С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

ТРЕНИНГ КООРДИНАТОР И АДМИНИСТРАТИВЕН АСИСТЕНТ

20 Май 2020 | Показана 732 пъти

Шрифт

+ Картинка -
  • ИНФОРМАЦИЯ ЗА ВАКАНТНАТА ПОЗИЦИЯ
  • Позиция:
    ТРЕНИНГ КООРДИНАТОР И АДМИНИСТРАТИВЕН АСИСТЕНТ
  • Задължения и изисквания към кандидатите:
    The Business Institute е катализатор на бизнес умения. Предоставя бизнес работилници, бизнес симулации, мениджмънт консултантски услуги и тренинг решения по поръчка в областта на бизнес мениджмънта. Продуктите на компанията включват модерни бизнес методологии и инструменти, утвърдени в международен план.

    Във връзка с разрастването на своята дейност, компанията търси подходящ кандидат за позицията 

    ТРЕНИНГ КООРДИНАТОР И АДМИНИСТРАТИВЕН АСИСТЕНТ 

    Обхват на позицията

    Позицията подпомага организационно и координационно административнo-организационните дейности в компанията, както и участва в организирането и съдейства за извършването на тренинг процесите и дейности на  The Business Institute.

    Ключовите отговорности са:
    • асистентска роля в планирането, координирането и контролирането на трейнинг дейностите на компанията и свързаните с тях ресурси и резултати;
    • асистентска роля във взаимоотношенията и кореспонденцията с клиенти във връзка с планирани или договорени тренинг програми и проекти – основно разговори с клиенти по телефон и мейл кореспонденция; 
    • планиране, поддържане и актуализация на календарите с тренинг програми и проекти – планиране на ресурсите и координация между съответните екипи в компанията,  фасилитаторите и клиентите;  
    • организационно-административни дейности, свързани с подготовка на договори и фактури на клиенти и доставчици и съпътстващите ги документи;
    • подкрепящи административно-организационни и координационни дейности в хода на провеждане на обученията на компанията;
    • грижа за офис консумативи и изправност на офисните ресурси, контакт с доставчици, свързани с това.
    Tърсени знания и умения

    Като цяло, позицията изисква добри организационни и координационни умения, нагласа към ред, дисциплина и спазване на срокове. За позицията ще са от полза основни познания и практични умения с  първични счетоводни документи – договори, фактури и обща техническа грамотност - работа с MS Excel, Word, PowerPoint. Търсена е нагласа към гъвкавост, положително отношение към промяната и иновативни варианти за извършване на дейностите, както и умения за устна и писмена комуникация с вътрешни и външни партньори. Желание и умения за комуникация по телефон с клиенти са важно изискване.  

    Позицията е изключително подходяща за кандидати с желание и визия да се развият като тренинг координатор и организатор или сходни организационно-административни позиции; кандидати които желаят да насочат своята бъдеща кариера към “правилната писта”. На тях предлагаме възможност да използват максимално натрупания опит на екипа, едновременно с което да придобият нови знания, умения и опит в организационните, координационните и дейностите свързани с взаимоотношения с клиенти и партньори в бързо-развиваща се компания.  

    Добър писмен английски ще е плюс.

    Рамка на ангажимента
    • Пълен работен ден, трудов договор. Възможности за гъвкаво работно време. 
    • Рапортува на Старши тренинг координатор. 
    • Работи с малък вътрешен екип от експерти в различни функционални области и мрежа от външни партньори. 
    Ние предлагаме
    • Интересни проекти и клиенти.
    • Среда от хора, които вярват във възможностите и се възползват от тях.
    • Възможности за личностно развитие и обучения от портфолиото на The Business Institute.
    • Предизвикателни задачи и територия за творчество и изява.
    Приемаме професионални автобиографии и мотивационни писма на people@thebusinessinstitute.eu до 05.06.2020 г. Ще се свържем с одoбрените по документи кандидати.



     
  • Населено място:
    София
  • Тип заетост:
    Постоянна заетост
  • Работно време:
    Пълен работен ден
  • Работна сфера:
    Администрация
  •  
  • Печат
  • Изпращане
  • Споделяне
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Име на компанията: Бизнес институт ООД

    Бизнес сектор: Консултантска дейност

    Уебсайт на компанията: http://www.thebusinessinstitute.eu/bg/

    Допълнителна информация: The Business Institute е катализатор на бизнес умения. Предоставя бизнес работилници, бизнес симулации, мениджмънт консултантски услуги и тренинг решения по поръчка в областта на бизнес мениджмънта. Продуктите на компанията включват модерни бизнес методологии и инструменти, утвърдени в международен план.

    Е-mail: people@thebusinessinstitute.eu

    Всички обяви
© 2003-2020 Икономедиа АД съгласно Общи условия за ползване. Политика за бисквитките. Декларация за поверителност.
Общи условия за публикуване на обява ново.
Поставянето на връзки към материали в сайтовете на Икономедиа е свободно. Уеб разработка и дизайн на Икономедиа. Сайтът използва графични елементи от famfamfam + DryIcons. Някои снимки © 2020 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.
Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
mobile Към мобилната версия на сайта

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly