С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Двигатели на иновации

Share Tweet Share
Снимка

[Пощенска банка] 

?

Employer branding:

PostBank
Текстът е спонсорирано съдържание. Той има за цел да представи условията за работа в организацията и да подпомогне разпознаваемостта й като предпочитан работодател.

Като голяма финансова институция с офиси в цялата страна, Пощенска банка създава среда, която дава възможност на служителите да бъдат двигатели на иновациите.

"Hey, it's OKEY", "Think Outside the Box", "Всеки момент може да бъде вдъхновяващо начало", "Целта е мечта, която има краен срок"! Това са само част от мотивиращите послания на постерите, които ни посрещат веднага с влизането в офисите на Пощенска банка. Започнахме обиколката си от Централната сграда, а това, което видяхме, ни изненада приятно.

Днес от всяка компания, независимо от сферата ѝ на дейност, се очаква непрекъснато да подобрява продуктите си, а от служителите да бъдат креативни и да генерират свежи идеи. Съгласете се, че това не винаги е лесно, а когато говорим за банка, първата мисъл обикновено е за нещо традиционно и строго. Пощенска банка обаче преобръща представите и предлага на пазара все повече модерни продукти и канали на банкиране, а на служителите приятна обстановка, в която да реализират и най-нестандартните си идеи. Съвсем скоро финансовата институция ребрандира работните помещения в Централата и клоновете си, за да създаде хомогенен вътрешен корпоративен облик, който да има положително и мотивиращо въздействие върху служителите.

Създаването на иновативна среда е от ключово значение за успеха на една компания. Истинският двигател на иновациите в Пощенска банка е екипът − служителите, които всеки ден превръщат своите идеи в реални продукти и услуги, даващи добавена стойност за клиентите. Малко хора знаят обаче, че те са в резултат на многобройни срещи и неуморен труд. Е, разбира се, допълнителен стимул и леко "намигване" с мотивационен брандинг и зона за отдих никога не са излишни, нали? Все пак, добрите идеи могат да се родят навсякъде − докато пиете сутрешното си кафе на терасата в офиса, докато обядвате с колегите в кухнята, а защо не просто докато разговаряте по време на почивките.

Основен стълб в успеха на банката са сериозните инвестиции в качество, които ежегодно прави в различни сфери от своята дейност – банкови продукти и услуги, информационна инфраструктура, клонова мрежа, обучения на екипа и въвеждане на нови канали за обслужване, както и в областта на устойчивото развитие и грижата за обществото. Но никое от тези неща не би могло да бъде ефективно, ако не се прилага в действие от мотивирани служители.

Снимка

[Пощенска банка] 



Иновациите в ежедневната работа
За банката е приоритет да инвестира в професионално подготвени служители, които компетентно да решават на момента всеки възникнал проблем, да съдействат и консултират клиентите и да създават нови за пазара продукти. Затова се насърчава инициативността, креативността и желанието на всеки служител да бъде част от промяната и развитието на банката. Доказателство за това е вътрешното състезание за идеи − конкурсът "ИДЕЙНО", в който служителите изпращат своите предложения директно до мениджмънта и най-подходящите от тях биват реализирани и наградени.

В допълнение, банката има и специална лаборатория за разработване на иновации за бизнес звената си. "Мотивацията е в работата в екип. Всички сме различни, но се и допълваме, имаме си доверие и учим един от друг. За всеки от нас клиентите са важни, стремим се да изграждаме отношения на партньорство и да бъдем техен доверен консултант. А когато компанията те стимулира да бъдеш инициативен и се чувстваш оценен, това е лесно, ставаш много по-креативен и измисляш различни начини за развитие на бизнес частта, за която отговаряш", коментира един от дългогодишните служители в банката.

Снимка

[Пощенска банка] 



Една различна мотивация
Продължаваме обиколката си и стигаме до модерни работни пространства, включващи специални криейтив зони за творчество и отдих със свежи цветове и модерен дизайн, които веднага правят впечатление на всеки новодошъл − кокетни рафтчета за книги, удобни пуфове и дребни аксесоари, изпипани до най-малкия детайл в корпоративната стилистика. За да стимулира генерирането на смели идеи, банката разполага и със стени, покрити със специална боя, върху която може директно да се пише или рисува. Това не е никак случайно. Важно е всеки служител да се чувства комфортно и уютно, да споделя идеите си с останалите колеги, да си сътрудничи с тях и да ходи с желание на работа. Целта е да се създаде вдъхновяваща работна среда, свързана с корпоративните ценности, духа на целия екип, която насърчава постиженията.

Дори бърза разходка из офис пространството оставя впечатлението за място, където царува доброто настроение и ангажираност с работата.

Снимка

[Пощенска банка] 



Възможност за професионално развитие
Продължаваме напред и стигаме до учебния център на Пощенска банка в Централата, който разполага и с учебен банков клон, посрещаш деца от всички възрасти, любопитни да разберат какво означава да работиш в банка.

Възможностите за усъвършенстване и предоставяне на професионално обучение на служителите са важни за банката. Всички въвеждащи обучения се провеждат от вътрешни обучители, доказали висок професионализъм в своята област. По този начин, освен чисто познавателното съдържание, те успяват да предадат най-добрия си опит и успешни практики.

През 2016 г. за осма поредна година Пощенска банка се включва в дистанционната програма за обучение на среден и висш мениджмънт, предоставяна от Business Essentials по учебното съдържание на Бизнес училището на Харвардския университет (Harvard Business School) – най-престижното бизнес училище в света. Отличителна черта на тази програма е нейната силна практическа насоченост, която се реализира чрез оформяне и представяне на учебното съдържание посредством работа по конкретни казуси.

Снимка

[Пощенска банка] 



"Заедно" не е просто дума
Често ще забележите служителите на банката заедно и след края на работния ден. И това не е случайно. Няма значение дали ще играят футбол, джаги, ще отидат на кино, театър или ще посетят туристическа забележителност. Служителите на банката обичат да са заедно и традиционно се включват в различни инициативи под мотото "Банката след 6" в подкрепа на нуждите на местната общност, като участват в програми и инициативи, съвместно с утвърдени институции и организации.

Снимка

[Пощенска банка] 



Ако сте любители на тичането за здраве, със сигурност можете да ги забележите на най-голямото благотворително щафетно бягане Postbank Business Run. Освен че е след партньорите на състезанието, тази година Пощенска банка се включи с цели 11 отбора или 44 бегача. За втора поредна година бе отличена и със специално признание от спортен клуб "Бегач" за това, че участва в Postbank Business Run 2017 с най-много отбори в категория "Компания с над 500+ служители".

Снимка

[Пощенска банка] 



Доброволчество
Финансовата институция създава свой "Зелен борд" и звено Environmental Office, които работят за опазването на околната среда, както по отношение на ограничаване на консумацията на ресурси от банката, така и по отношение на финансиращата ѝ дейност. Действията са насочени в направленията − спестяване на енергия, оптимизиране на количеството вода, което се употребява, намаляване на употребата на хартия, рециклиране на хартия и тонери, рециклиране на IT техника и др. Освен това членовете на борда организират различни инициативи на открито, в които увличат и колегите си. Банката инвестира в собствена вътрешна програма, озаглавена "Зелени заедно", която развива изцяло със собствени средства и реализира чрез доброволен труд на служителите си.

Служителите са и редовни дарители на Националния център по трансфузионна хематология и участват в акции за кръводаряване, които се организират и провеждат в Централния офис.

Share Tweet Share
още от тази рубрика:

Реклама

Реклама

© 2003-2019 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване. Политика за бисквитките. Декларация за поверителност.
Общи условия за публикуване на обява ново.
Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2019 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly