
Миряна Георгиева е новият Head of Content в агенция d:istinkt
Миряна Георгиева е новият Head of Content в комуникационна агенция d:istinkt.
Тя има над 10-годишен опит в сферата на бранд комуникациите и връзките с обществеността, включително изграждане на марки, управление на репутацията и кризисна комуникация.
Над четири години е бранд мениджър и PR на новинарската редакция в bTV, експерт комуникации във „Фондация за социална промяна и включване“ и „Театър София“. В практиката си работи и за утвърждаване на брандове като Samsung, Indian Motorcycle, NIDO, Forno Cipollini.
На новата си позиция Миряна Георгиева ще отговаря за редакторския екип и ефективността на съдържанието.
Завършва „Бизнес администрация” в Международно висше бизнес училище в София, има професионална квалификация по връзки с обществеността и специализирано онлайн обучение по бизнес стратегия от „Бизнес училище Харвард”.
Агенция d:istinkt е специализирана в предлагането на услуги в сферата на корпоративните комуникации, дигитални медии, криейтив, бранд консултации, медийни стратегии и стратегически комуникации.