Меню
Затвори
  • Обяви
  • Компании
  • Публикации
  • Обяви
  • Компании
  • Публикации
 
Натиснете Enter за търсене ""
Град
  • © DataArt
  • Николина Филипова
  • Кариери
  • 22 юли 2022
  • Мениджмънт, HR мениджмънт

Войната в Украйна раздели служителите от един екип, Денис Юхно от DataArt

50 работни места във Варна до края на годината, като процесът по наемане ще продължи и през 2023 година, обяви DataArt при откриването на втория си развоен център в България, този път - във Варна. Той бе открит от Денис Юхно, управляващ директор на DataArt България и Милен Маринов, управител на новия офис.

Развойният център на DataArt във Варна ще разработва софтуерни продукти най-вече за секторите на търговия и финанси. Компанията търси специалисти, софтуерни разработчици, QA мениджъри, мениджъри на проекти, бизнес анализатори и др. Варненският офис ще бъде оглавен от Милен Маринов, мениджър с опит в оперативното ръководство и бизнес развитие в компании, като Sheraton, NCL, Holland America, Viking Cruises.

 

Обяви за работа

Human Resources Director

БиСи Индъстрис ЕООД, София

Трейни Организация продажби

Кауфланд България ЕООД енд Ко КД, София
Покажи всички

Милен Маринов, управител на офиса във Варна и Денис Юхно, управляващ директор на DataArt България

DataArt е технологична компания за проектиране, разработка и поддръжка на софтуерни решения, на българския пазар от 2016 г. Основана преди 25 години, има общо над 6000 служители в офиси и развойни центрове във Великобритания, САЩ, Аржентина, Полша, ОАЕ, България, Армения, Сърбия, Украйна, Грузия.

 

В началото на пандемията, когато беше невъзможно да се предвиди колко дълго ще продължи и как ще се отрази, много организации планираха съкращения. 

"Ние обаче взехме решение както за България, така и в глобален план, да запазим хората си, дори да ни коства известни финансови рискове - оказа се правилна стратегия", коментира Денис Юхно.

 

Денис Юхно, управляващ директор на DataArt България:

Имахме офиси и в Украйна, и в Русия - служители в един екип се оказаха от двете страни на воюващи държави

 

 

Денис Юхно е изпълнителен директор на DataArt България и ръководител на развойния център на компанията в София от средата на 2018 г. Има повече от 15 години опит в софтуерния бранш, като разработчик, бизнес анализатор, консултант и мениджър на проекти. Завършил е магистратура по приложна математика в Националния технически университет в Харков, Украйна.

Как се отрази войната в Украйна на компанията?
Тази война е най-голямото предизвикателство, пред което се е изправяла компанията за своята 25-годишна история. Дейността на DataArt доскоро беше силно свързана с Украйна и Русия – имахме офиси и служители и в двете държави. В следствие на военните действия се наложи много бързо да предприемем промени и за щастие към момента компанията е стабилна във финансов и организационен аспект.
Но от чисто емоционална гледна точка тези събития се отразиха на всички ни. Хора, които доскоро са работели в един екип, се оказаха от двете страни на воюващи държави. Компанията предприе незабавни действия в това да помогне на колегите ни от Украйна, в преместването им на безопасни локации, където имаме офиси. В офиса ни в София и в новооткрития ни офис във Варна също имаме колеги от Украйна. Друга съществена промяна е, че DataArt се изтегли от руския пазар и прекрати всички свои дейности в Русия считано от 15 юни тази година. Опитахме се и там да бъдем максимално отговорни към своите служители и да им помогнем в случай, че искат да напуснат страната и да продължат да работят за компанията в други наши офиси. Много от тях се възползваха от тази възможност и вече работят в други локации, например - в Сърбия, Армения, Грузия.



Какви форми на подкрепа оказвате на служителите и семействата им, включително релокация?
При нас съществува добре развита програма за релокация още преди появата на двете кризи - коронавирус и войната в Украйна. Всеки колега да работи от друг офис на компанията временно или постоянно. Ако например сте служител на DataArt в София, можете да се възползвате от временна релокация в Аржентина, като съчетаете работата с почивка там.
За постоянна релокация, при която се изискват повече документи и логистика, компанията също оказва съдействие и поема част от разходите по преместването. В сегашната ситуация, предизвикана от войната, се наложи много бързо да реагираме и да помогнем на пристигащите колеги с логистична подкрепа, с хуманитарна помощ. Компанията организира доста инициативи в подкрепа на колегите от Украйна, сред които помощ при настаняване, транспорт, уебинари с психолог, дарителска кампания и т.н.



Какъв е профилът на търсени за DataArt служители в България?
Профилът на кандидатите, които търсим в момента, е от средно ниво към старши специалисти. В развойните ни центрове в София и във Варна търсим хора с Java, JavaScript, .NET, бизнес анализатори, Data Engineers, QA и DevOps специалисти, AI/ML разработчици. 
Пазарът е изключително конкурентен, особено за висококвалифицирани специалисти с опит. От DataArt се стремим да се справим, като предоставяме нещо много ценно - свобода. Нямаме стриктна йерархия и микромениджмънт, при нас възможността за гъвкаво работно време и работата от разстояние съществуваха доста преди да стане "новото нормално". 

Сподели статията в:
Следвайте Кариери в:
LinkedInGoogle NewsFacebook
КонтактиИКОНОМЕДИА АДгр. София 1000, Столична община – район "Средец"ул. "Иван Вазов" № 20тел.: +359 2 4615 396e-mail: [email protected]
Кандидати
  • Информация за кандидати
Компании
  • Информация за компании
За Кариери
  • За нас
  • Моята Кариера
  • Бюлетин
  • Контакти
Още от Икономедиа
  • Капитал
  • Икономедиа
  • Дневник
  • Регал
  • Бакхус
© 2023 Икономедиа 2006 - 2023 съгласно  Общи условия за ползване на Икономедиа |  Общи условия за ползване на karieri.bg | Политика за бисквитките |  Декларация за поверителност
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK