Меню
Затвори
  • Обяви
  • Компании
  • Публикации
  • Обяви
  • Компании
  • Публикации
 
Натиснете Enter за търсене ""
Град
  • © Shutterstock
  • Светлана Митрова
  • Кариери
  • 8 юни 2022
  • Мениджмънт, HR мениджмънт, Кариерно планиране, Възнаграждения и мотивация

Ключовите служители не се оплакват - те напускат

Три съвета от Иън Дейли, дългогодишен специалист в областта на развитието на таланти и хост на подкаста The New Leader

Кои са ключовите ви служители? Това е въпрос, на който всеки ръководител може да отговори веднага. 

Най-добрите служители постоянно впечатляват с качеството на работата си и позитивното въздействие, което имат върху другите в екипа. Те са трудни за намиране, но когато се привлекат, правят живота на бизнеса малко по-лек. 

Обяви за работа

Human Resources Director

БиСи Индъстрис ЕООД, София

Customer Protection Contact Center Analyst with German language

Entain, София
Покажи всички

Докато не напуснат.

Най-добрите обикновено не вдигат много шум. Те казват истината, но не биха оставили проблемите да остават нерешени - показват непримиростта си веднъж, като напуснат. Те знаят собствената си стойност и могат да намерят друга компания, която да ги цени. 

Иън Дейли e дългогодишен специалист в областта на развитието на таланти, автор в Harvard Business Review, основател на агенция за подбор и развитие на лидери Daley & Company Leadership и хост на подкаста The New Leader. В своя публикация в LinkedIn си спомня как негов ключов служител го е напуснал, защото не е получил нужната подкрепа в трудни за екипа моменти. Служителят променил поведението си, останал с лошо впечатление за компанията и в крайна сметка “му писнало”.

Умът ми беше в облаците, а той имаше нужда от мен в бурените.

Дейли дава три съвета на прохождащи мениджъри, с които да задържат най-добрите си хора:

  1. Останете ангажирани - поддържайте линиите на комуникация отворени с редовни, последователни, седмични срещи един срещу един.
  2. Бъдете любопитни - разберете какво ги ангажира, като просто попитате „какво ви позволява да дадете най-доброто от себе си на работа? Какво ви движи и мотивира?“. Не се нуждаете от изискан инструмент за оценка или отчет, за да получите тази критична информация. Просто питайте.
  3. Предприемете действия - след като разберете какво мотивира служителите ви, създайте план и действайте по него. Може да зададете правилните въпроси, но след това да изпуснете развитието - работата става натоварена, животът тече… Но това не може да бъде извинение, защото работата на всеки мениджър е да постига резултати и да задържа/развива хората си. Наличието на план за развитие на хората има значение. Разбира се, той не винаги е сигурен, но шансовете да сте запознати с потенциалните проблеми и да можете да ги разрешите проактивно са по-големи с изготен план.
Сподели статията в:
Следвайте Кариери в:
LinkedInGoogle NewsFacebook
КонтактиИКОНОМЕДИА АДгр. София 1000, Столична община – район "Средец"ул. "Иван Вазов" № 20тел.: +359 2 4615 396e-mail: [email protected]
Кандидати
  • Информация за кандидати
Компании
  • Информация за компании
За Кариери
  • За нас
  • Моята Кариера
  • Бюлетин
  • Контакти
Още от Икономедиа
  • Капитал
  • Икономедиа
  • Дневник
  • Регал
  • Бакхус
© 2023 Икономедиа 2006 - 2023 съгласно  Общи условия за ползване на Икономедиа |  Общи условия за ползване на karieri.bg | Политика за бисквитките |  Декларация за поверителност
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK