С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

„ДИРЕКТОР“ НА ДИРЕКЦИЯ „ИНФОРМАЦИОННИ ТЕХНОЛОГИИ“

27 Дек 2019 | Показана 3244 пъти

Шрифт

+ Картинка -
  • ИНФОРМАЦИЯ ЗА ВАКАНТНАТА ПОЗИЦИЯ
  • Позиция:
    „ДИРЕКТОР“ НА ДИРЕКЦИЯ „ИНФОРМАЦИОННИ ТЕХНОЛОГИИ“
  • Задължения и изисквания към кандидатите:
     1.Изисквания за заемане на длъжността:

    • степен на завършено образование –  висше;
       
    • професионална област – информатика, технически науки;
       
    • образователна степен – магистър;
       
    • минимален професионален опит – 7 години в област или области, свързани с функционалните задължения на длъжността;
       
    • ниво на владеене на поне един от работните езици на ЕО, което съответства на европейско ниво В2 за самооценка на езиковите умения.
    1. Необходими компетентности:
    • способност да планира, организира и контролира собствената си работа;
       
    • способност да работи в екип;
       
    • способност да предлага иновационни решения на проблемите, в рамките на съществуващите указания и процедури;
       
    • способност да анализира информация, да я синтезира и да представя резултатите;
       
    • обективност на преценката.
    1. Начин за провеждане на подбора:
    • Първоначален подбор по документи;
       
    • Провеждане на интервю.
    1. Необходими документи за кандидатстване:
    • Заявление за участие в подбор, по образец;
       
    • Професионална автобиография;
       
    • Мотивационно писмо;
       
    • Съгласие за обработване на лични данни на кандидата, по образец;
       
    • Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация.
       
    • Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит      /служебна, трудова или осигурителна книжка/.
       
    • Копия от документи, удостоверяващи ниво на владеене на един от работните езици на ЕО, съответстващо на  Европейско ниво В2 за самооценка на езиковите умения – при наличие.
       

    5.   Срок за подаване на документите: 20 календарни дни от 27.12.2019 г. до 15.01.2020 г.   Документите ще се приемат до 17:30 часа на 15.01.2020 г.

    1. Място за подаване на документите: 

    Комисия за финансов надзор, гр. София, ул. „Будапеща” № 16 – Деловодство или на имейл адреса на деловодството на КФН.


         7. На интернет страницата на Комисията за финансов надзор, раздел Кариери, подраздел Необходими документи, са публикувани: Заявление за участие в подбор, Съгласие за обработване на лични данни на кандидата.


         8. Лице за контакти: Цветелина Якимова – началник на отдел „Управление на човешките ресурси“, тел. 02/9404694.


         9. Описание на длъжността:

    • Отговаря за изготвянето на планове за развитие на информационната инфраструктура, включително проектирането, инсталирането и развитието на информационните системи на Комисията за финансов надзор;
       
    • Организира и участва в проучвания и анализ на ефективността на цялостната информационна система на Комисията и изготвя проекти за усъвършенстването ѝ;
       
    • Участва в комисии по провеждането на процедури за обществени поръчки, свързани с дейността на дирекцията;
       
    • Поддържа връзка с информационните центрове на други държавни органи и европейски институции, които имат отношение към дейността на КФН, и обменя информация по актуални въпроси;
       
    • Отговаря за поддръжката, работоспособността и развитието  на информационните системи на КФН;
       
    • Отговаря за поддръжката, работоспособността и развитието  на комуникационна инфраструктура на КФН;
       
    • Отговаря за поддръжката, работоспособността и обновяване  на хардуера на КФН;
       
    • Координира действията и организира осъществяването на контакти с външни консултанти и фирми за техническата поддръжка на инсталираните програмно технически средства;
       
    • Анализира съответствието на прилаганите технологии, решения и оборудване с действащата нормативна уредба, изискванията на бизнес-процесите и техническата обезпеченост на КФН. Планира, предлага и мотивира необходимите промени или прилагането на нови технологии и решения. 

    Първоначалният подбор ще бъде извършен по документи. Допуснатите кандидати за следващия етап на подбора – провеждане на интервю, ще бъдат уведомени по електронна поща, за датата и часа на провеждането му. 

    Кандидатите, които не са допуснати до следващия етап на подбора, ще бъдат уведомени по електронната поща за причините за недопускането им.


  • Населено място:
    София
  • Тип заетост:
    Постоянна заетост
  • Работно време:
    Пълен работен ден
  • Работна сфера:
    Друг
  •  
  • Печат
  • Изпращане
  • Споделяне
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Име на компанията: КОМИСИЯ ЗА ФИНАНСОВ НАДЗОР

    Бизнес сектор: Банки/финанси/инвестиционна дейност

    Всички обяви
© 2003-2020 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване. Политика за бисквитките. Декларация за поверителност.
Общи условия за публикуване на обява ново.
Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2020 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly