
Близо 200 български и чуждестранни студенти се включиха в „Рекламна академия“
С награждаване на пет студентски отбора завърши 10-ото, юбилейно издание на „Рекламна академия“. Победителите реализираха проекти под менторството на експерти от комуникационната индустрия.
В инициативата взеха участие 197 студенти в осем различни сектори. Задачата бе в рамките на 48 часа да разработят комуникационна кампания за нов продукт в съществуваща категория по предварително зададен казус.
Големият победител тази година е отбор, работил по тема „Лекарства без рецепта“, с ментори Ралица Милчева (TEVA), Александър Милов (guts&brainsDDB) и Христиана Забунова (Wunderman Thompson).
Второ място си поделят два отбора - за работата им по "Лекарства без рецепта" и сектор "Банкови услуги", с ментори Светлина Петкова ("Банка ДСК"), Александър Братимиров (Human), и Елисавета Търпанова (Interpartners).
Трета награда бе отредена също на два отбора - единият с проект в сектор "Бира", с ментори: Стелияна Касабова (Molson Coors-Kamenitza), Антон Георгиев (Digitas Sofia) и Юлия Колева (McCann Sofia), и отбор в сектор "Телекомуникации", с ментори Любомир Панайотов ("Виваком"), Добромир Джуров (directmedia|kres) и Йордан Жечев (guts&brainsDDB).
„За първа година форматът „Рекламна академия“ се развива и с участието на студенти от Дания, Франция, Германия и Гърция. За организаторите на събитието – НБУ, БАКА и БАР, няма нищо по-радостно от факта, че бизнесът и академичното образование не просто създават съвместна инициатива, но я развиват през годините, а ползите от нея както за непосредствените участници в „Рекламна академия“, така и за цялата индустрия и бизнес, са значими“, коментира доц. д-р Кристиян Постаджиян, заместник-ректор по учебната дейност в Нов български университет.
„Рекламна академия“ е тристранен проект на Нов български университет, Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА).