С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Административен асистент

14 Май 2019 | Показана 570 пъти

Шрифт

+ Картинка -
  • ИНФОРМАЦИЯ ЗА ВАКАНТНАТА ПОЗИЦИЯ
  • Позиция:
    Административен асистент
  • Задължения и изисквания към кандидатите:
    От 2004 година насам Изи Консулт се ползва с доверие като партньор на фирми и кандидати в различни сфери по отношение на решения в областта на подбор на персонал и временна заетост.

    За наш клиент търсим енергична и мотивирана личност за позицията Административен асистент.

    Част от задълженията на тази позиция:

    • Изпълняване на административни задачи;
    • Организиране на срещи, събития, пътувания;
    • Водене на входяща и изходяща комуникация с клиенти, доставчици и други;
    • Активно съдействие в ежедневните дейности на офиса; 
    • Работа с документи и следене за тяхната изрядност.

    Предимство за кандидатите ще бъде:

    • Предишен административен опит;
    • Английски език на отлично ниво;
    • Предишен опит с Excel;
    • Добри организационни и комуникативни умения.

    Защо да кандидатствате?

    • Отлично възнаграждение;
    • Социални придобивки;
    • Възможност за развитие;
    • Стандартно работно време;
    • Комуникативна локация.

    Ако смятате, че тази позицията е подходящото продължение на професионалния Ви път, кандидаствайте като изпратите своята автобиография! 

    Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

    Easy Consult притежава удостоверение № 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.
     
  • Населено място:
    София
  • Тип заетост:
    Постоянна заетост
  • Работно време:
    Пълен работен ден
  • Работна сфера:
    Администрация
  •  
  • Печат
  • Изпращане
  • Споделяне
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Име на компанията: Изи Консулт

    Бизнес сектор: Управление на човешките ресурси

    Уебсайт на компанията: https://easyconsultbg.com/

    Допълнителна информация: Ние сме една от най-бързо развиващите се компании в сектор човешки ресурси в България. Нашият успех се дължи на екипа ни от специалисти, познаващи отлично работата си и обединени от желанието да реализират креативни решения за пазара.
    Консултираме и работим с български и международни компании, на които предоставяме достовeрна информация и качествени услуги.
    Ако разглеждате нови възможности за кариерно развитие, имате нужда от съдействие при подбора на кадри или управлението на хора и процеси,свържете се с нас.


    Е-mail: careers@easyconsultbg.com

    Всички обяви на работодателя
    Всички обяви
© 2003-2019 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване. Политика за бисквитките. Декларация за поверителност.
Общи условия за публикуване на обява ново.
Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2019 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly