С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Сътрудник продажби (онлайн търговия)

11 Яну 2020 | Показана 327 пъти

Шрифт

+ Картинка -
  • ИНФОРМАЦИЯ ЗА ВАКАНТНАТА ПОЗИЦИЯ
  • Позиция:
    Сътрудник продажби (онлайн търговия)
  • Задължения и изисквания към кандидатите:
     
    Human Capital Store търси да назначи Сътрудник продажби (онлайн търговия). Нашият клиент е Онлайн магазин с доказан опит и репутация в търговията с качествена козметика. Успехът на компанията се дължи до голяма степен на ефективния екип и неговото висококачествено обслужване на клиентите. Кандидатът, който търсим трябва притежава желание да се развива в интернет търговията и дистанционните продажби, за да може да допълни един приятелски и добре работещ колектив.


    Основните отговорности за тази позиция включват:
    – Приемане и обработване на клиентски поръчки като се следи за своевременното им изпълнение;
    – Администриране, редактиране и актуализиране на обявените на сайта стоки, съгласно фирмените стандарти на работа;
    – Съдействие за гладкото протичане на дейности, свързани с изпращане на пратки до клиентите;
    – Поддържане на контакт с клиентите с цел следпродажбено обслужване;
    – Търсене на решение за възникнали проблемни ситуации при изпълнение на преките си задачи;
    – Поддържане на стандартите за високо ниво на обслужване;
    – Изготвяне на доклади за постигнати резултати.
     
    Изисквания и умения:
    – Добро владеене на английски език (писмено и говоримо);
    – Компютърна грамотност (Word, Excel, Outlook);
    – Високо ниво на грамотност – писмен и говорим български език;
    – Опит при работа със специфичен софтуер за продажби и доставки;
    – Умения за самостоятелно организиране на работния процес и приоритизиране на задачите;
    – Добра комуникативност и умения за решаване на проблеми;
    – Административни умения;
    – Прецизност при изпълнение на задачите;
    – Завършено висше образование – бакалавър.
     
    Клиентът предлага:
    – Стандартно работно време от понеделник до петък от 8:30-17:30 часа;
    – Офис на комуникативна локация;
    – Карта Содексо;
    – Два пъти седмично масажи за служителите офиса;
    – Възможност за кариерно развитие.
     
    В случай, че обявата е в областта на Вашия интерес – не се колебайте да ни изпратите актуална автобигорафия.
    Нашите услуги към кандидатите са безплатни.
    Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.
    Human Capital Store притежава лиценз за предоставяне на посреднически услуги номер: 1783/ 30.09.2014
     
     
  • Населено място:
    София
  • Тип заетост:
    Постоянна заетост
  • Работно време:
    Пълен работен ден
  • Работна сфера:
    Търговия и продажби
  •  
  • Печат
  • Изпращане
  • Споделяне
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
© 2003-2020 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване. Политика за бисквитките. Декларация за поверителност.
Общи условия за публикуване на обява ново.
Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2020 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly