите и идеите, които се развиват в компанията, е лесно. Културата на работа в Credissimo e насочена към това да въвежда глобални практики в работата, което прави компанията гъвкава спрямо различните нужди на служителите. Това е едно от нещата, което се надгради с времето и допринесе за моето професионално развитие и израстване. За мен е изключително важно и, че всеки един служител в отдела ни има възможността да се докосне до различни сфери на маркетинга и бизнеса ни като цяло, като по този начин може да развие и обогати експертизата си.

Как се промени и разви компанията за времето, в което сте тук?

Освен в посока подобряване на условията за работа на служителите, Credissimo се разви и разрасна, за да се превърне в компания с нестихващ предприемачески дух, която постоянно въвежда технологични иновации и не спира да расте. 

Защо според вас си заслужава хората да станат част от екипа на Credissimo?

За мен три са основните причини: динамичната работна среда, гъвкавите условия за работа и младият и свеж екип.

Сподели статията в:
Следвайте Кариери в:
LinkedInGoogle NewsFacebook
КонтактиИКОНОМЕДИА АДгр. София 1000, Столична община – район "Средец"ул. "Иван Вазов" № 20тел.: +359 2 4615 396e-mail: [email protected]
Кандидати
  • Информация за кандидати
Компании
  • Информация за компании
За Кариери
  • За нас
  • Моята Кариера
  • Бюлетин
  • Контакти
Още от Икономедиа
  • Капитал
  • Икономедиа
  • Дневник
  • Регал
  • Бакхус
© 2023 Икономедиа 2006 - 2023 съгласно  Общи условия за ползване на Икономедиа |  Общи условия за ползване на karieri.bg | Политика за бисквитките |  Декларация за поверителност
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK