С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

През януари 2017 стартира третото издание на обученията за мениджъри и предприемачи Business Essentials

Share Tweet Share
Снимка

[Business Essentials] 

На специална бизнес закуска миналата седмица бяха представени новостите в програмата за мениджъри и предприемачи Business Essentials и бяха обявени всички дати на предстоящите курсове.

Business Essentials представлява серия от курсове, които покриват ключoви сфери от областта на финансите, управленското счетоводство, бизнес стратегия, маркетинг, правна рамка и управление на човешки ресурси. Програмата е разработена в три нива, които проследяват органичното развитие на реалния бизнес в няколко ключови области:

Business Essentials 1 - Understand Your Business

Финанси I Управленско счетоводство I Правна рамка I Маркетинг
Съдържанието на всяка от темите в нивото е организирано около правилното разбиране за функционирането на един бизнес и кои са основните правила за неговото успешно управление.

Пълната програма, цени и регистрация за курса тук.

Business Essentials 2 - Manage Your Business

Финанси I Управленско счетоводство I Правна рамка I Маркетинг
Съдържанието на всяка от темите в нивото е организирано около инструментите за управление на бизнеса - казусите от всекидневните бизнес операции и съществуващите модели, с помощта, на които се съставят и оценяват възможни хипотези и се вземат добре преценени решения.

Пълната програма, цени и регистрация за курса тук.

Business Essentials 3 - Grow Your Business

Бизнес стратегия I Финанси I Правна рамка I Човешки ресурси
Темите са съобразени с логиката на развитието на бизнеса - от възможностите за органичен растеж, през пазарните фактори за съставяне на дългосрочна стратегия, до експанзията чрез M&A транзакции в контекста на местните специфики и глобалните тенденции. Акцентира се и върху умело използване на човешките ресурси. На фокус са и процесите и факторите водещи до решения за преструктуриране, реинтеграция, излизане от инвестиция.

Пълната програма, цени и регистрация за курса тук.

Курсовете са с изключително практическа насоченост. Всяко от нивата завършва със симулационна бизнес игра, която има за цел да постави участниците в реална ситуация, в която могат да приложат научените знания без да поемат риск, но и да видят бързо ефект от своите решения.

Обученията са подходящи за мениджъри и предприемачи, които осъзнават необходимостта непрекъснато да усъвършенстват и надграждат своите професионални познания и практически умения и търсят структурирани знания. Програмата е особено полезна и за експерти, повишени в мениджмънт роля, които бързо трябва да разширят своите знания и умения.

Преподавателите в програмата са практици с международен опит в своята област и професионални лектори, представители на компаниите BPP Professional Education, адвокатските дружества "Динова, Русев и съдружници", "Белоконски, Господинов и партньори" и Wolf Theiss, консултантската компания в областта на устойчивото развитие Denkstatt.

Програмата позволява курсовете за бъдат записвани, както в цели нива - BE1, BE2, BE3, така и като отделни теми по модули. По този начин, ако някои от участниците предпочитат бързо да напреднат само в една от преподаваните области, имат възможност да се фокусират като се регистрират за избраната тема последователно във всички нива.

Регистрациите са вече отворени. Пакетната цена за всички модули в едно ниво е 2500 лева, а за отделните модули е 800 лева.

Предлагат се отстъпки за ранно записване -20% до 20 ноември и -10% до 20 декември! Допълнителни отстъпки от -30% важат за група (над 3-ма души).

На бизнес закуската за представянето на новата програма присъстваха компании от различни сектори с разнообразен профил - като Devin, CEZ, Sopharma, FFW Agency, Mtel. Клиенти на програмта в предишното издание и компании продължаващи обучението в нея са: Devin, Novartis, Албена, Кетен, Бизнес Лоджик, Ритал, Арива (UK based).

Повече информация може да получите, освен на адресите за регистрация, и на:
business_school@mdvtraining.bg, +359 887 492 756 - Христина Христова.

Share Tweet Share
още от тази рубрика:

Реклама

Реклама

© 2003-2019 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване. Политика за бисквитките. Декларация за поверителност.
Общи условия за публикуване на обява ново.
Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2019 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly