Меню
Затвори
  • Обяви
  • Компании
  • Публикации
  • Обяви
  • Компании
  • Публикации
 
Натиснете Enter за търсене ""
Град
  • © Рекламна академия
  • Диляна Красимирова
  • Кариери
  • 21 фев 2023
  • Кариерно планиране

Близо 200 български и чуждестранни студенти се включиха в „Рекламна академия“

С награждаване на пет студентски отбора завърши 10-ото, юбилейно издание на „Рекламна академия“. Победителите реализираха проекти под менторството на експерти от комуникационната индустрия.

В инициативата взеха участие 197 студенти в осем различни сектори. Задачата бе в рамките на 48 часа да разработят комуникационна кампания за нов продукт в съществуваща категория по предварително зададен казус.  

  • „Рекламна академия“ в НБУ събира студенти с експерти по реклама

Големият победител тази година е отбор, работил по тема „Лекарства без рецепта“, с ментори Ралица Милчева (TEVA), Александър Милов (guts&brainsDDB) и Христиана Забунова (Wunderman Thompson). 

Обяви за работа

Manager Home Delivery

Самекс ЕООД, София

FINANCIAL ANALYST

Адванс, София
Покажи всичкиПубликувайте обяви за работа

Второ място си поделят два отбора - за работата им по "Лекарства без рецепта" и сектор "Банкови услуги", с ментори Светлина Петкова ("Банка ДСК"), Александър Братимиров (Human), и Елисавета Търпанова (Interpartners).

Трета награда бе отредена също на два отбора - единият с проект в сектор "Бира", с ментори: Стелияна Касабова (Molson Coors-Kamenitza), Антон Георгиев (Digitas Sofia) и Юлия Колева (McCann Sofia), и отбор в сектор "Телекомуникации", с ментори Любомир Панайотов ("Виваком"), Добромир Джуров (directmedia|kres) и Йордан Жечев (guts&brainsDDB).

 „За първа година форматът „Рекламна академия“ се развива и с участието на студенти от Дания, Франция, Германия и Гърция. За организаторите на събитието – НБУ, БАКА и БАР, няма нищо по-радостно от факта, че бизнесът и академичното образование не просто създават съвместна инициатива, но я развиват през годините, а ползите от нея както за непосредствените участници в „Рекламна академия“, така и за цялата индустрия и бизнес, са значими“, коментира доц. д-р Кристиян Постаджиян, заместник-ректор по учебната дейност в Нов български университет. 

„Рекламна академия“ е тристранен проект на Нов български университет, Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА).

Сподели статията в:
Следвайте Кариери в:
LinkedInGoogle NewsFacebook
КонтактиИКОНОМЕДИА АДгр. София 1000, Столична община – район "Средец"ул. "Иван Вазов" № 20тел.: +359 2 4615 396e-mail: [email protected]
Кандидати
  • Информация за кандидати
Компании
  • Информация за компании
За Кариери
  • За нас
  • Моята Кариера
  • Бюлетин
  • Реклама
  • Контакти
Още от Икономедиа
  • Капитал
  • Икономедиа
  • Дневник
  • Регал
  • Бакхус
© 2023 Икономедиа 2006 - 2023 съгласно  Общи условия за ползване на Икономедиа |  Общи условия за ползване на karieri.bg | Политика за бисквитките |  Декларация за поверителност
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK